ΓΔ: 892.13 -2.27% Τζίρος: 74.48 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
coffee island-kafes
Φώτο: Shutterstock

Μπαίνει στη μάχη του καφέ στα σούπερ μάρκετ η Coffee Island

Η εταιρεία καφεστίασης που στοχεύει στη διεύρυνση του πελατειακού της κοινού και να αυξήσει την διείσδυσή της στην αγορά, εκμεταλλεύεται το μομέντουμ της αγοράς και μπαίνει στα ράφια των σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης.

Ακολουθώντας το παράδειγμα μεγάλων διεθνών αλυσίδων που έχουν ήδη κάνει τα πρώτα τους βήματα στο οργανωμένο λιανεμπόριο καθώς η πανδημία επηρέασε σημαντικά τις καταναλωτικές συνήθειες και στον καφέ, η Coffee Island ανακοίνωσε την συνεργασία της με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης. Η συνεργασία ξεκίνησε από τις 27 Ιουλίου, με την ένταξη κωδικών καφεκοπτείου Coffee Island -στις κατηγορίες καφέ, κάψουλας, espresso, ελληνικού και φίλτρου- στα «ράφια» των υπεραγορών Σκλαβενίτης σε όλη την επικράτεια.

Η Coffee Island είδε τις πωλήσεις των καταστημάτων της να επηρεάζονται από την πανδημία, αλλά έκλεισε το 2020 με άνοδο των πωλήσεων ενισχύοντας τη θέση της στην αγορά με την ανάπτυξη του δικτύου της. Οι νέες συνθήκες που δημιουργήθηκαν με την πανδημία ανέδειξαν την δυναμική των καφεκοπτείων που παρουσίασαν σημαντική αύξηση την περασμένη χρονιά, καθώς ο καφές πέρασε περισσότερο πλέον στο σπίτι.

Η αγορά του καφέ στα σούπερ μάρκετ κατέγραψε διψήφια άνοδο το 2020 και συνεχίζει να βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI, με μεγάλο μερίδιο στην ανάπτυξη της αγοράς να έχουν οι κάψουλες καφέ, όπου η παρουσία της μηχανής Nespresso έχει ωθήσει την αλλαγή στις συνήθειες των καταναλωτών.

Σε έκθεση της για τα σούπερ μάρκετ τον Μάρτιο, η Επ. Ανταγωνισμού είχε σημειώσει ότι η αγορά καφέ εσπρέσο παρουσιάζεται «μοιρασμένη» το 2019 καθώς το μεγαλύτερο μερίδιο κατείχε η JACOBS DOUWE EGBERTS με 25% – 35%, ακολουθούμενη από τις Nestle με 15-25%, ΚΑΦΕΑ (εμπορικό σήμα Illy) με 10-15% και ΧΕΛΙΤΤΑ (εμπορικό σήμα Lavazza) με 15-25%. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας παρουσιάζουν το μικρότερο μερίδιο (κάτω του 0-5%) σε σχέση με όλες τις λοιπές κατηγορίες καφέ

Η συμφωνία της Coffee Island με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, έρχεται να επισφραγίσει τη στρατηγική ανάπτυξης που έχει χαράξει η εταιρεία για το τρέχον έτος και η οποία περιλαμβάνει:

  • τη γεωγραφική ανάπτυξη του δικτύου, μέσω ανοίγματος νέων καταστημάτων και καναλιών στην Ελλάδα και το εξωτερικό,
  • τη διεύρυνση του πελατειακού κοινού και την αύξηση της διείσδυσης και της αναγνωρισιμότητας των προϊόντων καφεκοπτείου σε νέους καταναλωτές,
  • την ενίσχυση της ηγετικής θέσης του brand στο οργανωμένο λιανεμπόριο.

O Διευθύνων Σύμβουλος της Coffee Island, κ. Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, δήλωσε σχετικά: «Με την είσοδό της στο οργανωμένο λιανεμπόριο, η Coffee Island ενισχύει περαιτέρω την ηγετική της θέση στην Ελληνική αγορά, ενώ παράλληλα δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές που επιλέγουν τα supermarket Σκλαβενίτης, να προμηθεύονται τον αγαπημένο τους καφέ μέσα από ένα ακόμη κανάλι διανομής. Είναι απολύτως σαφές ότι η εδραίωση και διατήρηση της ηγετικής θέσης του brand στην τρίτη δεκαετία ζωής του δεν οφείλεται μόνον στην κορυφαία ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών μας, αλλά και στο σπουδαίο έργο που επιτελούν οι άνθρωποί μας και το δίκτυο συνεργατών μας».

Όπως είχε αναφέρει το Business Daily, τα 3,5 εκατ. ευρώ θα φτάσουν οι επενδύσεις της εταιρείας το 2021 με στόχο την αναβάθμιση των εγκαταστάσεων και των υποδομών της ώστε να υπάρξει ακόμα μεγαλύτερη βελτίωση της παραγωγικής διαδικασίας. Η ελληνική εταιρεία καφέ που ξεκίνησε από την Πάτρα το 1999, έχοντας δημιουργήσει το μεγαλύτερο δίκτυο καφεστίασης στην Ελλάδα, στρέφει το βλέμμα προς την Μέση Ανατολή, έχοντας παράλληλα φιλόδοξα σχέδια για την ανάπτυξη στο εξωτερικό.

Παράλληλα η σημαντική θέση των Coffee Island στην αγορά καφέ της Ευρώπης επιβεβαιώθηκε και από την ετήσια έκδοση του FoodService Europe & Middle East, με την ελληνική αλυσίδα να κατατάσσεται στην 7η θέση της γενικής κατάταξης, αλλά και στην 7η θέση στους ρυθμούς ανάπτυξης. Υπενθυμίζουμε πως το 2019, οι Financial Times είχαν κατατάξει την Coffee Island ανάμεσα στις 1.000 ταχύτερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις της Ευρώπης.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Arivia
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Φιλόδοξα σχέδια επέκτασης σε ΗΠΑ και Ην. Βασίλειο για τα φυτικά τυριά της Arivia

Συνεχίζει να αναπτύσσεται με υψηλούς ρυθμούς η εταιρία. Στο 70% οι εξαγωγές και παρουσία σε 60 χώρες. Οι νέες ευκαιρίες επέκτασης σε νέες αγορές μετά την εξαγορά της από την Upfield.