ΓΔ: 886.72 -0.85% Τζίρος: 91.93 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
coffee island-kafes
Φώτο: Shutterstock

Θέλει να κατακτήσει τα Εμιράτα με νέα καταστήματα η Coffee Island

Νέα καταστήματα στο Ντουμπάι και το Άμπου Ντάμπι σχεδιάζει να ανοίξει η ελληνική αλυσίδα καφέ, που έχει ανέλθει στην 7η θέση των coffee brands στην Ευρώπη.

Μετά το νέο κατάστημα που άνοιξε τον Απρίλιο στην Ελβετία και έχοντας φτάσει τα 400 καταστήματα, η Coffee Island, που βρίσκεται στην 7η θέση των coffee brands στην Ευρώπη, έχοντας παρουσία ήδη σε περισσότερα από 50 σημεία σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Ασία, θέλει να διευρύνει την παρουσία της στη Μέση Ανατολή.

Η Coffee Island είδε τις πωλήσεις των καταστημάτων της να επηρεάζονται από την πανδημία, αλλά έκλεισε το 2020 με άνοδο των πωλήσεων και ενίσχυσε τη θέση της στην αγορά με την ανάπτυξη του δικτύου της. Οι νέες συνθήκες που δημιουργήθηκαν με την πανδημία ανέδειξαν την δυναμική των καφεκοπτείων που παρουσίασαν σημαντική αύξηση την περασμένη χρονιά, καθώς ο καφές πέρασε περισσότερο πλέον στο σπίτι.

Η ελληνική εταιρεία καφέ που ξεκίνησε από την Πάτρα το 1999, έχοντας δημιουργήσει το μεγαλύτερο δίκτυο καφεστίασης στην Ελλάδα, στρέφει το βλέμμα προς την Μέση Ανατολή, έχοντας παράλληλα φιλόδοξα σχέδια για την ανάπτυξη στο εξωτερικό.

Έπειτα από ένα χρόνο που είχε ανοίξει το πρώτο της κατάστημα στο Nakheel Mall, στο Palm Jumeirah (τεχνητό νησία στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα), η Coffee Island διαβλέποντας τις μεγάλες προοπτικές της αγοράς εκεί, θέλει να προσθέσει δυο νέα καταστήματα στο Ντουμπάι, και ειδικότερα στο Dubai International Financial Center και στο Dubai Festival City Mall, ενώ σχεδιάζει και να ανοίξει καταστήματα και στο Άμπου Ντάμπι, πρωτεύουσα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.

Παράλληλα η σημαντική θέση των Coffee Island στην αγορά καφέ της Ευρώπης επιβεβαιώθηκε και από την ετήσια έκδοση του FoodService Europe & Middle East, με την ελληνική αλυσίδα να κατατάσσεται στην 7η θέση της γενικής κατάταξης, αλλά και στην 7η θέση στους ρυθμούς ανάπτυξης. Υπενθυμίζουμε πως το 2019, οι Financial Times είχαν κατατάξει την Coffee Island ανάμεσα στις 1.000 ταχύτερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις της Ευρώπης.

Θα ξεπεράσουν τα 3,5 εκατ. ευρώ οι επενδύσεις της εταιρείας το 2021 με στόχο την αναβάθμιση των εγκαταστάσεων και των υποδομών της ώστε να υπάρξει ακόμα μεγαλύτερη βελτίωση της παραγωγικής διαδικασίας.

Η Coffee Island συνέχισε παρά την πανδημία του κορονοϊού την επέκταση της στο εξωτερικό καθώς τον Απρίλιο εγκαινίασε το πρώτο της κατάστημα στην Ελβετία στο σύγχρονο πολυλειτουργικό εμπορικό κέντρο EXPLORiT Business & Services στο Υβερντόν της Ελβετίας που θεωρείται η ελβετική Silicon Valley.

Εν μέσω πανδημίας, η ελληνική αλυσίδα, που επιλέχθηκε μέσα από μια λίστα ισχυρών παικτών της αγοράς του καφέ, δέχθηκε την πρόταση για να λειτουργήσει κατάστημα στο μοντέρνο τεχνολογικό πάρκο με στόχο να αποτελέσει πόλο έλξης για τους κατοίκους και τους εργαζόμενους της πόλης, σερβίροντας επιλεγμένα προϊόντα. Όπως είχε αναφέρει τότε ο ιδιοκτήτης της Coffee Island Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, μέχρι να υλοποιηθεί η επένδυση πραγματοποιήθηκαν τηλεδιασκέψεις ώστε να ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις των δυο πλευρών, αποδεικνύοντας πως οι αξιόλογες επιχειρηματικές συμφωνίες δεν σταματάνε λόγω  της χιλιομετρικής απόστασης και των περιορισμών στις πτήσεις.

Την περασμένη χρονιά και παρά το γεγονός ότι η υγειονομική κρίση είχε σαρώσει τα πάντα, χτυπώντας ιδιαίτερα τον κλάδο της καφεστίασης, συνεχίστηκε η ανάπτυξη των καταστημάτων της Coffee Island σε 24 νέες τοποθεσίες ενισχύοντας την μικρομεσαία επιχειρηματικότητα εκεί. Στο πρώτο εξάμηνο του 2021 η Coffee Island σχεδιάζει να ανοίξει 20 επιπλέον καταστήματα  στην Ελλάδα και δυο στην Κύπρο με στόχο να ισχυροποιήσει ακόμα περισσότερο την θέση της στην αγορά, και να διευρύνει το δίκτυο της μέσω του κλασικού τύπου καταστημάτων της, όσο και μέσω του νέου μοντέλου «Coffee Little Island».

Τα Coffee Little Island αποτελούν την ευέλικτη πρόταση της εταιρείας για ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο που προσφέρει μια διαφορετική εμπειρία εστίασης για τον καταναλωτή. Τα νέου τύπου καταστήματα που έκαναν ντεμπούτο το 2020, έχουν στόχο να καλύψουν αγορές με μικρή πληθυσμιακή κάλυψη, εποχικότητα ή ιδιαίτερες ανάγκες.

Αποτελεί ένα μοντέλο προσαρμοσμένο στις ιδιαιτερότητες της εκάστοτε αγοράς που μπορεί να φιλοξενηθεί σε μικρούς χώρους ή να πάρει τη μορφή του ως shop-in-shop, καντίνα ή pop-up store και μπορεί να στηθεί σε περιοχές που απαιτούν πιο ευέλικτες επιχειρήσεις. Η Coffee Island, αξιοποιεί τη μακρά παράδοση και πείρα της στις συνεργασίες δικαιόχρησης (franchise), και προσαρμόζει το επιχειρηματικό της μοντέλο στις ιδιαιτερότητες της εποχής και τις ανάγκες των σύγχρονων επενδυτών.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

coffee island-kafes
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μπαίνει στη μάχη του καφέ στα σούπερ μάρκετ η Coffee Island

Η εταιρεία καφεστίασης που στοχεύει στη διεύρυνση του πελατειακού της κοινού και να αυξήσει την διείσδυσή της στην αγορά, εκμεταλλεύεται το μομέντουμ της αγοράς και μπαίνει στα ράφια των σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης.
Arivia
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Φιλόδοξα σχέδια επέκτασης σε ΗΠΑ και Ην. Βασίλειο για τα φυτικά τυριά της Arivia

Συνεχίζει να αναπτύσσεται με υψηλούς ρυθμούς η εταιρία. Στο 70% οι εξαγωγές και παρουσία σε 60 χώρες. Οι νέες ευκαιρίες επέκτασης σε νέες αγορές μετά την εξαγορά της από την Upfield.