ΓΔ: 802.6 1.29% Τζίρος: 72.04 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Attica

Τριπλασιασμός ηλεκτρονικών πωλήσεων για τα Αττικά Πολυκαταστήματα

Η εκτίναξη των μεγεθών του ηλεκτρονικού καταστήματος του ομίλου αποδίδεται στην στροφή των καταναλωτών στο ψηφιακό κανάλι και στον εμπλουτισμό της προϊοντικής γκάμας. Στο -30% η πτώση πωλήσεων για το 2020.

Σημαντική είναι η συνεισφορά των ηλεκτρονικών πωλήσεων της Αττικά Πολυκαταστήματα μέσα στην χρήση του 2020, ένα έτος δύσκολο συνολικά για το λιανεμπόριο.

Σύμφωνα με τις αρχικές εκτιμήσεις, ο κύκλος εργασιών του e-shop atticadps.gr, αναμένεται να διαμορφωθεί σε 14 εκατομμύρια ευρώ για το 2020, έναντι 5,5 εκατομμυρίων ευρώ το 2019.

Η εντυπωσιακή εκτίναξη των μεγεθών του ηλεκτρονικού καταστήματος του ομίλου αποδίδεται στην στροφή των καταναλωτών στο ψηφιακό κανάλι αλλά και στον εμπλουτισμό της προϊοντικής γκάμας που είναι διαθέσιμη για ηλεκτρονικές αγορές κατά το τελευταίο τετράμηνο του παρελθόντος έτους, πέραν των καλλυντικών τα οποία είχαν ήδη αποκτήσει από την προηγούμενη χρονιά σημαντική δυναμική.

Πλέον, το ηλεκτρονικό κατάστημα διαθέτει μεγάλη ποικιλία αξεσουάρ αλλά και επιλεγμένες συλλογές ενδυμάτων, οι οποίες καθημερινά εμπλουτίζονται περαιτέρω. Αξίζει να σημειωθεί ότι το atticadps.gr παρουσίαζε ήδη εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων 140% στο εννεάμηνο του 2020, συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2019, αποτυπώνοντας την συνολική τάση της αγοράς σε μία χρόνια που άλλαξε άρδην τα δεδομένα για το λιανεμπόριο.

Στον αντίποδα, η επιβολή περιορισμών στην λειτουργία των φυσικών καταστημάτων άφησε σαφές αποτύπωμα στο τζίρο της αγοράς γενικότερα, με τα Αττικά Πολυκαταστήματα να καταγραφούν κάμψη πωλήσεων κατά 25% στο εννεάμηνο του 2020 και τις αρχικές εκτιμήσεις να τοποθετούν την κάμψη για το σύνολο του έτους περίπου στο 30%.

Η έλευση του νέου έτους πάντως φέρνει την ελπίδα για βελτίωση της κατάστασης στους επόμενους μήνες, με εκπροσώπους της αγοράς να εκτιμούν πιθανή την σημαντική ανάκαμψη της ζήτησης μέσα στην άνοιξη, υπό την προϋπόθεση ότι η πανδημία θα έχει τεθεί υπό έλεγχο. Στο πλαίσιο αυτό, ομαλά εξελίσσονται οι εργασίες επέκτασης του πολυκαταστήματος Attica στο Citylink, στο κέντρο της Αθήνας, με τον ορίζοντα ολοκλήρωσης τους να τοποθετείται στον Μάρτιο, οπότε και αναμένεται η σταδιακή επαναφορά στην κανονικότητα. Υπενθυμίζεται ότι προβλέπεται η επέκταση του πολυκαταστήματος κατά 4.000 τμ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2019 ήταν μία πολύ καλή χρονιά για τα Αττικά Πολυκαταστήματα καθώς, οι πωλήσεις του ομίλου διαμορφώθηκαν σε 183,7 εκατομμύρια ευρώ, έναντι 181,3 εκατομμύρια το 2018, ενώ τα κέρδη προ φόρων (μετά την λογιστική επιβάρυνση της εφαρμογής των προτύπων IRFS) άγγιξαν τα 12,3 εκατομμύρια ευρώ έναντι 12,1 εκατομμυρίων το προηγούμενος έτος. Σημαντικά ενισχυμένα είναι τα κέρδη EBITDA, διαμορφούμενα σε 31 εκατομμύρια ευρώ το 2019, έναντι 19 εκατομμυρίων ευρώ το 2018, ενώ και τα κέρδη μετά φόρων βελτιώθηκαν σε 9,7 εκατ. έναντι 8,3 εκατομμύρια ευρώ την προηγούμενη χρήση.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πίεση από την πανδημία στα Attica, ισχυρές επιδόσεις από το e-shop

Σε υψηλά επίπεδα οι πωλήσεις του β' δεκαπενθημέρου του Ιανουαρίου, μετά τη σημαντική υποχώρηση του 2020. Θεαματική αύξηση των εσόδων από το e-shop κατά 155%, μετά τον εμπλουτισμό της γκάμας προϊόντων.
Kiko Milano, Kallintika, Makigiaz
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δύο νέα καταστήματα Kiko Milano από τον Όμιλο Φάις στη Θεσσαλονίκη

Στο τέλος του 2019 λειτουργούσαν περίπου 900 καταστήματα ΚΙΚΟ Milano στον κόσμο και ο κύκλος πωλήσεων του brand ξεπερνούσε τα 588 εκατ. ευρώ. Ο Όμιλος Φάις ανέλαβε το Master–franchising. για Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα πρώτα χαμόγελα στο εμπόριο: Ο τζίρος πλησιάζει τον περσινό

Ισχυρή η δυναμική της αγοράς στις πρώτες ημέρες της επανεκκίνησης, με ημερήσιους τζίρους ακόμη και στο 100% των αντίστοιχων περσινών ημέρων. Μόνιμος φόβος το ενδεχόμενο νέου πλήγματος από lockdown.
clickaway-emporio-katastimata-magazia
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι νέοι παίκτες στο click away και ποιοι είναι σίγουρα κερδισμένοι

Μεγάλα ονόματα του λιανεμπορίου μπαίνουν στο παιχνίδι, αλλά οι μόνοι που κερδίζουν σίγουρα είναι οι εταιρείες ταχυμεταφορών, που αποφεύγουν φόρτο. Εκτίναξη τζίρου στο ηλεκτρονικό εμπόριο από 6,2 σε 15 δισ. ευρώ.