ΓΔ: 1469.25 0.37% Τζίρος: 78.31 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Η Mindhaus ανανεώνει τη συνεργασία με την European Travel Commission

Η MINDHAUS είναι υπεύθυνη για την εφαρμογή της έρευνας αγοράς και την ανάλυση δεδομένων από ταξιδιώτες 10 μεγάλων δεξαμενών τουριστών σε τακτικούς κύκλους έρευνας.

Η MINDHAUS, εταιρεία marketing και στρατηγικής τουρισμού και μέλος της V+O Greece, επιλέχθηκε εκ νέου από την ETC ως ανάδοχος στο μεγαλύτερο έργο έρευνας και αξιολόγησης της πρόθεσης των Ευρωπαίων καταναλωτών για ταξίδια (travel sentiment) εντός Ευρώπης. 

Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, στο έργο - που ξεκίνησε το 2020 και θα συνεχίζεται τουλάχιστον έως το 2026 και το οποίο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση - η MINDHAUS είναι υπεύθυνη για την εφαρμογή της έρευνας αγοράς και την ανάλυση δεδομένων από ταξιδιώτες 10 μεγάλων δεξαμενών τουριστών (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Γερμανία, Ολλανδία, Αυστρία, Ελβετία, Βέλγιο, Πολωνία) σε τακτικούς κύκλους έρευνας. Παράλληλα, η MINDHAUS έχει επιφορτισθεί με την ερμηνεία των αποτελεσμάτων και τη στρατηγική συμβουλευτική προς την ETC και τα μέλη της αλλά και τις τουριστικές επιχειρήσεις στο πώς να πλοηγηθούν αποτελεσματικά σε ένα τόσο σύνθετο περιβάλλον. 

Από τα δεδομένα που συγκεντρώνονται, εξάγονται εξαιρετικά χρήσιμα συμπεράσματα και εντοπίζονται νέες τάσεις σχετικά με τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών (trendspotting & consumer insights) τα οποία θα παρουσιάζονται σε ειδικά webinar. Στο πλαίσιο αυτό, επιβεβαιώθηκαν τα ερευνητικά δεδομένα και οι προβλέψεις της European Travel Commission για τη στροφή των ταξιδιωτών σε λιγότερο πολυσύχναστους και δημοφιλείς προορισμούς, την αύξηση της ζήτησης για περιόδους εκτός αιχμής, αλλά και οι πρώτες ενδείξεις για την επίπτωση της κλιματικής κρίσης στη συμπεριφορά των Ευρωπαίων ταξιδιωτών.

«Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον το να μπορείς να προβλέψεις τις συμπεριφορές των ταξιδιωτών είναι ανεκτίμητο. Είναι τιμή και απόδειξη υψηλής τεχνογνωσίας για τη MINDHAUS να συνεχίζει να υποστηρίζει την European Travel Commission και τους 35 Εθνικούς Οργανισμούς Τουρισμού, μέλη της. Παράλληλα είναι μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για να εμβαθύνουμε συνεχώς σε ατόφια γνώση για επίκαιρες προκλήσεις όπως η κλιματική κρίση, οι συνεχιζόμενες συρράξεις, καθώς και η τεχνολογία και η Τεχνητή Νοημοσύνη» δήλωσε ο Θεόφιλος Κυρατσούλης, Γενικός Διευθυντής της MINDHAUS.
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Generation Y- Design Pergola: Αναβάθμιση του ηλεκτρονικού καταστήματος

Το νέο B2C κατάστημα δίνει έμφαση στην αρχιτεκτονική της πληροφορίας, επιτρέποντας στους επισκέπτες να περιηγούνται εύκολα και να ανακαλύπτουν ένα ευρύ φάσμα ποιοτικών ειδών σπιτιού.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Lamda Development: Υπογραφή συμφωνιών πώλησης οικοπέδων στο Ελληνικό

Το συνολικό τίμημα της πώλησης των 5 ακινήτων ανέρχεται σε περίπου 106 εκατ. ευρώ, το οποίο αντιστοιχεί σε μέσο τίμημα περίπου 2.100 ευρώ ανά τ.μ. οικοδομήσιμης επιφάνειας. Το τίμημα είναι τετραπλάσιο του λογιστικού κόστους.
Neoi, Young, Tourismos, Taxidia
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Συνολικά 4,9 εκατομμύρια Έλληνες έκαναν τουλάχιστον ένα ταξίδι πέρυσι

Το σύνολο των διανυκτερεύσεων το 2023 ανήλθε σε 77,8 εκατομμύρια και των δαπανών σε 3.446,8 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας μείωση κατά 2,2% και αύξηση 3,6%, σε σύγκριση με τα στοιχεία του 2022, αντίστοιχα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Η Τράπεζα Ηπείρου είναι ο μεγάλος χορηγός του 8ου Φεστιβάλ Δωδώνης

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Συνεταιριστικής Τράπεζας Ηπείρου κ. Ιωάννης Βουγιούκας, ανέφερε: « Πρόκειται για έναν θεσμό που προάγει τον πολιτισμό και που η φήμη του έχει ξεπεράσει τα όρια της Ηπείρου».
Energean Power
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Η Energean προχωρά στην ανάπτυξη και του κοιτάσματος Katlan στο Ισραήλ

Το κοίτασμα φυσικού αερίου, που είχε ανακαλυφθεί από την Energean στην γεωτρητική καμπάνια του 2022 ως «Περιοχή Ολύμπου» πρόκειται να αναπτυχθεί σε φάσεις με υποθαλάσσια σύνδεση με το FPSO “Energean Power".