ΓΔ: 878.16 1.20% Τζίρος: 13.93 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:11:11 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
coffee island-kafes
Φώτο: Shutterstock

Εδραιώνει τη θέση της στα ράφια των σούπερ μάρκετ η Coffee Island

Η Coffee Island μετά την συνεργασία με την Σκλαβενίτης θέλει να αυξήσει την διείσδυσή της στην αγορά του καφέ στα σούπερ μάρκετ που γνωρίζει αυξητικές τάσεις.

Διευρύνει την παρουσία της στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ η Coffee Island που έπειτα από την συμφωνία με την αλυσίδα Σκλαβενίτης τον περασμένο Ιούλιο, ανακοίνωσε τη συνεργασία της και με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ My Market. Χάρη σε αυτή τη συμφωνία, θα βρίσκονται στα σούπερ μάρκετ My Market οι κάψουλες αλουμινίου Coffee Island -που περιλαμβάνει τους δημοφιλείς κωδικούς Bliss, Affection, Euphoria και Colombia.

Μέσω του νέου εγχειρήματος, η Coffee Island προσβλέπει στην περαιτέρω ενδυνάμωση της παρουσίας της στο ευρύ καταναλωτικό κοινό, στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του brand και των προϊόντων καφεκοπτείου και φυσικά στη διεύρυνση της πελατειακής της βάσης.

O Διευθύνων Σύμβουλος της Coffee Island, κ. Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, δήλωσε πως «με γοργά αλλά σταθερά βήματα, συνεχίζουμε την πορεία εδραίωσης του brand Coffee Island και στο οργανωμένο λιανεμπόριο. H συνεργασία με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ My Market μας τιμά ιδιαιτέρως και μας γεμίζει με χαρά, καθώς ενδυναμώνει ακόμη περισσότερο τη θέση της Coffee Island στον κλάδο».

Η Coffee Island είδε τις πωλήσεις των καταστημάτων της να επηρεάζονται από την πανδημία, αλλά έκλεισε το 2020 με άνοδο των πωλήσεων ενισχύοντας τη θέση της στην αγορά με την ανάπτυξη του δικτύου της. Οι νέες συνθήκες που δημιουργήθηκαν με την πανδημία ανέδειξαν την δυναμική των καφεκοπτείων που παρουσίασαν σημαντική αύξηση την περασμένη χρονιά, καθώς ο καφές πέρασε περισσότερο πλέον στο σπίτι.

Η αγορά του καφέ στα σούπερ μάρκετ κατέγραψε διψήφια άνοδο το 2020 και συνεχίζει να βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI, με μεγάλο μερίδιο στην ανάπτυξη της αγοράς να έχουν οι κάψουλες καφέ, όπου η παρουσία της μηχανής Nespresso έχει ωθήσει την αλλαγή στις συνήθειες των καταναλωτών.

Σε έκθεση της για τα σούπερ μάρκετ τον Μάρτιο, η Επ. Ανταγωνισμού είχε σημειώσει ότι η αγορά καφέ εσπρέσο παρουσιάζεται «μοιρασμένη» το 2019 καθώς το μεγαλύτερο μερίδιο κατείχε η JACOBS DOUWE EGBERTS με 25% – 35%, ακολουθούμενη από τις Nestle με 15-25%, ΚΑΦΕΑ (εμπορικό σήμα Illy) με 10-15% και ΧΕΛΙΤΤΑ (εμπορικό σήμα Lavazza) με 15-25%. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας παρουσιάζουν το μικρότερο μερίδιο (κάτω του 0-5%) σε σχέση με όλες τις λοιπές κατηγορίες καφέ.

Όπως είχε αναφέρει το Business Daily, τα 3,5 εκατ. ευρώ θα φτάσουν οι επενδύσεις της εταιρείας το 2021 με στόχο την αναβάθμιση των εγκαταστάσεων και των υποδομών της ώστε να υπάρξει ακόμα μεγαλύτερη βελτίωση της παραγωγικής διαδικασίας. Η ελληνική εταιρεία καφέ που ξεκίνησε από την Πάτρα το 1999, έχοντας δημιουργήσει το μεγαλύτερο δίκτυο καφεστίασης στην Ελλάδα, στρέφει το βλέμμα προς την Μέση Ανατολή, έχοντας παράλληλα φιλόδοξα σχέδια για την ανάπτυξη στο εξωτερικό.

Παράλληλα η σημαντική θέση των Coffee Island στην αγορά καφέ της Ευρώπης επιβεβαιώθηκε και από την ετήσια έκδοση του FoodService Europe & Middle East, με την ελληνική αλυσίδα να κατατάσσεται στην 7η θέση της γενικής κατάταξης, αλλά και στην 7η θέση στους ρυθμούς ανάπτυξης. Υπενθυμίζουμε πως το 2019, οι Financial Times είχαν κατατάξει την Coffee Island ανάμεσα στις 1.000 ταχύτερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις της Ευρώπης.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

coffee island-kafes
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μπαίνει στη μάχη του καφέ στα σούπερ μάρκετ η Coffee Island

Η εταιρεία καφεστίασης που στοχεύει στη διεύρυνση του πελατειακού της κοινού και να αυξήσει την διείσδυσή της στην αγορά, εκμεταλλεύεται το μομέντουμ της αγοράς και μπαίνει στα ράφια των σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης.