ΓΔ: 1960.9 0.38% Τζίρος: 263.68 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
carpo-cafe
Φωτο: Κατάστημα καφέ Carpo

Η ελληνική carpo σε στρατηγική συμμαχία με την Americana Restaurants

Διείσδυση σε αγορές υψηλού εισοδήματος και περαιτέρω ενίσχυση του ελληνικού premium brand στο χώρο του καφέ και των ξηρών καρπών στη Μέση Ανατολή.

Ένα ακόμη ελληνικό brand υψηλής προστιθέμενης αξίας προσελκύει το ενδιαφέρον ισχυρών πολυεθνικών της αγοράς της Μέσης Ανατολής. Η carpo, γνωστή για τα premium προϊόντα ξηρών καρπών, σοκολάτας και καφέ, προχωρά σε μια στρατηγική συνεργασία με την Americana Restaurants International Plc, τον ηγέτη του κλάδου ταχυφαγείων και casual dining σε Μέση Ανατολή, Βόρεια Αφρική και Καζακστάν.

Η συμφωνία προβλέπει την ανάπτυξη καταστημάτων carpo σε Κουβέιτ και Κατάρ, με πρόβλεψη επέκτασης σε Μπαχρέιν και Σαουδική Αραβία. Η υλοποίηση θα ξεκινήσει από το 2026, με την Americana να εισέρχεται δυναμικά σε ένα νέο, αναπτυσσόμενο κομμάτι της αγοράς, αυτό του premium food retail, αξιοποιώντας το εκλεπτυσμένο concept της ελληνικής εταιρείας.

Η Americana εντόπισε εγκαίρως την στροφή των αγορών του Κόλπου προς προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, επιλέγοντας τη carpo ως στρατηγικό συνεργάτη. Η συμφωνία franchise παρέχει αποκλειστικά δικαιώματα ανάπτυξης και λειτουργίας, εδραιώνοντας τη θέση του ελληνικού brand σε αγορές υψηλού εισοδήματος, όπου το premium και το luxury retail γνωρίζουν ραγδαία ανάπτυξη.

Σημειώνεται ότι η carpo έχει ήδη επιτυχημένη παρουσία στη Μέση Ανατολή, με κατάστημα στο Dubai Mall από το 2022 και δεύτερο προγραμματισμένο για το Marina Mall του Αμπού Ντάμπι το φθινόπωρο του 2025.

Το ελληνικό premium brand κερδίζει έδαφος διεθνώς

Η συνεργασία με την Americana έρχεται να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα και το αποτύπωμα της carpo διεθνώς, αποδεικνύοντας πως ελληνικά brands με έμφαση στην ποιότητα, την αισθητική και την εμπειρία μπορούν να πρωταγωνιστήσουν σε ώριμες αγορές.

Ο ιδρυτής και CEO της carpo, Κώστας Κοντόπουλος, τόνισε πως η συμφωνία αποτελεί «την απαρχή μιας κοινής αποστολής με στόχο να αναδείξουμε την ουσία του “φιλοξενείν” μέσα από προϊόντα και υπηρεσίες που τιμούν τον επισκέπτη και αντανακλούν τις αξίες μας: σεβασμό, σεμνότητα, ευθύνη και μεράκι.»

Η επιχειρηματική σημασία της συμφωνίας

Η κίνηση αυτή εντάσσεται σε μια ευρύτερη στρατηγική εξωστρέφειας που αποδεικνύει ότι το ελληνικό επιχειρείν μπορεί να συνάπτει συμμαχίες με ηγέτες του χώρου και να εξασφαλίζει πρόσβαση σε κρίσιμες, ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές. Η carpo δεν περιορίζεται πια στην εικόνα ενός boutique ελληνικού brand, αλλά εξελίσσεται σε έναν διεθνή παίκτη στον τομέα του premium retail.

Για τον ελληνικό επιχειρηματικό κόσμο, η συγκεκριμένη συνεργασία αναδεικνύει τη δυναμική που μπορεί να έχει το ποιοτικό, επιμελώς σχεδιασμένο προϊόν και η προσηλωμένη στρατηγική ανάπτυξης σε αγορές υψηλών απαιτήσεων.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μπενόπουλος
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Γ. Μπενόπουλος (CAFETEX): Τι κρύβει η ξέφρενη άνοδος των τιμών του καφέ

Σε συνέντευξη στο BD, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της CAFETEX εξηγεί τους παράγοντες που οδηγούν στα ρεκόρ διεθνών τιμών, μιλά για τη σχέση των Ελλήνων με τον καφέ και αναφέρεται στη συνεχή επέκταση των δραστηριοτήτων του ομίλου.
businessdaily-Veneti_Jackson_Hall
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η μεγάλη περιπέτεια της Βενέτης με την επανεκκίνηση του Jackson's

Η εταιρεία επένδυσε 7 εκατ. ευρώ, σε μια μεγάλη διαδρομή που άρχισε το 2015, αλλά δεν περιμένει ότι θα κάνει απόσβεση αυτής της επένδυσης, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος, Π. Μονεμβασιώτης.