ΓΔ: 1422.35 0.34% Τζίρος: 108.90 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Shop & trade: Επιστροφή σε ανάπτυξη με e-commerce και νέα brands

Kαθώς διαπιστώνεται μεταστροφή στις καταναλωτικές προτιμήσεις μετά την πανδημία, η Shop & Trade προσέθεσε τρία νέα brands στο portfolio της. Πρόκειται για τις συλλογές ρούχων Trussardi, Versace Jeans και Chiara Ferragni.

Με την προσθήκη νέων brands από τον χώρο της μόδας και την περαιτέρω επέκταση σε συνεργασίες Β2Β αλλά και Β2C, ο όμιλος Shop & Trade κλείνει το 2021 με αισιόδοξη οπτική για την χρονιά που έρχεται. Πρόσφατα, ο όμιλος πρόσθεσε μία νέα πλατφόρμα e-commerce, την bloobox.gr, στην οποία διατίθενται όλα τα επώνυμα ονόματα ανδρικής, γυναικείας και unisex ένδυσης και υπόδησης που ανήκουν στο portfolio του (μεταξύ αυτών τα Liu Jo, Pepe Jeans, Superdry, Birkenstock, Quicksilver, Aeropostale και Hackett), απαντώντας στις νέες απαιτήσεις των καταναλωτών για ηλεκτρονικές αγορές με ασφάλεια, προνομιακές τιμές αλλά και ποικιλία. 

Περαιτέρω, καθώς διαπιστώνεται μεταστροφή στις καταναλωτικές προτιμήσεις μετά την πανδημία, η Shop & Trade προσέθεσε τρία νέα brands στο portfolio της, μέσα στο 2021. Πρόκειται για τις συλλογές ρούχων Trussardi, Versace Jeans και Chiara Ferragni, οι οποίες διαφοροποιούνται από την κατηγορία του αθλητικού ή athleisure ενδύματος, απαντώντας στην ανάγκη των καταναλωτών να φορέσουν κάτι πιο προσεγμένο, στο γραφείο αλλά και στις κοινωνικές συναναστροφές που πλέον έχουν ανακάμψει. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι το περσινό έτος ο όμιλος κατάφερε να περιορίσει τις απώλειες στον τζίρο του σε επίπεδα κάτω του 15%, συγκριτικά με το 2019, ενώ να αναμένει για φέτος αύξηση πωλήσεων, περαιτέρω βελτίωση των περιθωρίων κέρδους καθώς και δημιουργία ελεύθερων ταμειακών ροών. Στο πλαίσιο αυτό, η πρόσφατη ανάπτυξη της πλατφόρμας διαδικτυακών πωλήσεων bloobox αποτελεί σημαντικό σταθμό στην στόχευση της Shop & Trade για επέκταση σε καινοτόμες δραστηριότητες ώστε να υπάρξει πιο δυναμική ανάπτυξη στο μέλλον. 

Ως εκ τούτου, το τρέχον έτος εκτιμάται ότι θα εξαλειφθούν οι απώλειες σε επίπεδο λειτουργικής κερδοφορίας, τόσο μέσω της οργανικής ανάπτυξης και επίτευξης τζίρου, όσο και μέσω της εκμετάλλευσης των κυβερνητικών μέτρων. Επισημαίνεται ότι μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021 η εταιρεία αποφάσισε την έκδοση κοινού ομολογιακού δανείου ύψους 4 εκατ. ευρώ, το οποίο δόθηκε ύστερα από σχετική αίτηση του εκδότη προς την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, και με την εγγύηση του Ταμείου Εγγυοδοσίας Επιχειρήσεων Covid-19 της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας

Ο όμιλος έκλεισε την περσινή, δύσκολη οικονομική χρήση με πωλήσεις ύψους 49 εκατ. ευρώ, έναντι 57 εκατ. ευρώ το 2019, μικτά κέρδη ύψους 15,1 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 14% σε ετήσια βάση και κέρδη EBITDA ύψους 4,6 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 12% έναντι του 2019. Όπως σημειώνει η εταιρεία, η συγκρατημένη μείωση των κερδών οφείλεται στα βοηθήματα που παρείχε η Πολιτεία στις επιχειρήσεις, καθώς και στην συγκράτηση των εξόδων ως ποσοστό του τζίρου.

Παράλληλα, ο όμιλος ενίσχυσε τις δραστηριότητές του παρά την πανδημία, αναπτύσσοντας την ήδη επιτυχημένη συνεργασία μέσω αποκλειστικής αντιπροσώπευσης με την αμερικανική εταιρεία Guess, επέκτεινε την συνεργασία με Β2Β συνεργάτες όπως τα πολυκαταστήματα Attica και η αλυσίδα Intersport, ενώ επιπλέον ενίσχυσε την παρουσία του στον χώρο του wellness, με την ανάπτυξη της Life-Fitness και Cybex σε χώρους φιλοξενίας. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

kalogirou
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Εξάμηνο ανάκαμψης για την Καλογήρου μετά τη μεγάλη πτώση του 2020

Αυξημένα κατά 10,4% τα έσοδα της εταιρείας υποδημάτων το α' εξάμηνο του 2021, ενώ τον προηγούμενο χρόνο κατέγραψε μείωση πωλήσεων κατά 32,5% και αυξημένες ζημιές. Στόχος η εξυγίανση του ισολογισμού.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, διψήφια αύξηση πωλήσεων το 2023

Διεύρυνση εμπορικών συνεργασιών με νέα διεθνή brands, τόσο στην ένδυση όσο και στα καλλυντικά. Μέχρι τον Σεπτέμβριο η ριζική ανακαίνιση του Attica στο Golden Hall. Αύξηση πωλήσεων 12% και καθαρών κερδών 25% το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην... επίθεση η πολωνική Pepco, έφτασε τα 27 καταστήματα στην Ελλάδα

Ο πολωνικός όμιλος είχε αυξημένα έσοδα κατά 11% το πρώτο τρίμηνο της χρήσης, κυρίως χάρη στη συστηματική επέκταση των αλυσίδων του. Προβληματισμός για την Ερυθρά Θάλασσα και τις επιπτώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτατικά σχέδια από τη Marks & Spencer, έμφαση σε Ευρώπη και Ινδία

Η αλυσίδα επενδύει στην περιοχή της Νοτίου Ευρώπης με τη δημιουργία νέου κέντρου διανομής στην Κροατία. Οι διεθνείς πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 10% το πρώτο εξάμηνο 2023. Στην Ελλάδα ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε κατά 14% το 2022.