Thanos Geramanis, COO & Partner of Blueground

Blueground: Σχέδιο επέκτασης σε 50 πόλεις έως το 2023

Ένα σημαντικό κενό στην παγκόσμια αγορά καλύπτει η Blueground, προσφέροντας για ενοικίαση επιπλωμένα διαμερίσματα υψηλής ποιότητας. Πέτυχε πρωτιά το 2019 στην άντληση κεφαλαίων.

Έχει σηκώσει από την αγορά χρηματοδότηση 78 εκατ. δολαρίων, έχει παρουσία σε 12 πόλεις σε τρεις ηπείρους και στόχο το 2023 να διαχειρίζεται περί τα 50.000 διαμερίσματα από 3.300 σήμερα, με παρουσία σε 50 πόλεις. Η Blueground αποτελεί παράδειγμα επιτυχημένης νεοφυούς επιχείρησης και κατάφερε το 2019 να αντλήσει τη μεγαλύτερη χρηματοδότηση από κάθε άλλη ελληνική startup, ύψους 62,7 εκατ. ευρώ.

Η εταιρεία δραστηριοποιείται στη διαχείριση και παροχή πλήρως επιπλωμένων και εξοπλισμένων διαμερίσματα προς ενοικίαση για ένα μήνα, ένα χρόνο ή και περισσότερο. Σήμερα, η Blueground έχει παρουσία σε δώδεκα πόλεις σε όλο τον κόσμο -Αθήνα, Λονδίνο, Παρίσι, Κωνσταντινούπολη, Ντουμπάι, Νέα Υόρκη, Βοστώνη, Ουάσιγκτον, Σικάγο, Λος Άντζελες, Σαν Φρανσίσκο και Σιάτλ- με περισσότερα από 3.300 διαμερίσματα και 500 εργαζομένους, εκ των οποίων οι 250 είναι στην Αθήνα, ενώ σκοπεύει να προσλάβει επιπλέον 150 άτομα μέχρι το τέλος του 2020.

Η Blueground, όπως τονίζει στο Business Daily o COO & Partner και Country Manager Ελλάδος, Θάνος Γεραμάνης καλύπτει ένα σημαντικό κενό στην αγορά των ακινήτων παγκοσμίως -την έλλειψη επιπλωμένων διαμερισμάτων υψηλής ποιότητας. «Μέσα σε μόλις επτά χρόνια έχουμε καταφέρει να επεκταθούμε με επιτυχία σε πολύ διαφορετικές αγορές μεταξύ τους, να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη εκατοντάδων ιδιοκτητών ακινήτων και χιλιάδων ενοικιαστών, να τριπλασιάζουμε τον κύκλο εργασιών μας σε ετήσια βάση, να "σηκώσουμε" 78 εκατ. δολάρια σε χρηματοδότηση και, το σημαντικότερο, να έχουμε φτιάξει μια δυνατή ομάδα 500 ταλαντούχων ανθρώπων. Όλα αυτά σε συνδυασμό με το μεγάλο μέγεθος της αγοράς στην οποία απευθυνόμαστε μας γεμίζουν με αισιοδοξία και αυτοπεποίθηση για την εκπλήρωση του στόχου μας των 50.000 διαμερισμάτων το 2023».

Η εταιρεία έχει προσελκύσει από το 2013 έως σήμερα σημαντικά κεφάλια στους κύκλους χρηματοδότησης της και ειδικότερα τις VentureFriends, Endeavor Catalyst, Jabbar Internet Group, AlleyCorp, Prime Ventures και WestCap Capita. Για την πιθανότητα νέου κύκλου χρηματοδότησης ο Θάνος Γεραμάνης σημειώνει ότι «το 2019 ολοκληρώσαμε δύο σημαντικούς γύρους χρηματοδότησης ύψους 70 εκατ. δολαρίων, φτάνοντας έτσι τα 78 εκατ. δολάρια συνολικής χρηματοδότησης. Ως μια νεοφυής εταιρεία που αυξάνεται με πολύ γρήγορους ρυθμούς - τριπλασιάζουμε τον κύκλο εργασιών μας σε ετήσια βάση - η αναζήτηση κεφαλαίων αποτελεί πάντα προτεραιότητά μας και γι’ αυτό είμαστε συνεχώς σε επαφή με διάφορα επενδυτικά σχήματα και ιδιώτες-επενδυτές, ωστόσο δεν είναι κάτι που αυτή τη στιγμή είναι σε άμεση εξέλιξη».

