ΓΔ: 879.23 0.27% Τζίρος: 48.21 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
COSTAMARE
Πηγή: Costamare

Costamare: Προχωρά στην απόκτηση 16 πλοίων χύδην ξηρού φορτίου

Τα πλοία είναι μεταξύ 33.000 και 85.000 DWT, με τα δύο εξ αυτών να έχουν, ήδη, παραδοθεί, ενώ τα υπόλοιπα θα αποκτηθούν σταδιακά έως και τον Ιανουάριο του 2022.

Την απόκτηση 16 πλοίων χύδην ξηρού φορτίου ανακοίνωσε η εταιρεία Costamare, η οποία με τον τρόπο αυτό εισέρχεται σε μία αγορά η οποία το τελευταίο διάστημα έχει αναρριχηθεί σε επίπεδο ρεκόρ, με τους ναύλους συνεχώς να ενισχύονται. 

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία τα πλοία είναι μεταξύ 33.000 και 85.000 DWT, με μέση ηλικία 10 χρόνια, ενώ επί του παρόντος, λειτουργούν στην αγορά spot. Δύο εξ αυτών παραδόθηκαν, ήδη, ενώ τα υπόλοιπα θα παραδοθούν σταδιακά έως και τον Ιανουάριο του 2022. 

Ο κ. Γρηγόριος Ζήκος, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας υπογράμμισε σε δήλωσή του ότι «είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την απόκτηση πλοίων ξηρού φορτίου χύδην. Αποφασίσαμε να επενδύσουμε σε έναν τομέα υψηλής ρευστότητας και με με ισχυρά θεμελιώδη δεδομένα, δύο στοιχεία που παρέχουν ευκαιρίες υψηλών αποδόσεων για τους μετόχους μας. Η διαχείριση των πλοίων θα γίνει μέσω της πλατφόρμας την οποία, ήδη, διαθέτουμε. Λαμβάνοντας υπόψη τη φύση της αγοράς του χύδην ξηρού φορτίου, σκοπεύουμε να έχουμε χαμηλή μόχλευση έως και 60% της αξίας των πλοίων. Ανυπομονούμε να παρέχουμε μια λεπτομερή ενημέρωση για την επιχειρηματική μας στρατηγική κατά την ανακοίνωση των μεγεθών β' τριμήνου».

Σημειώνεται ότι οι ναύλοι αυξάνονται από το φθινόπωρο του 2020, αλλά τους πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους σημειώθηκε μια νέα αύξηση των τιμών σε διαφορετικούς ναύλους (ξηρό φορτίο, εμπορευματοκιβώτια) σε κύριες εμπορικές διαδρομές. Για πρώτη φορά στα χρονικά ξεπέρασαν τα 10.000 δολάρια (για τη μεταφορά αγαθών από την Ασία στην Ευρώπη) και αυτό δείχνει το σοβαρό πλήγμα που υφίστανται τόσο οι εξαγωγείς, όσο και οι εισαγωγείς, οι οποίοι είναι αντιμέτωποι με αλυσίδες τροφοδοσίας που βρίσκονται στα όρια τους.

Σύμφωνα, μάλιστα, με έκθεση της ING βραχυπρόθεσμα, υπάρχουν ενδείξεις ότι πρόκειται να σημειωθεί μια αποκλιμάκωση της κατάστασης, ωστόσο πιθανόν να συνεχίσουν να αυξάνονται οι τιμές κατά το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. 

Οι αναλυτές της ING προχωρούν σε αυτήν την εκτίμηση εξαιτίας πέντε βασικών λόγων: 

  1. Οι συνεχιζόμενες παγκόσμιες ανισορροπίες αυξάνουν περαιτέρω τις τιμές.
  2. Λίγες εναλλακτικές λύσεις για τα θαλάσσια φορτία.
  3. Μια μη ισορροπημένη ανάκαμψη καθ' όλη τη διάρκεια του 2021.
  4. Οι μειωμένες ακυρώσεις δρομολογίων θα βοηθήσουν στη μείωση των περιορισμών χωρητικότητας.
  5. Η κυκλοφοριακή συμφόρηση συνεχίζει να δημιουργεί καθυστερήσεις.
Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

COSTAMARE
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μεγάλα κέρδη για την Costamare το α' 6μηνο μετά τις ζημιές του 2020

Η ναυτιλιακή της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου έκλεισε το 6μηνο με κέρδη 158,7 εκατ. δολ. έναντι ζημιών 43,4 εκατ. το 2020. Προχωρά σε μεγάλο πρόγραμμα διεύρυνσης του στόχου για να αξιοποιήσει την καλή συγκυρία στην αγορά.
COSTAMARE
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Υπερδιπλάσια κέρδη για την Costamare με αύξηση στόλου, εργασιών

Αύξηση καθαρών κερδών κατά 108% πέτυχε το α' τρίμηνο η ναυτιλιακή Costamare χάρη στην έντονη κινητικότητα που αναπτύσσει στην παγκόσμια διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων και τη συνεχή ενίσχυση του στόλου της.
capital_maritime
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στις 25 Οκτωβρίου ξεκινά η διαπραγμάτευση των ομολογιών της Capital

Ο κωδικός διαπραγμάτευσης της oμολογίας είναι με λατινική γραμματοσειρά «CPLPB1». Η τιμή έναρξης διαπραγμάτευσης των oμολογιών της eταιρίας είναι 1.000 ευρώ ανά ομολογία, το 100% της ονομαστικής αξίας της.