ΓΔ: 866.29 -0.09% Τζίρος: 12.74 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:42:13 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Το Skroutz αλλάζει τον τρόπο που γίνονται οι ηλεκτρονικές αγορές

Το Skroutz αναβαθμίζει την αγοραστική εμπειρία και αυξάνει τον ανταγωνισμό στο last mile με την δημιουργία των Skroutz Point όπου ο καταναλωτής θα μπορεί να παραλαμβάνει τις αγορές του εντός 3 ημερών.

Θέτοντας υψηλούς στόχους και βάζοντας σε προτεραιότητα τα ποιοτικά επίπεδα εξυπηρέτησης, το Skroutz απαντάει στις ανάγκες των καταναλωτών, δημιουργώντας και αναπτύσσοντας νέες υπηρεσίες με αμέτρητα πλεονεκτήματα και οφέλη και πρωτοπορεί καθώς παρουσιάζει στην Ελλάδα τα «Skroutz Point».

Τα σημεία αυτόματης παραλαβής του Skroutz, έρχονται για να κατακλείσουν το αθηναϊκό τοπίο, παρέχοντας  τη δυνατότητα στους καταναλωτές, να παραλαμβάνουν τις αγορές τους, εντός 3 ημερών από τη στιγμή που το δέμα θα φτάσει στο locker, με ευέλικτές ώρες παραλαβής. Η διαδικασία είναι απλή, ο καταναλωτής βάζει τα προϊόντα της επιλογής του στο καλάθι, επιλέγει παράδοση σε ένα από τα 20 Skroutz Point, λαμβάνει ενημέρωση και τον προσωπικό κωδικό PIN μέσω SMS και παραλαμβάνει την παραγγελία του, εντός 3 ημερών. 

Επίσης η υπηρεσία «Αγορά μέσω Skroutz» αποτελεί μια καινοτόμα λύση για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Ο επισκέπτης μπορεί να αναζητήσει και να προσθέσει στο ίδιο καλάθι, μια τεράστια γκάμα διαφορετικών προϊόντων, σε μια virtual αγοραστική εμπειρία, χωρίς την αναμονή, την κίνηση και την πολυκοσμία των καταστημάτων.

Συμπληρωματικά, όλες οι αγορές, πραγματοποιούνται σε ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον, με εγγύηση παραλαβής και επιστροφής χρημάτων, ενώ αν ο καταναλωτής παραλάβει λάθος ή ελαττωματικό προϊόν ή αν απλά άλλαξε γνώμη, η διαδικασία επιστροφής είναι δωρεάν, με τη Skroutz να αναλαμβάνει όλα τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής της παραγγελίας. Τέλος, ο καταναλωτής μπορεί να λύσει κάθε στιγμή τυχόν απορίες ή δυσκολίες που αντιμετωπίζει με την παραγγελία του, μέσω του Help Center και της φόρμας επικοινωνίας. 

Από τον Απρίλιο του 2021, η Skroutz Last Mile, ξεκίνησε τα ταξίδια της στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, γεμίζοντας τους δρόμους με μηχανές και βαν, προσθέτοντας πρόσφατα και ηλεκτρικά βαν με 0% εκπομπή ρύπων. Με τον τρόπο αυτό προσφέρεται μια αναβαθμισμένη εμπειρία παράδοσης, δίνοντας τέλος στην αναμονή, καθώς ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται αναλυτικά για το διάστημα που θα παραδοθεί η παραγγελία του.

Παράλληλα, το Skroutz στηρίζοντας τους ανθρώπους που εργάζονται για την εξυπηρέτηση και την παράδοση των πακέτων, δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή  να ανταμείψει τον διανομέα με tip, μέσω ενός link που λαμβάνει σε SMS με το πέρας της παράδοσης. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

eshop, emporio, internet, elstat
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Εκτοξεύτηκαν κατά 150% οι παραγγελίες της φετινής Black Friday

Στα 14,5 εκατ. ανήλθαν οι επισκέψεις στο Skroutz.gr κατά την διάρκεια της φετινής εβδομάδας Black Friday σημειώνοντας αύξηση 42%. Άνοδο 73% σημείωσε ο τζίρος σε σχέση με το 2019 και διαμορφώθηκε στα 41,3 εκατ. ευρώ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στρατηγική συνεργασία της ΑΒ Βασιλόπουλος με την πλατφόρμα InstaShop

Η ΑΒ φιλοδοξεί να διευρύνει περαιτέρω το δίκτυο καταστημάτων της στην πλατφόρμα της InstaShop, καθώς και το εύρος κάλυψης της online παράδοσης και σε άλλες πόλεις, πέρα από Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
eshop, emporio, internet, elstat
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μέτρα της Skroutz υπέρ των καταναλωτών που εξαπατήθηκαν από e-shop

Η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου ανακοίνωσε ότι αποζημιώνει με κουπόνια ή βοηθά καταναλωτές να ανακτήσουν τα χρήματά τους μέσω της τράπεζας. Η 365shop, η αλλαγή ιδιοκτησίας και οι... άφαντες παραγγελίες.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Skroutz αποφάσισε τη διακοπή της συνεργασίας της με το 365shop

Η Skroutz επισημαίνει ότι δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τις εξαγορές της Delivery Hero θέτει υπό διερεύνηση η Επ. Ανταγωνισμού

Ο γερμανικός κολοσσός που κατέχει την e-food, ανέλαβε πρόσφατα και την Kiosky's του ομίλου Μούχαλη. Τους τελευταίους μήνες στην ελληνική αγορά έχει εισέλθει και η Instashop που είχε εξαγοράσει η Delivery Hero το 2019.