ΓΔ: 2014.26 -2.01% Τζίρος: 206.30 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:03:38
Zalando
Φωτο: Zalando

Zalando: Επίσημη είσοδος στην Ελλάδα με 200.000 προϊόντα και AI

Η κορυφαία ευρωπαϊκή πλατφόρμα μόδας λανσάρει στην Ελλάδα την ολοκληρωμένη συλλογή της, εξατομικευμένες υπηρεσίες με AI και ενισχυμένο οικοσύστημα μετά την εξαγορά της About You.

Την παρουσία της στην Ελλάδα, εγκαινιάζει η Zalando, ο κορυφαίος ευρωπαϊκός online προορισμός μόδας, φέρνοντας στους Έλληνες καταναλωτές τη γνωστή πολυδιάστατη γκάμα προϊόντων της με πληθώρα επιλογών από brands και μια εμπειρία αγορών υψηλής ποιότητας, επισφραγίζοντας την δέσμευσή της για τη δημιουργία ενός κορυφαίου πανευρωπαϊκού οικοσυστήματος στο ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας και lifestyle.

Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, οι Έλληνες καταναλωτές αποκτούν πλέον πρόσβαση στη μεγάλη συλλογή προϊόντων της Zalando, η οποία περιλαμβάνει κατηγορίες όπως Αθλητικά, Streetwear, Αξεσουάρ και Designer. 

Με περισσότερα από 200.000 προϊόντα από δημοφιλείς μάρκες, όπως Nike, Adidas και New Balance, η Zalando προσφέρει μια επιμελημένη επιλογή διεθνών brands, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα στυλ και προτιμήσεων. 

Προκειμένου να εξασφαλίσει μία μοναδική εμπειρία αγορών, θα προσφέρει αξιόπιστες και προσαρμοσμένες στις τοπικές ανάγκες επιλογές παράδοσης, με αποτέλεσμα οι Έλληνες καταναλωτές να απολαμβάνουν την αποτελεσματική διαχείριση εξυπηρέτησης (συμπεριλαμβανομένων των δωρεάν επιστροφών), η οποία υποστηρίζεται από το δίκτυο αποθηκών της Zalando.

Ο Daniel Roginski, Γενικός Διευθυντής της Zalando για τη Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι που προσφέρουμε στους Έλληνες καταναλωτές τον κόσμο της Zalando. Στόχος μας είναι να παρέχουμε την απόλυτη επιλογή από μάρκες, συνδυασμένη με την μοναδική προσέγγιση της Zalando στην ικανοποίηση των πελατών. Δεσμευόμαστε σε μια πλατφόρμα που εστιάζει στην ποιότητα, όπου η έμπνευση και η ψυχαγωγία βρίσκονται στο επίκεντρο κάθε μας ενέργειας, επιτρέποντας στους πελάτες να ανακαλύπτουν και να εκφράζουν το προσωπικό τους στυλ με ευχαρίστηση και ευκολία.»

Προσηλωμένη στην καινοτομία

Πέρα από την ασύγκριτη ποικιλία προϊόντων και την ευκολία αγορών, η Zalando παραμένει προσηλωμένη στην καινοτομία και την αριστεία. Κάθε αλληλεπίδραση με τους πελάτες είναι σχεδιασμένη ώστε να είναι εξατομικευμένη, εμπνευσμένη και ουσιαστική, ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση και την ευχαρίστηση των καταναλωτών μέσα από τις επιλογές τους στην μόδα και τον τρόπο ζωής.

Όπως επισημαίνει ο Roginski: «Οι νέες, ψηφιακά προσανατολισμένες γενιές καταναλωτών αναζητούν έμπνευση και ψυχαγωγία όταν κάνουν αγορές online. Με τις τεχνολογικές καινοτομίες που αναπτύσσουμε εσωτερικά, μπορούμε να ενσωματώνουμε απρόσκοπτα ενδιαφέρον περιεχόμενο στη διάρκεια της εμπειρίας των ηλεκτρονικών αγορών και να επιτρέπουμε αυθεντικά εξατομικευμένες αλληλεπιδράσεις, προσαρμόζοντας πραγματικά το ταξίδι της μόδας στις ανάγκες κάθε πελάτη.»

