ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 09:38:28 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Γιώργος Τερζής, Διευθυντής Marketing και Εταιρικής Επικοινωνίας της Alpha Bank. Πηγή: Alpha Bank

Γ. Τερζής: Στόχος της Alpha Bank η απόλυτη συνέπεια στην επικοινωνία

Ο διευθυντής Marketing και Εταιρικής Επικοινωνίας της Alpha Bank ανέδειξε τη σημασία της αποτελεσματικής επικοινωνίας στο εσωτερικό μίας επιχείρησης, για την εδραίωση της εμπιστοσύνης μεταξύ εργαζομένων και διοίκησης.

Τον τρόπο με τον οποίο η Alpha Bank ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις της κοινωνίας και κερδίζει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών μέσα από πρωτοβουλίες που προάγουν τη βιωσιμότητα, την περιβαλλοντική μέριμνα, την κοινωνική αλληλεγγύη και τη διαφανή επικοινωνία, ανέλυσε μεταξύ άλλων ο Διευθυντής Marketing και Εταιρικής Επικοινωνίας της Alpha Bank, Γιώργος Τερζής, από το πάνελ "Communicate Sustainability Honestly” του 6ου Delphi Economic Forum.

Ξεκινώντας την τοποθέτησή του με την παραδοχή ότι οι επιχειρήσεις σήμερα οφείλουν να επικοινωνούν με ειλικρίνεια και διαφάνεια, καθώς οι καταναλωτές, οι επενδυτές και οι εργαζόμενοι ενδιαφέρονται ολοένα και περισσότερο για την κοινωνική και περιβαλλοντική απόδοση των εταιρειών, ο κ. Τερζής σημείωσε ότι, πριν ακόμα αρχίσουν να χρησιμοποιούνται όροι όπως η εταιρική κοινωνική αειφόρος ανάπτυξη, η βιωσιμότητα και τα κριτήρια ESG, η Alpha Bank, ήταν ανέκαθεν δίπλα στους πολίτες και την κοινωνία, αφουγκραζόταν τις ανάγκες τους, στήριζε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, έπαιρνε σημαντικές πρωτοβουλίες και καλλιεργούσε το πλαίσιο για την ισότιμη συμμετοχή όλων στην εκπαίδευση, την υγεία και τον πολιτισμό. «Το “ΜΑΖΙ” του αείμνηστου Γιάννη Κωστόπουλου μπορεί να είναι ήδη σχεδόν 50 ετών, όμως δείτε πόσοι το υιοθέτησαν…μέχρι και σήμερα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Τερζής.

Σημείωσε επισης ότι στη σημερινή πραγματικότητα υπάρχουν φαινόμενα social washing και green washing, δηλαδή επικοινωνιακές καμπάνιες χιλιάδων ευρώ για κοινωνικές πρωτοβουλίες μόνο κάποιων χιλιάδων ευρώ, κάτι που στρατηγικά η Τράπεζα όχι απλά δεν το ασπάζεται, αντιθέτως αντιμετωπίζει πολλές φορές ακόμα και κριτική για την ακριβώς αντίθετη προσέγγιση, ότι δηλαδή παρόλο που είναι ιδιαίτερα ενεργή και διακρίνεται σε κοινωνικά, περιβαλλοντικά και εταιρικής διακυβέρνησης θέματα, στην ισότητα των φύλων και το εργασιακό της περιβάλλον, δεν τα επικοινωνεί με την ένταση.

Παράλληλα, ο κ. Τερζής ανέδειξε τη σημασία της αποτελεσματικής επικοινωνίας στο εσωτερικό μίας επιχείρησης για την εδραίωση της εμπιστοσύνης μεταξύ εργαζομένων και διοίκησης και για την εμπέδωση των στρατηγικών στόχων και σχεδιασμών, ιδίως στο πλαίσιο της πρόκλησης που δημιούργησε η πανδημία και την ανάγκη που ανέκυψε για την εισαγωγή νέων τρόπων εργασίας.

«Δεν αρκεί, απλώς, να υπάρχει ροή πληροφόρησης από την ηγετική ομάδα προς τη βάση. Απαιτείται, την ίδια στιγμή, ανατροφοδότηση από τη βάση προς την κορυφή, η οποία πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο ανοικτή και βεβαίως ανώνυμη», υπογράμμισε ο κ. Τερζής αναλύοντας το πλαίσιο βάσει του οποίου κινείται η Alpha Bank για να ανταποκρίνεται σε αυτήν την ανάγκη: «Η Τράπεζά μας το 2019 διενήργησε μία μεγάλη εσωτερική έρευνα, όπου περισσότεροι από 6.000 συνάδελφοι τοποθετήθηκαν για όλα τα θέματα και μάλιστα με ανοικτές ερωτήσεις. Οι απαντήσεις τους αποτέλεσαν τη βάση του εσωτερικού προγράμματος μετασχηματισμού που τρέχει στην Τράπεζα και αποδίδει ήδη καρπούς».

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Alpha Bank: Μεγάλη ζήτηση για την ομολογιακή έκδοση, στο 2,625% το επιτόκιο

Χαρακτηριστικό της μεγάλης ζήτησης ήταν πως η κάλυψη του βιβλίου προσφορών έφτασε τη 1,5 φορά, μέσα σε μόλις 1 ώρα από το άνοιγμα του, ενώ η τελική ζήτηση ξεπέρασε το 1 δισ. ευρώ. Η απόδοση του ομολόγου διαμορφώθηκε στο 2,625%.