Οι νέες αγορές - στόχοι

Αναφερόμενος σε νέες αγορές στόχους, σημειώνει ότι «τον Δεκέμβριο του 2019, εισήλθαμε σε Λονδίνο, Παρίσι και Σιάτλ. Όσον αφορά σε άλλες αγορές-στόχους, υπάρχουν αρκετές πόλεις που εξετάζουμε και θεωρούμε πως το επιχειρηματικό μας μοντέλο θα λειτουργούσε με επιτυχία. Οι κινήσεις μας γίνονται με γνώμονα τον επιχειρηματικό μας σχεδιασμό που προβλέπει 50 πόλεις το 2023 με συγκεκριμένα κριτήρια». Κριτήρια που συνοψίζονται στο μέγεθος της αγοράς, τη ζήτηση για επιπλωμένα διαμερίσματα και τις εναλλακτικές επιλογές που υπάρχου αλλά και τη διαθεσιμότητα διαμερισμάτων υψηλών προδιαγραφών που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των πελατών της εταιρείας. Στόχος ο οποίος, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι εφικτός καθώς η Blueground καλύπτει ένα σημαντικό κενό στην αγορά των ακινήτων παγκοσμίως.

Ο ίδιος τονίζει δε ότι η Blueground έχει τελείως διαφορετικό επιχειρηματικό μοντέλο και πελατειακό προφίλ από το Airbnb, καθώς απευθύνεται σε άλλους δυνητικούς ενοικιαστές και για διάστημα από ένα μήνα έως και χρόνο και σε κάποιες περιπτώσεις ακόμη μεγαλύτερο διάστημα, ενώ το airbnb έχει μέσο όρο διανυκτέρευσης τις 3 ημέρες. Επίσης, πλατφόρμες όπως το Airbnb αποτελούν απλά marketplaces - διαθέτουν λίστες από ακίνητα διευκολύνοντας τις όποιες κρατήσεις.

«Ουσιαστικά, έχουν το ρόλο του μεσολαβητή μεταξύ του ιδιοκτήτη και του ενοικιαστή. Εμείς, στην Blueground παρέχουμε ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών, που περιλαμβάνει υπηρεσίες διαχείρισης, διαμόρφωσης και προώθησης των ακινήτων», αναφέρει.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σήμερα η Blueground αποτελεί τον μεγαλύτερο μισθωτή διαμερισμάτων στην Αθήνα, καθώς στο χαρτοφυλάκιό της διαθέτει πάνω από 600 ακίνητα, ενώ έως το τέλος του 2020 το σχετικό μέγεθος θα αυξηθεί σε 1.000 ακίνητα. Κατά κύριο λόγο, η εταιρεία αναζητεί ακίνητα στο κέντρο της πόλης, στα νότια αλλά και στα βόρεια προάστια και συγκεκριμένα σε περιοχές που εμφανίζουν μεγάλη ζήτηση και βρίσκονται κοντά σε επιχειρηματικά κέντρα, όπως Αμπελόκηποι, ιστορικό κέντρο, Καλλιμάρμαρο, Κολωνάκι, Αγία Παρασκευή, Ψυχικό, Χαλάνδρι, Φιλοθέη, Κηφισιά, Μαρούσι, Ελληνικό, Γλυφάδα, Παλαιό Φάληρο και Βούλα.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με συνεργασίες και αναβάθμιση υπηρεσιών «απαντά» η Blueground στην κρίση

Μετά τη συνεργασία με την Welcome Pickups που προσφέρει υπηρεσίες μετακίνησης σε ταξιδιώτες, η Blueground σχεδιάζει και άλλες συμπράξεις για να βελτιώσει το πακέτο υπηρεσιών βραχυχρόνιων μισθώσεων κατοικιών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τελειώνει το δικαστικό σίριαλ 32 ετών με ακίνητο της Κέκροψ στο Ψυχικό

Την απόφαση του Αρείου Πάγου αναμένει πλέον η εισηγμένη, μετά τη δικαίωσή της από το Εφετείο, για να προχωρήσει στην αξιοποίηση 300 στρεμμάτων στην περιοχή «Λατομείο». Δίκη στο ΣτΕ και για 16 καταστήματα στο Ψυχικό.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Εμπορικά κέντρα στη δίνη της πανδημίας: Τι αλλάζει στα επενδυτικά σχέδια

Οι βαριές απώλειες των εμπορικών κέντρων από το παρατεταμένο lockdown και οι προβληματισμοί για τις επενδύσεις σε χρήσεις που μπορεί να επηρεαστούν και στο μέλλον από περιοριστικά μέτρα. Ποιες είναι μεγαλύτερες επενδύσεις που «τρέχουν».
golden_visa
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Παγώνουν» λόγω επιδημίας οι επενδύσεις Κινέζων σε ελληνικά ακίνητα

Σταμάτησε η κινητικότητα στα μεσιτικά γραφεία για επενδύσεις σε ακίνητα από Κινέζους με το πρόγραμμα Golden Visa, αβέβαιη η επίτευξη του αρχικού στόχου για την προσέλκυση 1 δισ. ευρώ το τρέχον έτος.