ΓΔ: 1381.07 1.14% Τζίρος: 93.81 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
pandas-koutouvelis
Φώτο: Ο CEO και ιδρυτής της Pandas Φώτης Κουτουβέλης

Ανοίγει βηματισμό η Pandas με νέα σημεία πώλησης και επέκταση στο εξωτερικό

Η startup με στόχο την ενίσχυση της κουλτούρας μεταπώλησης smartphone έχει διαθέσει περισσότερα από 1 εκατ. ευρώ για την απόκτηση 15.000 συσκευών.

Την δημιουργία 300 νέων σημείων μεταπώλησης σε όλη την Ελλάδα σχεδιάζει η Pandas, η startup που αγοράζει παλαιές συσκευές κινητών τηλεφώνων με στόχο την ανακύκλωση και την μεταπώλησή τους, που μέχρι στιγμής κατευθύνονται αποκλειστικά σε αγορές του εξωτερικού.

Επίσης, η Pandas (σ.σ. το νέο brand της Green Panda) προχωρά στην ανάπτυξη μιας νέας πλατφόρμας μέσω της οποίας οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να λαμβάνουν άμεσα, χωρίς να βγουν από το σπίτι τους, αξιολόγηση για την αξία πώλησης της συσκευής τους ενώ παράλληλα η εταιρία σχεδιάζει και την επέκταση της και σε χώρες του εξωτερικού. 

Μετά την πρόσφατη ολοκλήρωση του rebranding της εταιρείας, στο επόμενο διάστημα η Pandas αναμένεται να εστιάσει στην επίτευξη περαιτέρω συνεργασιών σε Ελλάδα και εξωτερικό, στοχεύοντας να ξεπεράσει τα 400 σημεία μέχρι τέλος του έτους, ενώ σήμερα αριθμεί περίπου 70.

Όπως ανέφερε σε διαδικτυακή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε προσφατα, ο ιδρυτής και CEO της Pandas Φάνης Κουτουβέλης, «θα συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε μέσω συνεργασιών και θα επιμείνουμε στο κανάλι που έχει σχέση με το δικό μας προϊόν», σημειώνοντας πως τα ΑΤΜ της Pandas θα βρεθούν σε καταστήματα εταιρειών τηλεπικοινωνίας και home retailers.

H Pandas ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2020 ως re-commerce start-up, και ήδη μέσα σε δυο χρόνια έχουν επιστραφεί συνολικά πάνω από 15.000 smartphones, τα οποία αντιστοιχούν σε 900.000+ κιλά λιγότερων εκπομπών CO2 για τον πλανήτη με την εταιρεία να έχει διαθέσει πάνω από 1 εκατ. ευρώ ως οικονομικό όφελος σε χρήστες για την πώληση των συσκευών τους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2020 μέχρι και σήμερα, μέσω των trade-in προγραμμάτων που υλοποιεί η Pandas συνεργάζεται με κορυφαίους retailers της ελληνικής αγοράς, όπως iStorm του ομίλου Quest, Πλαίσιο, Xiaomi Store, Wind, you.gr αλλά και με την ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία θα παραμείνει και ως αποκλειστικός συνεργάτης στον τομέα παντοπωλείου.

Η Pandas στο ξεκίνημα της είχε σηκώσει 2,3 εκατ. δολάρια από στρατηγικούς επενδυτές με μεγάλη εμπειρία στον χώρο των τηλεπικοινωνιών. Τώρα η εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία νέου γύρου χρηματοδότησης που πρόκειται να πραγματοποιηθεί μέχρι το τέλος του έτους, ενώ ταυτόχρονα ετοιμάζεται να βρεθεί και στο εξωτερικό, εκτός της Κύπρου όπου ήδη έχει παρουσία από τα τέλη του 2021. Σύμφωνα με τον κ. Κουτουβέλη, ήδη έχει υπάρξει πιλοτική τοποθέτηση σε αγορές του εξωτερικού και στο επόμενο διάστημα θα υπάρξουν ανακοινώσεις ενώ η εταιρεία επεξεργάζεται κι άλλα πρότζεκτ εκτός Ευρώπης.

Παράλληλα, η Pandas σχεδιάζει και μια νέα εφαρμογή όπου ο χρήστης θα μπορεί να δει πόσο αξίζει η συσκευή του μέσα από μια σειρά gamified τεστ που μπορούν να δώσουν μια πλήρη εικόνα της συσκευής και για την λειτουργία όλων των εφαρμογών (από το ηχείο και την κάμερα μέχρι την οθόνη), ώστε να διαμορφωθεί το αντίτιμο. Η εφαρμογή αυτή πρόκειται να είναι έτοιμη μέχρι τέλους του έτους, όπως ανέφερε ο κ. Κουτουβέλης.

