ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: ΑΠΕ

Θεσσαλονίκη: Φοιτητική πορεία ενάντια στο ν/σ για τα μη κρατικά πανεπιστήμια

Υπό κατάληψη τελούν πολλά τμήματα του ΑΠΘ και του ΠΑΜΑΚ, κατόπιν σχετικών αποφάσεων που ελήφθησαν σε φοιτητικές συνελεύσεις.

Πορεία στο κέντρο της πόλης πραγματοποίησαν φοιτητές, στο πλαίσιο των κινητοποιήσεών τους ενάντια στο σχέδιο νόμου που θα προβλέπει τη λειτουργία Μη Κερδοσκοπικών Μη Κρατικών Πανεπιστημίων.

Τα μέλη φοιτητικών παρατάξεων και συλλογικοτήτων του αντιεξουσιαστικού χώρου, καθώς και εκπρόσωποι ενώσεων εκπαιδευτικών συγκεντρώθηκαν στην Πλατεία Καμάρας και από εκεί ξεκίνησαν πορεία μέσω της Εγνατίας Οδού. Ένα μέρος των διαδηλωτών κινήθηκε μέσω της Εγνατίας και της Ίωνος Δραγούμη έως το ΥΜΑΘ, ενώ οι υπόλοιποι μέσω των οδών Αγίας Σοφίας, Τσιμισκή, Ίωνος Δραγούμη έφτασαν επίσης στο ΥΜΑΘ και στη συνέχεια επέστρεψαν στην Πολυτεχνική Σχολή του ΑΠΘ.

Υπό κατάληψη τελούν πολλά τμήματα του ΑΠΘ και του ΠΑΜΑΚ, κατόπιν σχετικών αποφάσεων που ελήφθησαν σε φοιτητικές συνελεύσεις. Στις περισσότερες σχολές η εξεταστική περίοδος επρόκειτο να ξεκινήσει αυτή την εβδομάδα και στις περιπτώσεις αυτές δεν διενεργήθηκαν οι εξετάσεις των μαθημάτων.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στην διενέργεια εξετάσεων με φυσική παρουσία εμμένει η Νομική Σχολή του ΑΠΘ

Σε ανακοίνωσή της επισημαίνει ότι «οι διαδικτυακές εξετάσεις των Νομικών μαθημάτων δεν εγγυώνται τον αδιάβλητο και ουσιαστικό έλεγχο των γνώσεων» και καλεί τους φοιτητές και τις φοιτήτριες να άρουν άμεσα την κατάληψη.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση της Εισαγγελίας για τις καταλήψεις

Στο εισαγγελικό στόχαστρο τίθενται, πλην των καταληψιών, ενδεχόμενες ποινικές ευθύνες και των αρμόδιων εκ μέρους των πρυτανικών αρχών ως προς τις ενέργειες που έκαναν ή όχι για την αποτροπή των καταλήψεων.
ktinotrofia
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σε περιοχή των Αγράφων φοιτητές θα γνωρίσουν την ασκούμενη κτηνοτροφία

Η εκπαίδευση των φοιτητών με τοπικούς παράγοντες, ο καθηγητής κ. Βραχνάκης, είναι το δυνατό σημείο του έργου, όχι μόνο για τον καθορισμό αρχών διαχείρισης, αλλά και για παραγωγή ανοιχτού εκπαιδευτικού περιεχομένου για τη διαμόρφωση νέων ερευνητών και επαγγελματιών.