ΓΔ: 1392.62 0.84% Τζίρος: 117.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Πηγή: Shutterstock

«Φρέναραν» οι πωλήσεις της H&M, αύξηση μόνο 3% κατά το γ' τρίμηνο

Η σουηδική αλυσίδα ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων 3% το τρίτο τρίμηνο της χρήσης, καθώς ο Ιούνιος κινήθηκε πτωτικά ενώ σχετική βελτίωση καταγράφηκε στο τέλος της περιόδου. Νέος country manager για την Ελλάδα, ο Thomas Estrany.

Κατώτερα των προσδοκιών κινήθηκαν οι πωλήσεις του σουηδικού ομίλου ένδυσης Η&Μ κατά το τρίτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης, το οποίο ολοκληρώθηκε στις 31 Αυγούστου. Τα έσοδα του ομίλου ενισχύθηκαν κατά 3% συγκριτικά με πέρσι, αγγίζοντας τις 57,45 δισ σουηδικές κορώνες, έναντι 55,85 δισ κορώνες το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Όπως σημειώνει η διοίκηση του ομίλου, οι επιδόσεις είναι αντίστοιχες με την πορεία της αγοράς ένδυσης το υπό εξέταση διάστημα συνολικά στις χώρες όπου δραστηριοποιείται η Η&Μ, ενώ βαίνουν αυξανόμενες καθώς εισερχόμαστε προς το φθινόπωρο, προϊδεάζοντας για ένα θετικότερο τέταρτο τρίμηνο.

Σημειώνεται ότι η Η&Μ είχε ολοκληρώσει το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης με αύξηση πωλήσεων κατά 15% συγκριτικά με πέρσι, επίσης απογοητεύοντας τους αναλυτές, ενώ ο μήνας Ιούνιος κινήθηκε πτωτικά σε ποσοστό 6%. Για την τρέχουσα χρήση προγραμματίζει το άνοιγμα 94 νέων σημείων -κυρίως σε χώρες της Λατινικής Αμερικής όπου αποκτά σταδιακά παρουσία- και τον τερματισμό της λειτουργίας 272 σημείων κυρίως σε πιο ώριμες αγορές.

Σε ό,τι αφορά την χώρα μας, η Η&Μ ενισχύει την ηγετική της ομάδα με την ένταξη του Thomas Estrany στην θέση του νέου Country Sales Manager, ο οποίος διαδέχθηκε τη Minna Carlberg.

Ο κ. Estrany εντάχθηκε στο δυναμικό της Η&Μ προ εικοσαετίας και σύντομα ανέλαβε στρατηγικούς διοικητικούς ρόλους σε ένα μεγάλο φάσμα δράσης όπως Country Controller για την Ελλάδα, την Κύπρο, τη Βουλγαρία, την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα, αλλά και την Γαλλία, μέχρι την τρέχουσα θέση του στην περιφέρεια Νότιας Ευρώπης, όπου εδραίωσε πρωτοποριακές μεθόδους εργασίας.

Προτεραιότητα του είναι να υπηρετήσει το όραμα της εταιρείας για ένα πιο βιώσιμο, πελατοκεντρικό μέλλον, αναζητώντας ευκαιρίες που θα καθιερώσουν την μάρκα ως τον κορυφαίο προορισμό για στυλ, δημιουργικότητα και κουλτούρα μέχρι το 2030.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Απροσδόκητος διπλασιασμός κερδών για την H&M στο πρώτο τρίμηνο

Ο σουηδικός όμιλος fast fashion κάλυψε τις απώλειες του προηγούμενου έτους. Προτεραιότητες για το 2023 η λύση θεμάτων της εφοδιαστικής αλυσίδας αλλά και η επαναδιαπραγμάτευση σημαντικού μέρους των μισθωμάτων του διεθνώς.