ΓΔ: 1217.86 0.73% Τζίρος: 85.29 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Μπλόκο απέναντι στο τέλος των συμβατικών αυτοκίνητων στήνει η Γερμανία

Το Βερολίνο δημιουργεί συμμαχία με ακόμη 6 ευρωπαϊκά κράτη ώστε να παραταθεί η κατάργηση των αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης που προγραμματίζεται για το 2035, σημειώνοντας πως χρειάζονται αλλαγές στην ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Η Γερμανία σχημάτισε συμμαχία με την Ιταλία και ορισμένες χώρες της ανατολικής Ευρώπης εναντίον της σχεδιαζόμενης σταδιακής κατάργησης των μηχανών εσωτερικής καύσης των αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση από το 2035, καθώς ετοιμάζεται να υποβάλει αντιπρόταση.

Οι υπουργοί Μεταφορών της Γερμανίας, της Ιταλίας, της Τσεχίας, της Πολωνίας, της Ρουμανίας, της Ουγγαρίας και της Σλοβακίας συναντήθηκαν χθες Δευτέρα για να συζητήσουν τις προτεινόμενες αλλαγές στα σχέδια της ΕΕ. Η υπό κατάρτιση ευρωπαϊκή νομοθεσία «χρειάζεται αλλαγές επειγόντως», έκρινε ο Γερμανός υπουργός Μεταφορών Φόλκερ Βίσιγκ.

Σύμφωνα με τον κ. Βίσιγκ, επικρατεί σκεπτικισμός στη νεοπαγή συμμαχία για τη σταδιακή κατάργηση των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ο Γερμανός υπουργός πρόσθεσε πως πρόκειται να προταθεί να δημιουργηθεί ξεχωριστή κατηγορία οχημάτων, που μπορούν να καίνε συνθετικά καύσιμα, κλιματικά ουδέτερα, μετά το 2035«Η απαγόρευση της μηχανής εσωτερικής καύσης, όταν μπορεί να λειτουργεί με κλιματικά ουδέτερο τρόπο, μας φαίνεται λάθος προσέγγιση», επέμεινε.

Η νομοθεσία για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και άλλων αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου, το κυριότερο εργαλείο της ΕΕ για να προωθήσει την ευρωπαϊκή μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μπήκε στον πάγο νωρίτερα αυτόν τον μήνα, όταν το Βερολίνο πρόβαλε ένσταση την τελευταία στιγμή. Η εξέλιξη κατέλαβε εξαπίνης πολλούς στις Βρυξέλλες και σε ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, καθώς οι χώρες μέλη της ΕΕ και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο είχαν ήδη καταλήξει σε συμφωνία στα τέλη του 2022.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Συμφωνία Ευρώπης - Γερμανίας για εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων και e-fuels

Το Βερολίνο εξέπληξε τους εταίρους του, στις αρχές Μαρτίου, μπλοκάροντας την τελευταία στιγμή ρύθμιση που προέβλεπε την εκμηδένιση των εκπομπών CO2 των νέων αυτοκινήτων με την επιβολή ντε φάκτο 100% ηλεκτρικών κινητήρων από το μέσον της επόμενης δεκαετίας.
autokinita, autos, cars
ΔΙΕΘΝΗ

Πολύ χαμηλά τα ποσοστά των οικολογικών αυτοκινήτων στην ΕΕ

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ACEA μόνο το 2,3% του στόλου επιβατικών αυτοκινήτων της ΕΕ είναι σήμερα υβριδικά ηλεκτρικά, ενώ παρά την έντονη αύξηση των πωλήσεων τα εναλλακτικής κίνησης οχήματα αποτελούν μόλις το 6,9%.
ΔΙΕΘΝΗ

«Καμπανάκι» Σόλτς για ανάγκη μείωσης του χρέους των χωρών της ευρωζώνης

Ο Γερμανός καγκελάριος αναφορικά με τις συζητήσεις για το Σύμφωνο Σταθερότητας τόνισε πως είναι ανάγκη να υπάρξει μια ρεαλιστική και υποχρεωτική συμφωνία, η οποία όμως να μην επιβαρύνει υπερβολικά τα κράτη μέλη.
autokinita, autos, cars
ΔΙΕΘΝΗ

Άλμα 17,8% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ στο πρώτο τετράμηνο

Παρά τη βελτίωση που παρατηρείται σε ετήσια βάση, οι πωλήσεις εξακολουθούσαν να είναι μειωμένες κατά 22,8% στο πρώτο τετράμηνο σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2019. Παρέμειναν δυνατές οι πωλήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων και τον Απρίλιο.
ΔΙΕΘΝΗ

Το «διπλό παιχνίδι» της Γερμανίας με την ευρωπαϊκή ένταξη της Τουρκίας

Το Der Spiegel δημοσιοποίησε αποσπάσματα από το αρχείο του υπουργείου Εξωτερικών, από τα οποία προκύπτουν σημαντικές λεπτομέρειες για την πολιτική της κυβέρνησης Κολ έναντι της Τουρκίας στα πρώτα χρόνια των ετών του 1990.
ΔΙΕΘΝΗ

Οι Γερμανοί εξετάζουν όριο ταχύτητας 130 χλμ στους εθνικούς δρόμους

Σύμφωνα με μελέτη που έγινε για λογαριασμό του Eυρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών, το όφελος από την εισαγωγή του ορίου ταχύτητας θα ήταν περίπου 950 εκατ. ευρώ ετησίως στη γερμανική οικονομία.