ΓΔ: 925.83 0.17% Τζίρος: 68.57 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Αύξηση 31% των πωλήσεων τις Κλουκίνας - Λάππας στο α' τετράμηνο

Οι πωλήσεις της εταιρείας στην ελληνική αγορά ενισχύθηκαν κατά 27%, με το ηλεκτρονικό κατάστημά της να συμβάλει σε ποσοστό 39,40% σε αυτήν την πορεία.

Αυξημένες κατά 31% ήταν οι πωλήσεις της εταιρείας Ι. Κλουκίνας - Ι. Λάππας για το α' τετράμηνο του 2021, με χείρα βοηθείας και από την επαναλειτουργία του μεγαλύτερου μέρους των φυσικών καταστημάτων της στις 5 Απριλίου,  με τη μέθοδο του click in store και click away, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της.

Η εταιρεία αναφέρει ακόμη ότι η αισιοδοξία για το τρέχον έτος απορρέει από το γεγονός ότι σε θετικό πρόσημο 2,32% κυμαίνονται οι πωλήσεις α΄ τετράμηνου σε σύγκριση και με το αντίστοιχο τετράμηνο του 2019,  πριν την  έλευση της πανδημίας του COVID 19 .
 
Οι καθαρές λιανικές πωλήσεις στην Ελλάδα σημείωσαν αύξηση 27% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020. Ιδιαίτερα ενθαρρυντικό είναι το γεγονός ότι οι λιανικές πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 5% σε σχέση με το πρώτο  τετράμηνο του 2019 (καθεστώς αγοράς σε πλήρη λειτουργία). Το ηλεκτρονικό κατάστημα συνέβαλε κατά 39,40% στις λιανικές πωλήσεις στην Ελλάδα του  τετράμηνου, ενώ τον Απρίλιο που επαναλειτούργησαν τα καταστήματα το ποσοστό αυτό σταθεροποιήθηκε σε περίπου 24%.
 
Σημαντική ανάκαμψη έχουν δείξει και οι πωλήσεις λιανικής της Ρουμανίας που σημείωσαν αύξηση 71% σε σχέση με το αντίστοιχο τετράμηνο του 2020. Η Εταιρεία και σε αυτήν την αγορά επενδύει στο ηλεκτρονικό εμπόριο, με τη λειτουργία του mothercare.ro, το οποίο συνεχώς κερδίζει μερίδιο αγοράς αλλά και σε νέο σημείο πώλησης εντός του 2021.
 
Ομοίως ανάκαμψη έχουν δείξει και οι υπόλοιπες αγορές των Βαλκανίων στις οποίες δραστηριοποιείται ο Όμιλος. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις λιανικής της Σερβίας σημείωσαν αύξηση 48% και της Αλβανίας 47%.
 
Το θετικό αποτέλεσμα πωλήσεων του τετράμηνου σε συνδυασμό με την επιστροφή στην κανονικότητα και την άρση των περιοριστικών μέτρων λειτουργίας του λιανεμπορίου που έχει εξαγγείλει η κυβέρνηση δημιουργούν στη διοίκηση του Ομίλου αισιοδοξία για την πορεία των πωλήσεων για το υπόλοιπο του 2021. Τέλος η αλλαγή στην καταναλωτική συνείδηση των πελατών για αγορές μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων και η συνεχής επένδυση στη βελτίωση του δικού της ηλεκτρονικού καταστήματος δημιουργούν ένα δίχτυ ασφαλείας  μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.
 

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