Φώτο: Vodafone

Στην Ελλάδα το πρώτο Future Ready κατάστημα του ομίλου Vodafone

Το νέο concept καταστήματος λιανικής της Vodafone λειτουργεί από σήμερα στο The Mall Athens και προσφέρει μια διαδραστική επαφή με την τεχνολογία.

Στην Ελλάδα θα κάνει ευρωπαϊκό ντεμπούτο το πρώτο κατάστημα Future Ready μετά από απόφαση του ομίλου Vodafone. Το νέο κατάστημα που αρχίζει τη λειτουργία του σήμερα στο The Mall Athens φέρνει μια νέα αντίληψη στη λιανική, προσφέροντας μια διαδραστική εμπειρία του πελάτη με την τεχνολογία. Το περιβάλλον του καταστήματος είναι οργανωμένο σε ενότητες με συσκευές και αξεσουάρ τεχνολογίας κατασκευαστών όπως η Apple, η Samsung και η Huawei και δίνει την ευκαιρία στον καταναλωτή να ανακαλύψει την διασυνδεσιμότητα των συσκευών.

«Πέραν του στόχου που είναι η αύξηση των πωλήσεων, τα καταστήματα Future Ready θέλουν να κινητοποιήσουν και τον πελάτη ώστε να μάθει περισσότερα για την τεχνολογία και το ψηφιακό περιβάλλον», σημείωσε ο κ. Γιώργος Τζανετάκος διευθυντής του Retail της Vodafone Ελλάδος, καθώς στο κατάστημα θα παρουσιάζονται ανά χρονικά διαστήματα καινοτόμα προϊόντα, και θα προσφέρεται διαδραστική γνώση, εκπαίδευση και ψυχαγωγία.

«Αν δούμε πως είναι επιτυχημένο το project, στόχος είναι να δημιουργηθούν περισσότερα Future Ready καταστήματα σε όλη την Ελλάδα» ανέφερε ο Εμπορικός Διευθυντής Καταναλωτικών Προϊόντων της Vodafone Ελλάδας, Άρης Γεωργόπουλος.

Βασικός παράγοντας για την επιτυχία του εγχειρήματος θα είναι το ανθρώπινο δυναμικό των καταστημάτων καθώς πλέον η ομάδα Ready της Vodafone κατέχει υψηλό επίπεδο γνώσεων ώστε να μπορούν να βοηθήσουν τους καταναλωτές να γνωρίσουν την τεχνολογία.

Παράλληλα θα δίνεται η δυνατότητα στους καταναλωτές να παρακολουθήσουν εντελώς δωρεάν μια σειρά από εκπαιδευτικές ενότητες που θα πραγματοποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα γύρω από την τεχνολογία. Οι ενότητες αυτές θα είναι διαθέσιμες προς όλους, ανεξαρτήτως αν είναι πελάτες Vodafone ή όχι, και θα πραγματοποιούνται στον φυσικό χώρο του καταστήματος, ενώ θα είναι διαθέσιμες προς παρακολούθηση μέσα από τα ψηφιακά κανάλια της Vodafone. Η ομάδα Ready έρχεται να υποστηρίξει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην προσπάθεια της ψηφιοποίησης των λειτουργιών τους και να τις βοηθήσει να διαλέξουν τις πλέον κατάλληλες λύσεις.

Το διαδικτυακό κατάστημα της Vodafone σημείωσε ανοδική τάση τόσο κατά την διάρκεια της πανδημίας αλλά και με το άνοιγμα της αγοράς, με το ποσοστό της αύξησης πωλήσεων να είναι περίπου στο 20%. Πλέον όλοι οι πελάτες Vodafone μπορούν να εξυπηρετηθούν για όλα τα θέματα, αλλά και να λάβουν live πληροφόρηση για προϊόντα και υπηρεσίες.

Όπως δήλωσε ο κ. Γεωργόπουλος, «το Future Ready κατάστημα της Vodafone θα γίνει το σπίτι της μάρκας μας, δείχνοντας ό,τι πρεσβεύουμε σαν εταιρεία. Σήμερα κάνουμε αυτό το όραμα, πραγματικότητα, με ένα νέο κατάστημα που είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τον εταιρικό μας σκοπό που είναι να συνδέουμε τους ανθρώπους ώστε μέσα από την τεχνολογία να μπορούν να ζουν καλύτερα, σήμερα και στο μέλλον. Στο Future Ready κατάστημα της Vodafone, η τεχνολογία γίνεται εμπειρία για όλους. Είμαστε πραγματικά υπερήφανοι για αυτήν τη νέα ναυαρχίδα μας που θα λειτουργήσει ως μοντέλο για το σύνολο της λιανικής μας αλυσίδας στην Ελλάδα».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ο πόλεμος στην κινητή και το παρασκήνιο των μειώσεων

Η πρώτη κίνηση της κυβέρνησης για χαμηλότερες χρεώσεις στα δεδομένα βρήκε στήριξη από την Cosmote και ακολούθησαν Vodafone - Wind. Αναπάντητες έμειναν από την κυβέρνηση οι «αιχμές» των εταιρειών για τους υψηλούς φόρους.