Lamda Development

Η Lamda «βλέπει» ανάπτυξη και υπεραξίες από τα malls

Η θυγατρική Lamda Malls οδεύει προ τος Χρηματιστήριο σε 18 - 24 μήνες και θα αποκτήσει τον έλεγχο του εμπορικού κέντρου «The Mall». Ως το τέλος του χρόνου η ολοκλήρωση της επένδυσης 25 εκατ. ευρώ στο «Golden Hall».

Οι ανακοινώσεις για το Ελληνικό επισκίασαν κατά τη διάρκεια της έκτακτης γενικής συνέλευσης της Lamda Development για την αύξηση κεφαλαίου των 650 εκατ. ευρώ, όσα είπε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Οδυσσέας Αθανασίου για τα εμπορικά κέντρα. Ο κ. Αθανασίου τόνισε πως, παρά την πίεση που δέχονται διεθνώς τα φυσικά καταστήματα από το ηλεκτρονικό εμπόριο, η Lamda Development προσδοκά οργανική ανάπτυξη και υπεραξίες από τα εμπορικά της κέντρα.

Η θυγατρική Lamda Malls, που απέκτησε προ διετίας συμμετοχή η Varde Partners - η αμερικανική εταιρεία που είναι βασικός μέτοχος της Trastor – πρόκειται να περάσει την πόρτα του Χρηματιστηρίου σε 18 με 24 μήνες. Πριν την εισαγωγή η Lamda Malls θα αποκτήσει και το εμπορικό κέντρο «The Mall» καθώς έχει ήδη τον έλεγχο των δύο άλλων εμπορικών κέντρων της Lamda Development, του «Golden Hall» στην Αθήνα και του «Mediterranean Cosmos» στην Θεσσαλονίκη.

Ο Οδυσσέας Αθανασίου αναφέρθηκε εκτενώς και στην επένδυση για την επέκταση του «Golden Hall» που φτάνει τα 25 εκατ. ευρώ και θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του χρόνου. Στις αρχές του 2020 πρόκειται να λειτουργήσει το ενυδρείο, το πρώτο στην Αθήνα όπως είπε, καθώς και άλλοι χώροι ψυχαγωγίας όπως ο παιδότοπος. Μέχρι το Πάσχα θα ξεκινήσει τη λειτουργία του και το Μουσείο Ολυμπιακών Αγώνων. Η επέκταση του «Golden Hall» γίνεται σε αναξιοποίητο τμήμα του IBC, που φιλοξένησε τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα κατά την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Lamda Development τόνισε πως οι επενδύσεις σε δραστηριότητες ψυχαγωγίες, όπως αυτές που γίνονται στο «Golden Hall», είναι η απάντηση των εμπορικών κέντρων στον καλπασμό του ηλεκτρονικού εμπορίου. Παγκοσμίως τα εμπορικά κέντρα αυξάνουν το μείγμα ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων ως μια ασπίδα απέναντι στα ηλεκτρονικά καταστήματα που δεν μπορούν να προσφέρουν αντίστοιχες εμπειρίες.

Ο κ. Αθανασίου θεωρεί πως στην Ελλάδα τα εμπορικά κέντρα θα είναι πιο ανθεκτικά επειδή βρισκόμαστε αρκετά πίσω από την υπόλοιπη Ευρώπη. Η διαθέσιμη επιφάνεια εμπορικών κέντρων ανά 1.000 κατοίκους είναι μόλις 60 τετραγωνικά μέτρα στην χώρα μας. Ο μέσος όρος της Ευρώπης είναι 300 τετραγωνικά μέτρα.

Για τα δύο εμπορικά κέντρα στο Ελληνικό, ο Οδ. Αθανασίου προέβλεψε πως το μεγαλύτερο, με επιφάνεια 70.000 τετραγωνικά μέτρα, θα λειτουργήσει μέχρι το 2024. Θα βρίσκεται κοντά στην Λεωφόρο Βουλιαγμένης, ενώ το δεύτερο θα κατασκευαστεί κοντά στη μαρίνα του Αγίου Κοσμά.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