ΓΔ: 1458.85 0.76% Τζίρος: 94.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 15:38:11 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
folli follie, kosmima
Φώτο: Shutterstock

Συγκροτήθηκε σε σώμα το Διοικητικό Συμβούλιο της Folli Follie

Αποκλειστικό έργο της διοίκησης, όπως αναφέρει η εταιρεία, είναι «η διενέργεια των αναγκαίων διαχειριστικών πράξεων για την ομαλή συνέχιση της λειτουργίας της» έως ότου εξυγιανθεί.

Τη συγκρότηση σε σώμα του νέου διοικητικού της συμβουλίου ανακοίνωσε η εταιρεία Folli – Follie, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του οποίου είναι ο κ. Γεώργιος Σάμιος. 

Αναλυτικά η ανακοίνωση τονίζει ότι: «Η «Folli Follie» ανακοίνωσε ότι δυνάμει της υπ’ αριθμ. 2096/2020 απόφασης του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, η οποία εξεδόθη αιτήσει της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, διορίστηκε προσωρινή διοίκηση της Εταιρείας αποτελούμενη από τα τρέχοντα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, κ.κ. Γεώργιο Σάμιο, Γεώργιο Ιωαννίδη, Παναγιώτη Αλεξάκη, Περικλή Δοντά, Γεώργιο Μομφερράτο, Ηλία Πεντάζο, Γεώργιο Σιγανίδη και Haolei Zhang, με αποκλειστικό έργο, αφού συγκροτηθεί σε σώμα, τη διενέργεια των αναγκαίων διαχειριστικών πράξεων για την ομαλή συνέχιση της λειτουργίας της Εταιρείας μέχρι την επίτευξη εξυγίανσής της.

Κατόπιν των ανωτέρω, το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας κατά την συνεδρίασή του στις 17 Νοεμβρίου 2020 συγκροτήθηκε σε σώμα ως ακολούθως:

1. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΑΜΙΟΣ - Πρόεδρος ΔΣ και Διευθύνων Σύμβουλος
2. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ - Ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος ΔΣ
3. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΛΕΞΑΚΗΣ - Ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος ΔΣ
4. ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΔΟΝΤΑΣ - Ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος ΔΣ
5. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΟΜΦΕΡΡΑΤΟΣ - Ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος ΔΣ
6. ΗΛΙΑΣ ΠΕΝΤΑΖΟΣ - Ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος ΔΣ
7. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΙΓΑΝΙΔΗΣ - Ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος ΔΣ
8. HAOLEI ΖHANG - Μη εκτελεστικό μέλος ΔΣ
».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Συμφωνία FF Group και Ομίλου Bestseller για δώδεκα νέα καταστήματα

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου FF Group, Γεώργιος Σάμιος, δήλωσε: «Μαζί θα αναπτύξουμε ένα δυναμικό δίκτυο πωλήσεων για το brand στην Ελλάδα, ενώ τα σχέδιά μας δεν περιορίζονται μόνο σε αυτό το πλαίσιο».