ΓΔ: 1455.69 0.05% Τζίρος: 9.47 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:05:31 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
businessdaily-China-Aytokinito-Hongqi
Φωτο: Shutterstock

Η FAW Group εξήγαγε 15.000 οχήματα στο α' τρίμηνο του 2023, αύξηση 125%

Η εταιρία επιταχύνει την εξαγωγική προώθηση του Hongqi σε ξένες αγορές υψηλής τεχνολογικής ποιότητας, ενώ προγραμματίζει την αύξηση των πωλήσεων του Hongqi στο εξωτερικό.

Η αυτοκινητοβιομηχανία FAW Group Co., Ltd που έχει ηγετικό ρόλο στην κινεζική αγορά οχημάτων εξήγαγε 15.000 ολοκληρωμένα οχήματα στο πρώτο τρίμηνο του 2023 καταγράφοντας ετήσια αύξηση 125%.

Το 2022, η αξία των εξαγωγών των θυγατρικών της, FAW Jiefang, FAW Benteng, αλλά και της εμπορικής μάρκας του οχήματος σεντάν Hongqi, που έχει ηγετικό ρόλο στην κινεζική αγορά οχημάτων κατέγραψε αύξηση ρεκόρ στα 6 δισεκατομμύρια γουάν (0,80 δισεκατομμύρια ευρώ) δήλωσε ο Γιανγκ Νταγιόνγκ πρόεδρος της China FAW Group Import and Export Co., Ltd.

Η εταιρία επιταχύνει την εξαγωγική προώθηση του Hongqi σε ξένες αγορές υψηλής τεχνολογικής ποιότητας, ενώ προγραμματίζει την αύξηση των πωλήσεων του Hongqi στο εξωτερικό σε ένα επίπεδο που θα ισοδυναμεί σε ποσοστό μεγαλύτερο από το 10% των συνολικών πωλήσεών του από το 2025, αλλά και 25% επί των συνολικών πωλήσεων του Hongqi από το 2030.

Ο κρατικός όμιλος FAW Group ιδρύθηκε το 1953 και έχει την έδρα του στην πόλη Τσανγκτσούν, την πρωτεύουσα της επαρχίας Τζιλίν που βρίσκεται στα βορειοανατολικά της Κίνας και η οποία είναι γνωστή ως το λίκνο της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

autokinito-smartcar-texnologia
ΔΙΕΘΝΗ

Στο 42,4% των πωλήσεων τα αυτοκίνητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 στην Κίνα

Η Κίνα έχει ένα πλαίσιο κανονισμών για την αυτόνομη οδήγηση οχημάτων σε πέντε επίπεδα από το επίπεδο 0, ως το επίπεδο 5. Το δεύτερο επίπεδο περιλαμβάνει τη συνδυαστική βοήθεια του οδηγού.
autokinita-car-IX
ΔΙΕΘΝΗ

Στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου στρέφει το ενδιαφέρον της η Κίνα

Το Πεκίνο θέλει να αλλάξει ριζικά των αυτοκινητοβιομηχανιών της Ευρώπης, με τις κινεζικές εταιρείες να στοχεύουν στην αύξηση της διείσδυσης των μοντέλων τους ώστε να αποκτήσουν μεγαλύτερα μερίδια πωλήσεων.