Έμεινε εκκρεμής η συμφωνία για διάσωση της Notos Com

Το ξέσπασμα της πανδημίας δεν έχει επιτρέψει την οριστικοποίηση της συμφωνίας με το επενδυτικό fund M&G. Ο όμιλος λειτουργεί καταστήματα σε Αθήνα, Πειραιά, Θεσσαλονίκη και Golden Hall.

Σε εκκρεμότητα παραμένει η υπόθεση της διάσωσης του ομίλου Notos Com, καθώς η συμφωνία με το επενδυτικό fund M&G δεν έχει οριστικοποιηθεί. Σύμφωνα με πληροφορίες, το ξέσπασμα της πανδημίας δημιούργησε καθυστερήσεις στην οριστική υπογραφή της συμφωνίας, η οποία είχε ήδη δρομολογηθεί από τα τέλη του προηγούμενου έτους. 

Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με το σχέδιο εξυγίανσης, το βρετανικό fund θα κατέβαλε 13,5 εκατ ευρώ, τα οποία θα αξιοποιούνταν για την αποπληρωμή δανείου και την αναδιάρθρωση του επιχειρηματικού σχεδίου που είχε συμφωνηθεί με τις τράπεζες. Είχε προηγηθεί η κατοχύρωση των αποκλειστικών δικαιωμάτων διανομής των καλλυντικών και αρωμάτων της Shiseido και του οίκου Dolce & Gabbana, το περασμένο φθινόπωρο, σε μία συμφωνία που εκτιμάται ότι θα συνεισφέρει σε ετήσια βάση τουλάχιστον 10 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις, ενισχύοντας τον ετήσιο τζίρο του κατά 10% περίπου. 

Η υπογραφή της ανωτέρω συμφωνίας ισχυροποίησε την θέση του ομίλου σε ό,τι αφορά την χονδρική στον χώρο των καλλυντικών, προσθέτοντας ένα πολύ σημαντικό στοιχείο στο portfolio των ήδη καταξιωμένων brands που η Notos Com διαθέτει στην ελληνική αγορά (μεταξύ άλλων Chanel, Guerlain, LVMH, Hermes, Clarins και Bulgari), κι επιβεβαιώνοντας την σημαίνουσα θέση του στην ελληνική αγορά. Προστέθηκε δε στην λίστα με τα υπόλοιπα brands ένδυσης που αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα και την Κύπρο (μεταξύ αυτών Lacoste, Gant, Nautica και Trussardi) αναπτύσσοντας δίκτυο μεμονωμένων σημείων πώλησης, με πιο πρόσφατες προσθήκες δύο καταστήματα της φίρμας American Eagle. 

Περαιτέρω, ο όμιλος Notos εξακολουθεί να λειτουργεί τα πολυκαταστήματα σε Πειραιά, Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καθώς και το πολυκατάστημα Notos Home μέσα στο εμπορικό κέντρο Golden Hall, ενώ ενισχύει περαιτέρω το ηλεκτρονικό του κατάστημα. Το τελευταίο φέρεται να ενίσχυσε τις πωλήσεις του κατά την διάρκεια του lockdown, ωστόσο συνεισφέρει ακόμη μικρό ποσοστό επί του συνολικού τζίρου. Διαθέτει δε ρούχα, αξεσουάρ, είδη σπιτιού και μια μικρή συλλογή από καλλυντικά. 

Η εταιρεία πρόσφατα γνωστοποίησε ότι στο πλαίσιο της πολιτικής εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, δώρισε δύο υπερσύγχρονους αναπνευστήρες εντατικής θεραπείας ενηλίκων/παίδων/νεογνών στα νοσοκομεία της χώρας, μία δωρεά που έγινε αποδεκτή από το Υπουργείο Υγείας, ενώ κατέβαλε στο ακέραιο κι εμπρόθεσμα το δώρο Πάσχα στους 1.500 εργαζόμενους της. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τι κρύβει η κατάρρευση της αλυσίδας βρεφικών ειδών Mothercare

Υψηλά ενοίκια καταστημάτων, έντονος ανταγωνισμός και διαδικτυακές πωλήσεις κλόνισαν τη βρετανική Mothercare. Διαχωρίζει τη θέση της η Κλουκίνας - Λάππας, που έχει το franchise της φίρμας στην ελληνική αγορά.
bioderma
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με ρυθμό αύξησης 46% «έτρεξαν» οι πωλήσεις της Naos στην Ελλάδα

Με πωλήσεις 700 εκατ. ευρώ, ο γαλλικός όμιλος δερμοκαλλυντικών Naos ανέβηκε το 2019 στην 46η θέση στην παγκόσμια κατάταξη της αγοράς καλλυντικών. Στην Ελλάδα δίνει έμφαση στις ηλεκτρονικές πωλήσεις.