Τις προοπτικές και τους περιορισμούς που ανακύπτουν από τη χρήση των νέων τεχνολογιών και της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εκπαιδευτική διαδικασία θα εξετάσει το διήμερο διεθνές συνέδριο «EntrePed2025 – Entrepreneurship Pedagogy: Παιδαγωγική της Επιχειρηματικότητας: Δυνατότητες και περιορισμοί των ψηφιακών εργαλείων και της Τεχνητής Νοημοσύνης». Η διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας στις 21 και 22 Νοεμβρίου.
Το συνέδριο, πρωτοβουλία του Εργαστηρίου Επιχειρηματικότητας (eLab) του Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, πανεπιστημιακούς διδάσκοντες επιχειρηματικότητας και φοιτητές με ενδιαφέρον στην εκπαίδευση, την επιχειρηματικότητα και την αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων στη μάθηση.
Στόχος είναι η παροχή σύγχρονων προσεγγίσεων για την ενσωμάτωση της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας στη διδασκαλία. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει βιωματικά εργαστήρια, εισηγήσεις και παρουσιάσεις καλών πρακτικών.
Όπως ανέφερε η διευθύντρια του Εργαστηρίου Επιχειρηματικότητας [Elab], καθηγήτρια Κατερίνα Σαρρή, «Στόχος του συνεδρίου είναι να αναδείξει πώς η τεχνολογία μπορεί να ενισχύσει την εκπαιδευτική διαδικασία, ενδυναμώνοντας τους/τις εκπαιδευτικούς να καλλιεργήσουν δεξιότητες όπως η δημιουργικότητα, η καινοτομία και η κοινωνική υπευθυνότητα. Παράλληλα, επιχειρεί να θέσει ανοιχτά ερωτήματα για τις προκλήσεις και τα όρια της χρήσης της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εκπαίδευση».
 
               
  
                    
                                    
                                                                                                                                                                                                                  
               
  
                    
                                    
                                                                                                                                                                                                                  
               
  
                    
                                    
                                                                                                                                                                                                                  
               
  
                    
                                    
                                                                                                                                                                                                                  
               
  
                    
                                    
                                                                                                                                                                                                                  
              