ΓΔ: 893.68 0.05% Τζίρος: 7.65 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:19:09 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Μειώνει τα ρομπότ στο εργοστάσιο της στη Γερμανία η Tesla

Η εταιρεία του Έλον Μάσκ θέλει να δημιουργήσει μια νέα μονάδα αυτοματισμού, κατασκευάζοντας την μεγαλύτερη μηχανή χύτευσης που φτιάχτηκε ποτέ.

Τα ρομπότ δεν είναι αρκετά αποτελεσματικά στο νέο εργοστάσιο αυτοκινήτων της Tesla στη Γερμανία. Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία που κατασκευάζει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σχεδιάζει να αντικαταστήσει εκατοντάδες ρομπότ με γιγαντιαίες μηχανές χύτευσης αλουμινίου για την κατασκευή ενιαίων εξαρτημάτων που χρησιμοποιούνται στη κατασκευή του πλαισίου των αυτοκινήτων, αναφέρει το Reuters.

Η αυτοκινητοβιομηχανία ηλεκτρικών αυτοκινήτων προσπαθεί να αυξήσει τον όγκο παραγωγής αξιοποιώντας αυτοματισμούς υψηλής τεχνολογίας.

Για το νέο μοντέλο Y, ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla, Ελον Μασκ, δήλωσε ότι θα αντικαταστήσει 70 εξαρτήματα κολλημένα με πριτσίνια, που χρησιμοποιούνται στο πίσω κάτω μέρος του αυτοκινήτου με μια ενιαία μονάδα κατασκευασμένη από μηχανή χύτευσης αλουμινίου.

Αυτή είναι μόνο η αρχή μιας νέας μονάδας αυτοματισμού, με την μπροστινή μονάδα του οχήματος και άλλα μέρη να ακολουθουν.

«Θα είναι καταπληκτικό να το βλέπεις σε λειτουργία. Η μεγαλύτερη μηχανή χύτευσης που κατασκευάστηκε ποτέ. Θα κάνει όλο το πίσω σώμα σε ένα ενιαίο κομμάτι, συμπεριλαμβανομένων των τμημάτων απορρόφησης της σύγκρουσης», ανέφερε ο Μασκ στο Twitter στις 13 Αυγούστου. Δεν είπε όμως πότε θα λανσάρει το νέο μηχάνημα.

Τα πλαίσια των αυτοκινήτων κατασκευάζονται παραδοσιακά με τη συναρμολόγηση πολλαπλών μεταλλικών πάνελ, τα οποία βοήθησαν τους κατασκευαστές να σχεδιάσουν ζώνες απορρόφησης της ενέργειας που δημιουργείται κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης. Ωστόσο ο Μασκ σχεδιάζει μια νέα τεχνική στο εργοστάσιο του Βρανδεμβούργου, στη Γερμανία.

Η επιλογή του Μασκ να μειώσει την πολυπλοκότητα της παραγωγής έρχεται καθώς οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες BMW, Mercedes και Audi αντιμετωπίζουν πίεση από τους εργαζομένους τους για να διατηρήσουν τις παραδοσιακές εργασίες συναρμολόγησης που απειλούνται καθώς πλέον τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν λιγότερα εξαρτήματα από εκείνα που λειτουργούν με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Στην τελική ευθεία η κατασκευή του giga factory της Tesla στη Γερμανία

Οι γερμανικές Αρχές έδωσαν στη Tesla μια δέσμη 400 όρων που θα πρέπει να έχουν εκπληρωθεί πριν την έναρξη λειτουργίας του εργοστασίου. Μέχρι την τελική αδειοδότηση, εξετάστηκαν 800 ενστάσεις από μεμονωμένα άτομα και οργανώσεις.
autokinita, autos, cars
ΔΙΕΘΝΗ

Πτώση ζήτησης νέων αυτοκινήτων αναμένουν οι ειδικοί το επόμενο διάστημα

Τον Μάιο και τον Ιούνιο η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία κατασκεύασε 21% περισσότερα αυτοκίνητα από ό,τι την ίδια περίοδο πέρυσι, ενώ έχουν ήδη μειωθεί σημαντικά οι χρόνοι παράδοσης των παραγγελιών.
ΔΙΕΘΝΗ

Νέα αγωγή κατά της Tesla από υπαλλήλους για παράνομες απολύσεις

Σύμφωνα με την αγωγή που κατέθεσαν απολυμένοι υπάλληλοι, η εταιρεία έχει διώξει περισσότερους από 500 εργαζόμενους από μονάδα στη Νεβάδα, ενώ δεν είχε δώσει και προειδοποίηση 60 ημερών ως όφειλε να κάνει.
ΔΙΕΘΝΗ

Μηνιαία άνοδο 7% σημειώνουν οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Γερμανία

Σε ανοδική πορεία βρίσκονται και πάλι οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στη Γερμανία με την παραγωγή να αυξάνεται και να επιστρέφει η αισιοδοξία στην αυτοκινητοβιομηχανία μετά την πανδημία.