ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 09:53:42 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Σε επίπεδα προ πανδημίας επανήλθαν οι πωλήσεις της H&M στο α' τρίμηνο

Οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 23% φθάνοντας στα 49,16 δισ. κορόνες, τα κέρδη μετά φόρων να διαμορφώνονται στα 24,26 δισ. έναντι 19,05 δισ. το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους.

Επιστροφή σε επίπεδα πωλήσεων προ πανδημίας πέτυχε ο σουηδικός όμιλος ένδυσης Η&Μ κατά το πρώτο τρίμηνο της νέας χρήσης (Δεκέμβριος 2021 - Φεβρουάριος 2022), καταγράφοντας παράλληλα κέρδη έναντι ζημίων το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν κατά 23%, αγγίζοντας τα 49,16 δισ. σουηδικές κορώνες το φετινό τρίμηνο, ενώ τα αποτελέσματα μετά φόρων ανήλθαν σε κέρδη ύψους 217 εκατ κορόνων, έναντι ζημίων 1,07 δισ. κορόνων πέρσι. Ο όμιλος σημειώνει ότι τα αποτελέσματα αυτά αποκαλύπτουν την επίδραση των περιορισμών της πανδημίας, που ακόμη βρίσκονται σε ισχύ σε κάποιες χώρες όπου η Η&Μ λειτουργεί, και παράλληλα αναδεικνύουν τα προβλήματα που η εταιρεία εξακολουθεί να αντιμετωπίζει σε ό,τι αφορά την εφοδιαστική της αλυσίδα. 

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι τα μετά φόρων κέρδη αυξήθηκαν σε 24,26 δισ. κορώνες το φετινό τρίμηνο, έναντι 19,05 δισ. πέρσι, ενώ και τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε 458 εκατ κορώνες, έναντι ζημίων ύψους 1,12 δισ. πέρσι. Το τρέχον διάστημα, ο όμιλος έχει κλείσει τα καταστήματα του σε Ρωσία, Ουκρανία και Λευκορωσία, συνολικά 185 σημεία συν το ηλεκτρονικό του κατάστημα για τις συγκεκριμένες αγορές, κίνηση που έχει ήδη επηρεάσει τα έσοδα του τον φετινό Μάρτιο.

Όπως σημειώνει η εταιρεία, οι καθαρές πωλήσεις το διάστημα 1 - 28 Μαρτίου 2022 αυξήθηκαν κατά 6% συγκριτικά με πέρσι, ενώ εξαιρουμένων των τριών προαναφερθεισών αγορών, η αύξηση αγγίζει το 11%. Ωστόσο, θεωρείται εξαιρετικά θετικό το γεγονός ότι οι νέες συλλογές της Η&Μ έχουν τύχει θερμής υποδοχής από το αγοραστικό κοινό, στοιχείο που επιτρέπει στην εταιρεία να διατηρεί τις τιμές της στα αρχικά τους επίπεδα και να περιορίζει τα είδη σε προσφορά.

Στρατηγική της διοίκησης του ομίλου αποτελεί η διεύρυνση των διατιθέμενων συλλογών, η βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη μέσα στα φυσικά καταστήματα, η επένδυση σε τεχνολογικές υποδομές για την βελτίωση της αποδοτικότητας της εφοδιαστικής αλυσίδας καθώς και η στροφή σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και πιο βιώσιμα υλικά. Επιπλέον, προωθείται η επέκταση της παρουσίας του ομίλου σε νέες αγορές. Μέσα στον Μάρτιο άνοιξε το πρώτο κατάστημα Η&Μ στην Καμπότζη, ενώ μέσα στο 2022 θα ακολουθήσουν νέα ανοίγματα σε Εκουαδόρ, Κόσοβο, Βόρεια Μακεδονία, Κόστα Ρίκα και Γουατεμάλα. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Απροσδόκητος διπλασιασμός κερδών για την H&M στο πρώτο τρίμηνο

Ο σουηδικός όμιλος fast fashion κάλυψε τις απώλειες του προηγούμενου έτους. Προτεραιότητες για το 2023 η λύση θεμάτων της εφοδιαστικής αλυσίδας αλλά και η επαναδιαπραγμάτευση σημαντικού μέρους των μισθωμάτων του διεθνώς.
ΔΙΕΘΝΗ

«Φρέναραν» οι πωλήσεις της H&M, αύξηση μόνο 3% κατά το γ' τρίμηνο

Η σουηδική αλυσίδα ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων 3% το τρίτο τρίμηνο της χρήσης, καθώς ο Ιούνιος κινήθηκε πτωτικά ενώ σχετική βελτίωση καταγράφηκε στο τέλος της περιόδου. Νέος country manager για την Ελλάδα, ο Thomas Estrany.