ΓΔ: 876.72 -1.13% Τζίρος: 31.02 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:01:36 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Aggelakis, Trofima
Πηγή: Αγγελάκης

Στην αγορά τροφίμων του Χονγκ Κονγκ εισέρχεται η εταιρεία Αγγελάκης

Οι προϊοντικοί κωδικοί «Ελαιοπουλάκι» της Αγγελάκης που εξάγονται στο Χονγκ Κονγκ, διανέμονται από τοπικό συνεργάτη σε δίκτυα λιανικής αλλά και στην αγορά του food service, ενώ διατίθενται παράλληλα και σε συγκεκριμένα σημεία πώλησης.

Διευρύνεται η εξαγωγική δραστηριότητα της Αγγελάκης ΑΕ με πιο πρόσφατη εξέλιξη την είσοδό της στην αγορά του Χονγκ Κονγκ. Ήδη, πέντε κωδικοί από την οικογένεια προϊόντων «Ελαιοπουλάκι» θα είναι σύντομα τοποθετημένοι στην αγορά της ασιατικής μητρόπολης.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, «με αφετηρία την συνεπή υλοποίηση του στρατηγικού επιχειρηματικού σχεδίου της εταιρείας και την πρωτοποριακή ιδέα πίσω από τα προϊόντα «Ελαιοπουλάκι - πρόκειται για τα μοναδικά κοτόπουλα που τρέφονται με 100% φυτικές τροφές που βασίζονται στο αγνό ελαιόλαδο και το καλαμπόκι - η Αγγελάκης ΑΕ διευρύνει διαρκώς την παρουσία της σε εθνικό αλλά και σε διεθνές επίπεδο».

Οι προϊοντικοί κωδικοί «Ελαιοπουλάκι» της Αγγελάκης που εξάγονται στο Χονγκ Κονγκ, διανέμονται από τοπικό συνεργάτη σε δίκτυα λιανικής αλλά και στην αγορά του food service, ενώ διατίθενται παράλληλα και σε συγκεκριμένα σημεία πώλησης. Σημειώνεται ότι πρόκειται για την πρώτη επώνυμη (branded) τοποθέτηση Ελληνικού κοτόπουλου στην συγκεκριμένη αγορά - μια κίνηση που αποδεικνύει έμπρακτα την ευελιξία αλλά και την εξωστρέφεια που χαρακτηρίζει την Αγγελάκης Α.Ε εντός και εκτός Ευρώπης, στο πλαίσιο ενός μακροπρόθεσμου εξαγωγικού πλάνου που υλοποιείται επιτυχώς σε περισσότερες από 10 χώρες. Ήδη, εντός του 2021 είχε προηγηθεί η τοποθέτηση και διακίνηση της προϊοντικής σειράς «Ελαιοπουλάκι» και στην γερμανική αγορά.

Η Αγγελάκης ΑΕ κατέχει σημαντική θέση στον κλάδο της πτηνοτροφίας, συντηρώντας άμεσα πάνω από 200 θέσεις εργασίας και στηρίζοντας έμμεσα εκατοντάδες ακόμη θέσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα.

Το 1962 ο Νικόλαος και η Παναγιώτα Αγγελάκη δημιούργησαν, μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση στη Χαλκίδα της Εύβοιας. Με αφοσίωση και μεράκι, η εταιρεία εξελίχθηκε, σταδιακά, σε καθετοποιημένη μονάδα παραγωγής κοτόπουλου. Από το 1992, διατηρεί υπερσύγχρονη μονάδα στην περιοχή του Πούρνου Ευβοίας και αποτελεί σταθερό πυλώνα τόσο ανάπτυξης, για την ελληνική περιφέρεια, όσο και στήριξης της οικονομίας. Τα ηνία της επιχείρησης έχει αναλάβει η νέα γενιά της οικογένειας Αγγελάκη, ο Θάνος και ο Ταξιάρχης, συνεχίζοντας αναλλοίωτη τη φιλοσοφία μιας παραδοσιακής οικογενειακής επιχείρησης. Σταθερή επιδίωξη της εταιρείας είναι η ανάπτυξη και δημιουργία καινοτόμων προϊόντων με σεβασμό στον άνθρωπο.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου της Krop προχώρησε το SMERC fund

Η SMERC επικεντρώνει το επενδυτικό ενδιαφέρον της στις μεσαίου μεγέθους ελληνικές επιχειρήσεις, τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας Τι δήλωσε ο εκτελεστικός της πρόεδρος, Νικόλαος Καραμούζης.
Avoel-Avokanto-Xania-exagoges
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το ελληνικό αβοκάντο ταξιδεύει στις αγορές της Ευρώπης και των Αραβικών χωρών

Η παραγωγή αβοκάντο που καλλιεργείται στα Χανιά, ανέρχεται στους 30 τόνους, με τη μισή να καταναλώνεται εντός των συνόρων και η άλλη μισή να εξάγεται στις διεθνείς αγορές.
freskoulis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες σειρές προϊόντων από τη Eurocatering και άνοιγμα στο εξωτερικό

Η εταιρεία που έφερε στην Ελλάδα τις έτοιμες κομμένες σαλάτες το 2004, ενισχύει το εξαγωγικό της αποτύπωμα με την δημιουργία νέου εργοστασίου στη Βουλγαρία. Στο επίκεντρο των νέων προϊόντων οι vegan.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Κλειδώνει» το ιστορικό deal της Chipita με τη Mondelez International

Στην τελική ευθεία μπαίνει η ολοκλήρωση του ιστορικού deal που πραγματοποίησε η Mondelez με την εξαγορά της Chipita αντί 2 δισ. δολαρίων καθώς οι μέτοχοι της εταιρείας αναμένεται να εγκρίνουν σήμερα την συμφωνία. Τι παίρνει η Mondelez.
giaourti-yogurt-galaktokomika-trofima
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Γερμανία: Περιορίζονται οι πωλήσεις του ελληνικού γιαουρτιού

Το ελληνικό στραγγιστό γιαούρτι έχει καταστεί αντικείμενο απομίμησης, καθώς σχεδόν όλες οι γερμανικές βιομηχανίες γάλακτος παράγουν γιαούρτια «ελληνικού τύπου», τα οποία φέρουν στις συσκευασίες τους εικόνες από Ελλάδα.