wolt-delivery-ilektroniko emporio-super market
Φώτο: Wolt

Στην κούρσα της παράδοσης προϊόντων σούπερ μάρκετ μπαίνει και η Wolt

Επεκτείνει την δραστηριότητά της στην Ελλάδα η φινλανδική εταιρεία μπαίνοντας στην αγορά παράδοσης προϊόντων σούπερ μάρκετ που ξεκίνησε η ελληνική delivery.gr και ακολούθησε η efood.

Με την πανδημία να έχει στρέψει τους Έλληνες καταναλωτές στα ηλεκτρονικά κανάλια, η Wolt αποφάσισε να προχωρήσει στην σύσταση θυγατρική της εταιρείας ώστε να μπει και εκείνη στην κούρσα της διανομής προϊόντων σούπερ μάρκετ, ακολουθώντας τα βήματα της Delivery Hero που μέσω της efood εξυπηρετεί εδώ και μήνες την συγκεκριμένη αγορά. Οι δυο πολυεθνικές έχουν θελήσει να πάρουν μέρος της πίτας μετά την είσοδο της delivery.gr του Νίκου Ιωάννου που ανήκει στον όμιλο Μούχαλη δείχνοντας πως θα γίνει μάχη για το ποιος θα κερδίσει τους Έλληνες καταναλωτές.

Όπως ανακοίνωσε η Wolt Greece, μόλις πριν από μερικές ημέρες ολοκληρώθηκε η σύσταση της εταιρίας Wolt Market Greece, που είναι 100% θυγατρική, και με την οποία έγινε το πρώτο βήμα για την είσοδο της Wolt στη διανομή προϊόντων σούπερ μάρκετ. Η Wolt Greece ακολουθώντας τα χνάρια της φινλανδικής εταιρείας και στις άλλες χώρες που δραστηριοποιείται, συνεργαζόταν ήδη για την διανομή προϊόντων με το Yoleni's Deli Corner, το 4 Seasons Organic Food Market, το Brinky’s, τη Cava Νέκταρ, το Soya Athens, το House of Spices και άλλες εταιρείες. Η Wolt είχε ξεκινήσει επίσης και πιλοτική συνεργασία με τα My Market πριν λίγο καιρό λόγω της πανδημίας.

Οι προετοιμασίες για το λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας που θα ξεκινήσει αρχικά στην Αθήνα βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, με την εταιρεία να αναμένεται να προχωρήσει σε επενδυτικές κινήσεις ώστε να ενισχύσει την παρουσία της στο λιανικό εμπόριο προϊόντων σούπερ μάρκετ. Περισσότερες πληροφορίες θα ανακοινωθούν μέσα στο ερχόμενο διάστημα και καθώς το πλάνο προχωράει στα επόμενα στάδια.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Wolt, η εταιρεία θέλει να αλλάξει την εμπειρία των αγορών ειδών super market, προσφέροντας:

  • Μεγάλη γκάμα προϊόντων και επιλογών
  • Παράδοση μέσα σε μισή ώρα, όπως ισχύει για τις παραδόσεις φαγητού
  • Live tracking της παραγγελίας για να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή οι πελάτες, που βρίσκεται η παραγγελία τους και πότε θα την παραλάβουν
  • Δυνατότητα να παραλάβουν σε συγκεκριμένη ώρα παράδοσης με προ παραγγελία
  • Ανέπαφη παράδοση και μέγιστη ασφάλεια στις διανομές
  • Την καλύτερη και ταχύτερη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο online delivery, η οποία απαντάει στις κλήσεις των πελατών κατά μέσο όρο σε λιγότερο από 40 δευτερόλεπτα.
Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σε αυτόνομη πορεία μετά από 10 χρόνια η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΚΡΗΤΙΚΟΣ

Η Κρητικός προχωρώντας το επενδυτικό της σχέδιο προχώρησε επίσης στην αγορά του 49% της CRM Παντοπωλεία Κρήτης με σκοπό να διευρύνει την παρουσία της στη Κρήτη αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα.
eshop, emporio, internet, elstat
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Εκτοξεύτηκαν κατά 150% οι παραγγελίες της φετινής Black Friday

Στα 14,5 εκατ. ανήλθαν οι επισκέψεις στο Skroutz.gr κατά την διάρκεια της φετινής εβδομάδας Black Friday σημειώνοντας αύξηση 42%. Άνοδο 73% σημείωσε ο τζίρος σε σχέση με το 2019 και διαμορφώθηκε στα 41,3 εκατ. ευρώ.