ΓΔ: 2098.7 0.55% Τζίρος: 157.32 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:11:39
Φώτο: Shutterstock

Η ηλεκτροκίνηση συμβάλει στην αναβίωση κλασικών αυτοκινήτων

H ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και οι δυνατότητες των ηλεκτρικών κινητήρων, συμβάλουν στην αναβίωση μοντέλων που έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στις δραστηριότητές του ανθρώπου.

Τα κλασικά αυτοκίνητα αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα κεφάλαια στην ιστορία του αυτοκίνητου. Πρόκειται για μοντέλα τα οποία κυκλοφόρησαν πριν από αρκετές δεκαετίες και ήταν οι προπομποί των σημερινών μοντέλων σε όλους τους τομείς της αυτοκίνησης.

Διορατικοί σχεδιαστές και μηχανικοί δημιούργησαν την βάση για να εξελιχθεί το αυτοκίνητο και όλα τα συστήματα του.

Τώρα η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και οι δυνατότητες των ηλεκτρικών κινητήρων, συμβάλουν στην αναβίωση μοντέλων που έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στις δραστηριότητές του ανθρώπου.

Η προσπάθεια περιλαμβάνει και την αναβίωση του δημοφιλούς μοντέλου Type 2 της Volkswagen. Το Volkswagen Type 2, γνωστό επίσημα (ανάλογα με τον τύπο του αμαξώματος) ως Transporter, Kombi ή Microbus ή ανεπίσημα, ως λεωφορείο (US) ή Camper (UK), είναι το δεύτερο μοντέλο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Προήλθε από το πρώτο μοντέλο της Volkswagen, το Type 1(Beetle).

Η επιτυχία του στην αγορά, είχε σαν αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια νέα κατηγορία αυτοκινήτων. Τη δεκαετία του 1960, στις Ηνωμένες Πολιτείες, κυκλοφόρησαν οι ανταγωνιστές του, Ford Econoline, Dodge A100 και Chevrolet Corvair 95 Corvan.

Στην Ευρώπη, ο ανταγωνισμός περιελάβανε το Citroen H Van( 1947-1981), Renault Estafette (1959-1980) και το Ford Transit ( 1953-1965).

Οι Ιάπωνες κατασκευαστές κυκλοφόρησαν επίσης παρόμοια οχήματα, όπως το Nissan Caravan, το Toyota LiteAce και το Subaru Sambar.

Στη Βραζιλία, υπήρχε το τελευταίο εργοστάσιο στον κόσμο που παρήγαγε την σειρά T2. Η παραγωγή σταμάτησε στις 31 Δεκεμβρίου 2013, λόγω της θέσπισης αυστηρότερων κανονισμών ασφάλειας στη χώρα.

Τώρα, η θυγατρική της Volkswagen στην Αμερική, ανέθεσε στην εταιρεία EV West West, την κατασκευή του ηλεκτροκίνητου λεωφορείου τύπου Volkswagen Type 2. Η ιδέα στηρίχθηκε στην αξιοποίηση του ηλεκτρικού συστήματος παραγωγής ενέργειας που χρησιμοποιείτε στο VW e-Golf.

Το επαγγελματικό αυτοκίνητο εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρα και συστοιχία μπαταριών 35,8 kWh. Ανακοινώθηκε ότι το e-Bus, έχει αυτονομία 202 χλμ. Ο κινητήρας βρίσκεται στο πίσω τμήμα του ηλεκτρικού λεωφορείου, το οποίο είχε προηγουμένως καταλάβει ο αερόψυκτος τετρακύλινδρος κινητήρας των 60 ίππων.

Τα περισσότερα εξωτερικά και εσωτερικά χαρακτηριστικά θα παραμείνουν αμετάβλητα, όπως ήταν στο αρχικό μοντέλο.

Οι μονάδες συσσωρευτών βρίσκονται μέσα σε ειδικά διαμορφωμένα και ενισχυμένα περιβλήματα. Επιλέχθηκε η θέση κάτω από τα εμπρός καθίσματα, όπου ήταν η δεξαμενή καυσίμου στο αρχικό βενζινοκίνητο μοντέλο.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σειρά αυτοκινήτων ΚΤΕΟ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

TUV: Ένα στα πέντε αυτοκίνητα με σοβαρά ελαττώματα στους τεχνικούς ελέγχους

Η TUV καταγράφει ότι 21,5% των οχημάτων αποτυγχάνει στον τεχνικό έλεγχο, με τα ελαττώματα να αυξάνονται όσο μεγαλώνει η ηλικία τους. Ξεχωρίζουν Mini Cooper SE, Audi Q4 e-tron και Mazda 2, ενώ το Tesla Model Y κατατάσσεται τελευταίο.
Ford Ranger υβριδικό
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Το Ford Ranger PHEV κερδίζει το International Pick-Up Award 2026-2027

Το Ford Ranger PHEV κατέκτησε το International Pick-up Award 2026-2027, όντας το πρώτο υβριδικό που τιμάται. Εντυπωσίασε με τη συνδυασμένη υβριδική του απόδοση, off-road ικανότητες και τη λειτουργία Pro Power Onboard ως κινητή μονάδα ενέργειας.
Αστυνομικό όχημα Ελλάδας
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σύλληψη γνωστής ηθοποιού στη Βουλιαγμένη για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ

Γνωστή ηθοποιός συνελήφθη στη Βουλιαγμένη αφού εντοπίστηκε να οδηγεί με υπερβολική ταχύτητα, χωρίς πινακίδες και με επίπεδα αλκοόλ άνω του ορίου, με την ΕΛΑΣ να σχηματίζει δικογραφία για πολλαπλές παραβάσεις.
ηλεκτρικό αυτοκίνητο φόρτιση
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αυξάνουν την αυτονομία των ηλεκτρικών μοντέλων

Τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα προσφέρουν σημαντική μείωση επικίνδυνων ρύπων, όμως η περιορισμένη αυτονομία και το ελλιπές δίκτυο φόρτισης τα καθιστούν λιγότερο ελκυστικά για αγοραστές σε σχέση με τα συμβατικά οχήματα.
Σύγχρονα αυτοκίνητα σειράς
ESG

Η χρήση πράσινου αλουμινίου μειώνει εκπομπές αντίστοιχες 900.000 οχημάτων

Η μετάβαση σε πράσινο αλουμίνιο μπορεί να μειώσει εκπομπές CO₂ όσο 900.000 οχήματα, ενώ το κόστος έως το 2040 εκτιμάται σε μόλις 25 ευρώ ανά αυτοκίνητο, ενισχύοντας την ευρωπαϊκή καθαρή τεχνολογία.