ΓΔ: 1986.89 -0.58% Τζίρος: 257.92 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Λογότυπο Suzuki εξωτερικά
Φωτογραφία Shutterstock

Η Suzuki αλλάζει το έμβλημά της μετά από 22 χρόνια με νέα ψηφιακή ταυτότητα

Η Suzuki παρουσιάζει το νέο της έμβλημα, με πιο επίπεδο και ασημί σχεδιασμό, σηματοδοτώντας στροφή σε βιωσιμότητα, ψηφιακή εποχή και πελατοκεντρική στρατηγική.

Η Suzuki προχώρησε στον επανασχεδιασμό του εμβλήματός της, σηματοδοτώντας μια σημαντική αλλαγή μετά από 22 χρόνια. Το νέο λογότυπο αντανακλά το εταιρικό σύνθημα «By Your Side» και υπογραμμίζει τη σταθερή δέσμευση της εταιρείας στην πελατοκεντρική της προσέγγιση, ενώ ταυτόχρονα ανοίγει τις προοπτικές για το μέλλον.

Στο πλαίσιο της ανανέωσης, η Suzuki διατήρησε το χαρακτηριστικό περίγραμμα του εμβληματικού «S» της εταιρικής της ταυτότητας. Ωστόσο, προχώρησε σε υιοθέτηση επίπεδου σχεδιασμού, ο οποίος ανταποκρίνεται καλύτερα στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής και συμβολίζει τις νέες δυνατότητες που διαμορφώνονται για την εταιρεία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η παραδοσιακή επιχρωμίωση του εμβλήματος αντικαταστάθηκε με βαφή ασημί υψηλής φωτεινότητας. Αυτή η επιλογή στοχεύει τόσο στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος όσο και στην ανάδειξη της μετάβασης της Suzuki σε μια νέα εποχή.

Το ανανεωμένο έμβλημα της Suzuki θα κάνει το ντεμπούτο του σε πρωτότυπα μοντέλα κατά τη διάρκεια του Japan Mobility Show 2025, δίνοντας το στίγμα μιας νέας εποχής για τον όμιλο και ενισχύοντας το εταιρικό μήνυμα για διαρκή προσαρμογή και καινοτομία.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Φιάλη κρασιού σε κελάρι
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Καινοτόμα υφάσματα από υπολείμματα ζύμωσης με ανθεκτικές και οικολογικές ίνες

Ερευνητές του Penn State αξιοποίησαν υπολείμματα μαγιάς από ζύμωση μπύρας και κρασιού για την παραγωγή υφασμάτων, δημιουργώντας ίνες υψηλής αντοχής με χαμηλό κόστος και ελάχιστες εκπομπές.
Ανεμογεννήτρια ηλιοβασίλεμα θάλασσα
ΔΙΕΘΝΗ

Ανησυχίες για εκτροχιασμό της ευρωπαϊκής «Πράσινης Συμφωνίας»

Ο καθηγητής Γ. Γιαννόπουλος εκτιμά πως η Πράσινη Συμφωνία της ΕΕ έχει σχεδόν εκτροχιαστεί λόγω πέντε παραγόντων και πως ο στόχος του «net zero» ως το 2050 είναι ανέφικτος και πανάκριβος. Κομβικό ρόλο μπορεί να έχει η Τεχνητή Νοημοσύνη στις μεταφορές.
Συσκευασίες Tetra Pak
ESG

Tetra Pak: Μείωση εκπομπών και βιώσιμες λύσεις για το μέλλον των τροφίμων

Με μείωση 54% στις εκπομπές GHG από το 2019 και 94% χρήση ανανεώσιμης ενέργειας, η Tetra Pak επιταχύνει τη μετάβαση σε βιώσιμα συστήματα διατροφής, επενδύοντας σε νέες τεχνολογίες, φιλικές συσκευασίες και προγράμματα που στηρίζουν εκατομμύρια παιδιά παγκοσμίως.