Απευθυνόμενη στις νεότερες γενιές που κινούνται ολοένα πιο άνετα στον ψηφιακό κόσμο και αναζητούν έμπνευση κατά τις online αγορές τους, η Zalando λανσάρει στην Ελλάδα τον νέο της ψηφιακό βοηθό. Το εργαλείο αυτό αξιοποιεί τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης που έχει αναπτύξει η ίδια η εταιρεία, σε συνδυασμό με τα γλωσσικά μοντέλα της OpenAI, για να παρέχει προσωποποιημένες προτάσεις μόδας στα ελληνικά.

Ο AI assistant υπόσχεται να διευκολύνει την πλοήγηση μέσα στη μεγάλη γκάμα προϊόντων της πλατφόρμας, απαντώντας σε καθημερινές ερωτήσεις όπως «Τι να φορέσω στα 60ά γενέθλια του πατέρα μου τον Νοέμβριο στην Αθήνα;». Αναλύοντας στοιχεία όπως ο τόπος, ο καιρός και η περίσταση, ο ψηφιακός σύμβουλος καταλήγει σε στοχευμένες προτάσεις, φιλτραρισμένες στις ανάγκες του εκάστοτε χρήστη.

Για όσους παρακολουθούν στενά τις τάσεις που κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή αγορά, η εταιρεία διαθέτει το Trend Spotter, μια υπηρεσία που βασίζεται αποκλειστικά στα δεδομένα της Zalando. Μέσω αυτής, κάθε εβδομάδα αναδεικνύονται τα δημοφιλέστερα trends, συνοδευόμενα από οπτική παρουσίαση προϊόντων και επεξηγήσεις για το αν πρόκειται για διεθνή ή τοπική τάση.

Η About You πέρασε στη Zalando

Στο πλαίσιο της στρατηγικής της για ένα ενιαίο ευρωπαϊκό οικοσύστημα ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας, η Zalando προχώρησε στα τέλη του 2024 στην εξαγορά της γερμανικής About You, μιας εταιρείας με ισχυρή παρουσία στο online fashion retail. Η About You, με έδρα το Αμβούργο, ιδρύθηκε το 2014 ως μέλος του ομίλου Otto Group.

Στις 11 Ιουλίου 2025, η Zalando ανακοίνωσε την επίσημη ολοκλήρωση της στρατηγικής συνένωσης των δύο εταιρειών. Η κίνηση αυτή ενισχύει την ικανότητα του ομίλου να εξυπηρετεί καταναλωτές και συνεργάτες σε όλη την Ευρώπη, ενώ οι δραστηριότητες της About You ενσωματώνονται πλήρως στο επιχειρηματικό μοντέλο της Zalando.

Οικονομικά στοιχεία

Το τρίτο τρίμηνο του 2025, η Zalando διατήρησε την κερδοφόρα πορεία ανάπτυξής της και ανέφερε αύξηση του ακαθάριστου όγκου εμπορευμάτων (GMV) κατά 21,6% σε 4,2 δισεκατομμύρια ευρώ και αύξηση των εσόδων κατά 26,5% σε 3 δισεκατομμύρια ευρώ, κυρίως λόγω της ενσωμάτωσης της ABOUT YOU. 

Το προσαρμοσμένο EBIT αυξήθηκε σε 96 εκατομμύρια ευρώ από 93 εκατομμύρια ευρώ ένα χρόνο νωρίτερα. Σε προ-forma βάση, ο GMV αυξάνεται κατά 6,7% και τα έσοδα κατά 7,5%, χάρη στην ισχυρή απόδοση τόσο της Zalando όσο και της ABOUT YOU. Στον τομέα Business-to-Consumer (B2C), η Zalando διπλασιάζει τις ευκαιρίες στον τομέα του αθλητισμού και γίνεται κύριος συνεργάτης της Γερμανικής Ομοσπονδίας Ποδοσφαίρου (DFB). 

