ΓΔ: 878.27 0.32% Τζίρος: 8.58 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:52:31 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Στην Ελλάδα ο πολωνικός όμιλος LPP με νέα καταστήματα fast fashion

Ο πολωνικός όμιλος λειτουργεί περισσότερα από 2.000 φυσικά καταστήματα σε 25 χώρες. Ο τζίρος του για την τρέχουσα χρήση εκτιμάται ότι θα υπερβεί τα 3,4 δισ. ευρώ.

Αναπτύσσοντας συνολικά 5 ετικέτες με συλλογές ρούχων σε προσιτές τιμές και παρουσία ήδη σε 25 χώρες κυρίως της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, ο πολωνικός όμιλος LPP, εκ των μεγαλύτερων λιανεμπόρων fast fashion της χώρας, εισέρχεται και στην Ελλάδα το 2023, στο πλαίσιο επέκτασης της παρουσίας του σε χώρες της νότιας Ευρώπης. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση με αφορμή τα πρόσφατα οικονομικά του αποτελέσματα, η Ιταλία, η Ελλάδα και η Κύπρος περιλαμβάνονται στο επόμενο στάδιο επέκτασης του ομίλου στην ευρωπαϊκή ήπειρο, σε συνέχεια της επέκτασης σε χώρες των Βαλκανίων. 

Ειδικότερα, ιδιόκτητα καταστήματα με την επωνυμία Sinsay αναμένεται να ανοίξουν σε Ελλάδα και Ιταλία μέσα στο 2023, για να ακολουθήσει η Κύπρος όπου πρόκειται να αναπτυχθεί η αλυσίδα με την επωνυμία Reserved, μέσω συστήματος δικαιόχρησης. Επιπλέον, η παρουσία του ομίλου στην αγορά της Αλβανίας πρόκειται να εγκαινιαστεί μέσα στο 2022. Ο πολωνικός όμιλος LPP λειτουργεί περισσότερα από 2.000 φυσικά καταστήματα σε 25 χώρες συνολικά, ενώ μέσα από τα ηλεκτρονικά του καταστήματα πραγματοποίησε το 30% του τζίρου του κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2021. Σύμφωνα δε με τις εκτιμήσεις της διοίκησης του, τα έσοδα για την τρέχουσα χρήση 2022/23 εκτιμάται ότι θα υπερβούν τα 3,4 δισ. ευρώ 16 δισ. ζλότι), εξαιρουμένων των απωλειών που συνεπάγεται ο πόλεμος στην Ουκρανία, καταγράφοντας ετήσια θετική μεταβολή της τάξεως του 13%. Επιπλέον, στα 5 δισ. ζλότι (περί το 1 δισ. ευρώ) υπολογίζονται τα έσοδα μόνο από τις ηλεκτρονικές πωλήσεις για φέτος. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι η επέκταση στη νότια Ευρώπη έρχεται και ως αντιστάθμισμα στη διακοπή των δραστηριοτήτων του πολωνικού ομίλου σε Ρωσία και Ουκρανία τις τελευταίες εβδομάδες, συνέπεια των πολεμικών συγκρούσεων, με τις εκτιμώμενες απώλειες σε πωλήσεις να διαμορφώνονται στο 25% περίπου επί του συνολικού τζίρου. Στα πλάνα του ομίλου, περιλαμβάνεται και η περαιτέρω επέκταση του δικτύου καταστημάτων Reserved στις ήδη ανεπτυγμένες αγορές της Γερμανίας και της Βρετανίας, όπου διαπιστώνονται σημαντικές προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης. Ωστόσο, οι αγορές της νοτίου Ευρώπης, και δη η Ιταλία και η Ελλάδα, χαρακτηρίζονται ως «πολλά υποσχόμενες» για τον πολωνικό όμιλο. Έτσι, στον σχεδιασμό του για την χρήση 2022/23, περιλαμβάνεται το άνοιγμα εμπορικών χώρων συνολικού εμβαδού 500.000 τμ, αποδίδοντας ιδιαίτερη έμφαση στην αλυσίδα Sinsay για την οποία ο προγραμματισμός περιλαμβάνει το άνοιγμα περί των 440 καταστημάτων. Ακόμη 100 σημεία όμως πρόκειται να προστεθούν φέτος και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές από τα έτερα brands που ο όμιλος αναπτύσσει (Cropp, House και Mohito). 

Ο όμιλος LPP δραστηριοποιείται στον κλάδο της μόδας και του fast fashion τα τελευταία 30 χρόνια και είναι εισηγμένος στην πολωνική χρηματιστηριακή αγορά. Οι πέντε αλυσίδες που αναπτύσσει είχαν μέχρι σήμερα παρουσία κυρίως στην Κεντρική και την Ανατολική Ευρώπη, όμως monobrand καταστήματα λειτουργούν επίσης σε Λονδίνο, Βερολίνο και Τελ Αβίβ. Διαθέτοντας παραγωγικές εγκαταστάσεις σε διαφορετικά μέρη του κόσμου, ο όμιλος υπολογίζεται ότι διανέμει περισσότερα από 259 εκατομμύρια είδη ρουχισμού σε Ευρώπη, Ασία και Αφρική ετησίως, με τα ηλεκτρονικά του καταστήματα να εξυπηρετούν περισσότερες από 30 αγορές. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

kalogirou
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Εξάμηνο ανάκαμψης για την Καλογήρου μετά τη μεγάλη πτώση του 2020

Αυξημένα κατά 10,4% τα έσοδα της εταιρείας υποδημάτων το α' εξάμηνο του 2021, ενώ τον προηγούμενο χρόνο κατέγραψε μείωση πωλήσεων κατά 32,5% και αυξημένες ζημιές. Στόχος η εξυγίανση του ισολογισμού.
calin
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Calin: Καλύπτει τις απώλειες της πανδημίας και επεκτείνει το δίκτυό της

Η εταιρεία ελέγχει στην χώρα μας τις αλυσίδες ένδυσης, εσωρούχων και μαγιώ Intimissimi, Intimissimi Uomo, Calzedonia, Falconeri και Tezenis. Συζητήσεις για την επέκτασή της στα εμπορικά κέντρα της Lamda, στο River West και στον νέο εμπορικό προορισμό του Ελληνικού.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ευκαιρίες στις ΗΠΑ αναζητεί η Mat Fashion - Έχασε εξαγωγές λόγω πολέμου

Η εταιρεία που παράγει σχεδόν εξ ολοκλήρου τις συλλογές plus size ρούχων της στην Ελλάδα αναζητά νέες αγορές, μετά τη συρρίκνωση της παρουσίας σε Ρωσία και Ουκρανία. Αυξημένος ο τζίρος του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Ekptoseis, Sales, Discounts
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μεγάλες προσδοκίες για τις εκπτώσεις, τονωτική ένεση στην αγορά

Σε συνέχεια ενός θετικού δευτέρου τριμήνου ως προς την αγοραστική κίνηση, ο εμπορικός κόσμος προσδοκά σε ακόμη καλύτερες επιδόσεις κατά τη διάρκεια των θερινών εκπτώσεων με σημαντικές μειώσεις στις τιμές.