Με στόχο να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα των ηλεκτρονικών αποβλήτων

Η Pandas, εφαρμόζοντας στην πράξη ένα μοντέλο κυκλικής οικονομίας που εστιάζει στην επαναχρησιμοποίηση και στην ανακύκλωση smartphones και παλιότερων κινητών, έχει ως στόχο να προσφέρει στους σύγχρονους καταναλωτές μία καινοτόμα, εύκολη και ασφαλή λύση πώλησης ή ανακύκλωσης ενός smartphone, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στη μείωση των ηλεκτρονικών απορριμμάτων (e-waste) σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο.

Ο iδρυτής και CEO της Pandas ανέφερε σχετικά: «Κάθε smartphone έχει αξία ακόμα και όταν πάψει να αξιοποιείται από τον χρήστη. Σκοπός της Pandas μέσω των trade-in προγραμμάτων που σχεδιάζει και υλοποιεί, είναι να επεκτείνει τον κύκλο ζωής κάθε smartphone που παραμένει αναξιοποίητο, προσφέροντας άμεσο όφελος στον ίδιο τον χρήστη, στις συνεργαζόμενες εταιρείες, αλλά και στον πλανήτη μας.»

Η εταιρεία έχει δώσει πίσω πάνω από 1 εκατ. ευρώ σε χρήστες για ένα συνολικό αριθμό που ξεπερνά τις 15.000 συσκευές οι οποίες έχουν καταλήξει όλες σε αγορές του εξωτερικού όπως δήλωσε ο κ. Κουτουβέλης. Σημείωσε ότι η εταιρεία συνεργάζεται με μεγάλα marketplaces και προμηθευτές, όπου διοχετεύουν τις συσκευές μετά τις ελαφριές επισκευές και καθαρισμό των δεδομένων τους, ανάλογα με την κατάστασή τους.

Ανέφερε πως το εύρος χρημάτων που λαμβάνει ο χρήστης είναι από 5 ευρώ και μπορεί να φτάσει τα 1.000 ευρώ. «Από εκεί που η εταιρεία είχε ξεκινήσει με το μέσο όρο συναλλαγής να είναι τα 43 ευρώ, έχει καταλήξει στα τελευταία τρίμηνα αυτό το ποσό να έχει ανέβει στα πάνω από 100 ευρώ, που αυτό σημαίνει ότι πολύ γρήγορα οι καταναλωτές εμπιστεύτηκαν την Pandas και να δίνουν πιο σύγχρονα μοντέλα με στόχο να αναβαθμίσουν την συσκευή τους», ανέφερε χαρακτηριστικά. Για τις συσκευές που κυριαρχούν στις συναλλαγές δήλωσε πως στις 7 πρώτες θέσεις των μοντέλων που δίνονται είναι iPhones κυρίως το iPhone 11 και 12 με τους χρήστες να στοχεύουν στην αναβάθμιση της συσκευής τους μετά την αντικατάσταση της παλιάς.

Θέλοντας να ενισχύσει τη νοοτροπία του trade in και της μεταπώλησης smartphone που αποτελούν σχετικά άγνωστες έννοιες στην Ελλάδα, η Pandas είχε ανακοινώσει την άφιξη του Panda Scooter, μιας νέας υπηρεσίας που διευκολύνει ακόμα περισσότερο τους χρήστες που θέλουν να διαθέσουν προς πώληση ένα ή περισσότερα smartphones.

«Μέχρι στιγμής, αναπτυσσόμαστε γρήγορα, το ίδιο και ο αντίκτυπός μας. Αποστολή μας είναι να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο γίνονται οι ανταλλαγές μέσω καινοτόμου τεχνολογίας και απρόσκοπτης UX. Πιστεύουμε ότι το νέο μας εμπορικό σήμα θα υπηρετήσει καλά αυτή την αποστολή» έχει επισημάνει ο κ. Κοτουβέλης.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Realme: Βάζει στο επίκεντρο την Ελλάδα, φέρνει νέες σειρές smartphones

Η κινεζική εταιρεία smartphone θέλει να αυξήσει το αποτύπωμά της και επαναφέρει τα GT Series στην ελληνική αγορά, ενώ «χτυπάει» τη χαμηλή κατηγορία κινητών, στοχεύοντας να φτάσει σε μερίδιο 8% στο τέλος του 2024.