ΓΔ: 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 21:01:52
Κατάστημα Lidl εξωτερικά
Φώτο: Shutterstock

Lidl Ελλάς: Το πιο οικονομικό καρότσι με 11,75% εξοικονόμηση έως 10,74 ευρώ

Έρευνα της IWD δείχνει ότι το «καρότσι» της Lidl Ελλάς είναι κατά 11,75% φθηνότερο, εξοικονομώντας έως 10,74 ευρώ ανά αγορά, χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα των προϊόντων.

Η Lidl Ελλάς αναδεικνύεται για ακόμη μια φορά ως η κορυφαία επιλογή των καταναλωτών όσον αφορά τη σχέση ποιότητας-τιμής στα προϊόντα πρώτης ανάγκης, σύμφωνα με τα πρόσφατα ευρήματα της ανεξάρτητης έρευνας της IWD. 

Συγκεκριμένα, το «καρότσι» της Lidl Ελλάς ήταν 11,75% φθηνότερο σε σύγκριση με αντίστοιχο καρότσι άλλης αλυσίδας σούπερ μάρκετ, προσφέροντας εξοικονόμηση έως και 10,74 ευρώ ανά αγορά.

Η εταιρεία, με τη νέα διαφημιστική της καμπάνια που φέρει το μήνυμα «Για ακόμα μία φορά, το πιο οικονομικό καρότσι», εστιάζει στη στρατηγική της να παρέχει στους πελάτες της διαχρονική αξία, ακόμη και σε μια περίοδο σημαντικών πληθωριστικών πιέσεων στα είδη ευρείας κατανάλωσης.

Η πρόσφατη πρωτοβουλία περιλάμβανε την αγορά 44 βασικών προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, τα οποία εξετάστηκαν από την εταιρεία ερευνών IWD.

 Η έρευνα συνέκρινε το συνολικό κόστος του «καροτσιού» προϊόντων ανάμεσα στη Lidl Ελλάς και σε μεγάλη ανταγωνιστική αλυσίδα, καταγράφοντας σαφή υπεροχή της Lidl τόσο στη χαμηλή τιμή όσο και στη διατήρηση της ποιότητας. Αξίζει να σημειωθεί πως η εξοικονόμηση για τον καταναλωτή έφτασε τα 10,74 ευρώ, χωρίς να γίνει ο παραμικρός συμβιβασμός στην ποιότητα.

Όπως δηλώνει ο Martin Brandenburger, Πρόεδρος Διοίκησης και CEO της Lidl Ελλάς, «Στη Lidl Ελλάς πιστεύουμε ότι κάθε οικογένεια αξίζει να γεμίζει το καρότσι της χωρίς άγχος και χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα», τονίζοντας τον κοινωνικό χαρακτήρα της στρατηγικής της εταιρείας. 

Παράλληλα, προσθέτει: «Σε μια εποχή που η ακρίβεια δοκιμάζει την καθημερινότητά μας, εμείς στηρίζουμε τους καταναλωτές με ουσιαστικές λύσεις και πραγματική αξία. Το ότι το καρότσι μας είναι κατά 11,75% πιο οικονομικό δεν αποτελεί απλώς στατιστικό εύρημα, αλλά αποδεικνύει τη συνεπή μας δέσμευση στο να προσφέρουμε περισσότερα με λιγότερα σε κάθε ελληνικό νοικοκυριό».

Η Lidl Ελλάς συνεχίζει να δικαιώνει τον τίτλο της ως No.1 στη σχέση ποιότητας-τιμής για ακόμη μία χρονιά, έχοντας βραβευτεί για το διάστημα 2025-2026 με τη διεθνώς αναγνωρισμένη διάκριση Best Buy Award. Η εν λόγω διάκριση απονέμεται βάσει των αποτελεσμάτων ανεξάρτητης έρευνας του οργανισμού ICERTIAS, που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα τον Μάιο του 2025.

Όπως επισημαίνει η εταιρεία, «Με το βλέμμα στο μέλλον, η Lidl Ελλάς παραμένει αφοσιωμένη στο να κρατά τις τιμές χαμηλά και τις αγορές προσιτές για κάθε νοικοκυριό. Με σταθερή δέσμευση στη διαφάνεια και στη σχέση ποιότητας - τιμής, συνεχίζει να αποδεικνύει ότι το πιο οικονομικό καρότσι βρίσκεται στα Lidl».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση στολισμός
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Θεσσαλονίκη: Συγκρατημένη η κίνηση στην αγορά για τα Χριστούγεννα

Σε εορταστικούς ρυθμούς η αγορά της Θεσσαλονίκης, αλλά οι αγορές γίνονται με μέτρο λόγω ακρίβειας και βροχής. Στα κρεοπωλεία κυριαρχεί το χοιρινό, σταθερές τιμές στα αρτοποιεία, ήπια κίνηση στα ζαχαροπλαστεία.
Χριστουγεννιάτικη αγορά Μαγδεμβούργου
ΔΙΕΘΝΗ

Μείωση επισκεπτών στις χριστουγεννιάτικες αγορές λόγω ασφάλειας και ακρίβειας

Μειωμένη προσέλευση φέτος στις χριστουγεννιάτικες αγορές της Γερμανίας, με τις οικογένειες να λείπουν κυρίως. Ανησυχία για την ασφάλεια και ακριβά προϊόντα θεωρούνται βασικές αιτίες της πτώσης, σύμφωνα με τη Γερμανική Ένωση Εκθετών.
Πολυσύχνατοι δρόμοι Πεκίνου
ΔΙΕΘΝΗ

Κίνα: Προτεραιότητα η ενίσχυση εσωτερικής κατανάλωσης το 2026

Η αύξηση της εσωτερικής κατανάλωσης αποτελεί βασικό στόχο της κινεζικής οικονομίας για το 2026, με νέα μέτρα σε προσφορά και ζήτηση, ενώ θα δοθεί έμφαση και στη σταθεροποίηση των επενδύσεων, σύμφωνα με αξιωματούχο.
eurozone-rise-on-inflation
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Mε 7% ο πληθωρισμός στα σούπερ μάρκετ, τα απαραίτητα αγοράζουν οι καταναλωτές

Η αύξηση του τζίρου κατά 7,3% στο ενδεκάμηνο Ιανουαρίου -Νοεμβίου την ώρα που ο πληθωρισμός αυξάνεται με ρυθμό 2,5% και οι καταναλωτές περιορίζουν τις πωλήσεις τους δείχνει την ακρίβεια που επικρατεί στο ράφι