ΓΔ: 1435.19 -0.93% Τζίρος: 94.42 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Eurolife

Εξατομικευμένα πακέτα ασφάλισης ΙΧ προωθούν Eurobank και Eurolife

Eurobank και Eurolife προσφέρουν τη δυνατότητα online διαμόρφωσης εξατομικευμένου πακέτου ασφαλιστικής κάλυψης του αυτοκινήτου, ενώ ευνοϊκή τιμολόγηση προβλέπεται για όσους διατηρούν λογαριασμό μισθοδοσίας στη Eurobank.

H Eurobank και η Eurolife προσφέρουν τη δυνατότητα online διαμόρφωσης εξατομικευμένου πακέτου ασφαλιστικής κάλυψης του αυτοκινήτου, ενώ ευνοϊκή τιμολόγηση προβλέπεται για όσους διατηρούν λογαριασμό μισθοδοσίας στη Eurobank., στο πλαίσιο της συνεργασίας τους παρέχουν πλέον τη δυνατότητα online διαμόρφωσης εξατομικευμένου πακέτου ασφαλιστικής κάλυψης αυτοκινήτων.

Μέσα από την αποκλειστική τους συνεργασία, η Eurobank, ως ασφαλιστικός πράκτορας, και η ασφαλιστική εταιρεία Eurolife ERB, αφενός ενισχύουν τη θέση τους στον σταθερά αναπτυσσόμενο κλάδο του Bancassurance και αφετέρου, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα της ψηφιακής τεχνολογικής επανάστασης, παρέχουν στον καταναλωτή τη δυνατότητα να ασφαλίζεται στον χρόνο και με τον τρόπο που ο ίδιος αποφασίζει.

Ο Γενικός Διευθυντής Λιανικής Τραπεζικής Eurobank κ. Ιάκωβος Γιαννακλής δήλωσε: «Η παροχή σύγχρονων υπηρεσιών Bancassurance που ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των ελληνικών νοικοκυριών, αποτελεί βασική μας προτεραιότητα. Η Eurobank συνεχίζει να αξιοποιεί τις μεγάλες δυνατότητες της νέας ψηφιακής εποχής με τον βέλτιστο τρόπο και να προσφέρει απλούστερες, ταχύτερες και ασφαλείς υπηρεσίες και προϊόντα στους πελάτες της, βελτιώνοντας την καθημερινότητά τους. Αποτελεί δέσμευσή μας να είμαστε δίπλα στους πελάτες μας, έχοντας ως οδηγό στο σχεδιασμό μας την πελατοκεντρικότητα, παρέχοντας καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας».

Η Αναπληρωτής Γενική Διευθύντρια Marketing & Business Development της Eurolife ERB ασφαλιστικής Τατιάνα Δικαστοπούλου δήλωσε: «Η Eurolife, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για παροχή καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών για τα δίκτυά της, εγκαινιάζει τη λογική των «σπονδυλωτών» προγραμμάτων, απαντώντας στη σύγχρονη ανάγκη των πελατών να επιλέγουν τις καλύψεις που αυτοί επιθυμούν, με βάση τις εξατομικευμένες ανάγκες τους».

Με μια απλή, γρήγορη και συγχρόνως ασφαλή διαδικασία στο ασφαλές ψηφιακό περιβάλλον της Eurobank, και συγκεκριμένα σε ειδικά διαμορφωμένη ενότητα εντός του www.eurobank.gr, όλοι οι ενδιαφερόμενοι (ανεξάρτητα εάν είναι πελάτες της Eurobank ή όχι) θα μπορούν:

  • να διαμορφώνουν οι ίδιοι την ασφάλεια αυτοκινήτου που επιθυμούν, επιλέγοντας το συνδυασμό καλύψεων που χρειάζονται αντί προκαθορισμένων «πακέτων»,
  • να βλέπουν, για πρώτη φορά online, ξεχωριστά για κάθε κάλυψη το κόστος και την περιγραφή της, διαμορφώνοντας αναλυτική εικόνα για τα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου τους,
  • έχοντας πλήρη εικόνα του κόστους του συνδυασμού των καλύψεων που οι ίδιοι «χτίζουν», καθώς και της σύνοψης των χαρακτηριστικών της ασφάλειας που επιλέγουν, να πραγματοποιούν online την αίτησή τους, να επιλέγουν τον τρόπο πληρωμής των ασφαλίστρων και να πληρώνουν μεταβαίνοντας στην πλατφόρμα επιλογής τους (η εξόφληση μπορεί να γίνει μέσω του e-Banking της Eurobank ενώ, όσοι δεν είναι χρήστες του e-Banking της Τράπεζας, μπορούν να πληρώσουν με χρέωση της κάρτας τους στο διαδικτυακό τόπο της Eurolife ERB -εναλλακτικά, τα ασφάλιστρα μπορούν να πληρωθούν σε κατάστημα οποιασδήποτε από τις τράπεζες που αναφέρονται στα ειδοποιητήρια πληρωμής της Eurolife ERB),
  • να λαμβάνουν άμεσα από την Eurolife ERB e-mail με το ασφαλιστήριο συμβόλαιό τους.

Για όσους διατηρούν λογαριασμό μισθοδοσίας στην Eurobank προβλέπεται ευνοϊκή τιμολόγηση ενώ, παράλληλα, ισχύει η τιμολογιακή πολιτική που έχει υιοθετήσει η Eurolife ERB σε συγκεκριμένες κατηγορίες πελατών βάσει κριτηρίων κάλυψης κινδύνων στον κλάδο του αυτοκινήτου.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Prem Watsa, Fairfaxa
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Γουάτσα: Η Ελλάδα απογειώνεται, έρχονται επενδύσεις χωρίς προηγούμενο

Σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Τα Νέα» ο επικεφαλής της Fairfax εμφανίζεται εξαιρετικά αισιόδοξος για την πορεία της εγχώριας οικονομίας. Τι είπε για Κ. Μητσοτάκη, Φ. Καραβία, Γ. Χρυσικό και Αλ. Σαρρηγεωργίου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Eurobank: Περιοδεία της διοίκησης στις Κυκλάδες, νέο κατάστημα στην Πάρο

Η Διοίκηση της τράπεζας πραγματοποίησαν συναντήσεις με εκπροσώπους της επιχειρηματικής κοινότητας και θεσμικούς φορείς, ενώ επισκέφθηκαν όλο το Δίκτυο καταστημάτων στην περιοχή.