Στον τομέα Business-to-Business (B2B), η Zalando σημείωσε σημαντικές επιτυχίες στον τομέα των εμπορικών συναλλαγών, συμπεριλαμβανομένης της επέκτασης της συνεργασίας της με τον βρετανικό λιανοπωλητή Marks & Spencer. Η Anna Dimitrova διορίζεται νέα CFO, με έναρξη θητείας την 1η Ιανουαρίου 2026. Οι προβλέψεις για το σύνολο του έτους 2025 επιβεβαιώνονται, με βάση την ισχυρή απόδοση από την αρχή του έτους.

Ο Γενικός Διευθυντής Daniel Roginski δήλωσε χαρακτηριστικά: «Στη Zalando, πάντα πιστεύαμε στη δύναμη μιας συνδεδεμένης Ευρώπης. Γνωρίζουμε τις απαιτήσεις για την επέκτασή μας σε ευρωπαϊκό επίπεδο και δεσμευόμαστε να προωθήσουμε την ανάπτυξη των τοπικών ευρωπαίων συνεργατών μας. Η είσοδος στην Ελλάδα, την 27η αγορά στην οποία δραστηριοποιείται πλέον η Zalando, δεν αφορά απλώς την επέκτασή μας. Πρόκειται για επένδυση στο μέλλον της ευρωπαϊκής μόδας, προσφέροντας νέους δρόμους επιτυχίας για τις επιχειρήσεις και ασύγκριτη επιλογή για τους καταναλωτές.»

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ηλεκτρονική απάτη προειδοποίηση
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

4 στους 10 δυσκολεύονται να αναγνωρίσουν απάτες λόγω Τεχνητής Νοημοσύνης

Το 63% των καταναλωτών που εξαπατήθηκαν στο διαδίκτυο έχασε έως 199 ευρώ, ενώ 1 στους 2 δηλώνει αβεβαιότητα στην αναγνώριση AI περιεχομένου, σύμφωνα με έρευνα ΕΣΕΕ και Visa για απάτες και ασφάλεια στο e-commerce.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται πιο εύκολα τις ηλεκτρονικές απάτες

Η έρευνα που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο της ΕΣΕΕ για λογαριασμό της Visa αποκαλύπτει πως οι καταναλωτές εμφανίζονται πιο υποψιασμένοι απέναντι στις ηλεκτρονικές απάτες και στο περιεχόμενο που δημιουργήθηκε με Τεχνητή Νοημοσύνη.
online φαρμακείο αγορά
ΔΙΕΘΝΗ

Ολλανδία: 49 θάνατοι συνδέονται με παράνομο e-shop πώλησης φαρμάκων

Οι ολλανδικές αρχές ερευνούν 49 θανάτους που μπορεί να συνδέονται με το παράνομο ηλεκτρονικό φαρμακείο Funcaps.nl, το οποίο έκλεισε τον Αύγουστο. Πολλοί θάνατοι αφορούν νεαρά άτομα που αγόρασαν προϊόντα από τον ιστότοπο.
Ηλεκτρονικό εμπόριο Ελλάδα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Καταργείται το αφορολόγητο μικροδεμάτων σε Temu, Shein, e-shops από

Από το 2026 καταργείται στην ΕΕ η τελωνειακή απαλλαγή για δέματα αξίας κάτω των 150 ευρώ από τρίτες χώρες. Όλα τα πακέτα θα φορολογούνται κανονικά, με στόχο δίκαιο ανταγωνισμό, ενίσχυση εσόδων και ασφαλέστερα προϊόντα.
Ο Λευκός Οίκος
ΔΙΕΘΝΗ

ΗΠΑ: Ο Λευκός Οίκος κατηγορεί την Alibaba για στήριξη του κινεζικού στρατού

Η Ουάσινγκτον κατηγορεί την Alibaba ότι στηρίζει τεχνολογικά τον κινεζικό στρατό σε επιθέσεις κατά αμερικανικών στόχων, σύμφωνα με υπόμνημα εθνικής ασφάλειας που αποκαλύπτουν οι Financial Times. Δεν υπήρξε άμεσα σχολιασμός από Alibaba ή Κίνα.