ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:15:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Μετρό: Τον Ιούλιο έτοιμοι οι σταθμοί σε Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλό και Νίκαια

Μέχρι τον Ιούλιο θα είναι έτοιμοι οι τρεις πρώτοι σταθμοί της επέκτασης του Μετρό προς τον Πειραιά, δήλωσε ο γ.γ. Υποδομών. Επίσης ανακοίνωσε ένα πομποδέκτη για όλα τα διόδια.

Για το μεγάλο project των 13-15 δισ. ευρώ και τη νέα γενιά έργων που σχεδιάζεται από τον Κώστα Καραμανλή και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, μίλησε ο γενικός γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης, στην τηλεόραση του «Kontra».

Παράλληλα αναφέρθηκε στα θέματα της οδικής ασφάλειας και αποκάλυψε πως το αμέσως επόμενο διάστημα θα γίνουν 7.000 σημειακές παρεμβάσεις σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας, ύψους 450. εκατ. ευρώ.

Ο κ. Καραγιάννης ανακοίνωσε ότι «μέχρι τον Ιούλιο θα είναι έτοιμοι και λειτουργικοί οι τρεις πρώτοι σταθμοί της επέκτασης του Μετρό προς Πειραιά δηλ, η Αγία Βαρβάρα, ο Κορυδαλλός και η Νίκαια, για να μπορούν να εξυπηρετηθούν οι πολίτες σε αυτές τις πυκνοκατοικημένες περιοχές».

Όσον αφορά το Μετρό της Θεσσαλονίκης είπε ότι προχωράει και πως υπάρχει πρωθυπουργική δέσμευση το 2023 να παραδοθεί ενιαίο στους Θεσσαλονικείς, χωρίς «εικονικές πραγματικότητες και μουσαμάδες», όπως χαρακτηριστικά τόνισε.

Αναφορικά με το Οδικό δίκτυο, όπως είπε ο Γιώργος Καραγιάννης, παρά το ό,τι η κυβέρνηση βρήκε μελετητική ανωριμότητα έργων από την προηγούμενη κυβέρνηση, είναι έτοιμη να προχωρήσει μια νέα γενιά έργων. «Παρά τα βήματα προόδου που έχει κάνει η χώρα σε νέους και σύγχρονους αυτοκινητόδρομους, σίγουρα χρειάζονται ακόμη πολλά έργα να γίνουν. Γι' αυτό και προωθούμε ένα πακέτο έργων της τάξεως των 13. δισ. -μπορεί και περισσότερο- για τα επόμενα χρόνια».

Όπως επισήμανε, τα έργα υποδομής έχουν πολύ μεγάλο πολλαπλασιαστή ωφέλειας προς την εθνική οικονομία. «Όταν πέφτει ένα ευρώ στις κατασκευές, στην πραγματική οικονομία γυρνάνε δύο», τόνισε ο Γιώργος Καραγιάννης, επισημαίνοντας και τις χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας που δημιουργούνται.

«Ήδη συζητούσαμε με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για ένα έργο που είναι έτοιμο να ξεκινήσουμε, την επέκταση του Ε65, που συνδέει τα Τρίκαλα με την Εγνατία Οδό. Ένα έργο της τάξης των 400 εκατ. ευρώ, το οποίο θα δημιουργήσει 1.500 καλά αμειβόμενες νέες θέσεις εργασίας», ανέφερε ο γενικός γραμματέας Υποδομών.

Όσον αφορά την Πατρών - Πύργου, τόνισε ότι στη συγκεκριμένη υπόθεση έχει παιχτεί ένα παιχνίδι παραπληροφόρησης, με θύματα τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής. Όπως εξήγησε, η Πατρών - Πύργου ήταν ένα έργο έτοιμο για δημοπράτηση αλλά η προηγούμενη κυβέρνηση αποφάσισε να το σπάσει σε οκτώ κομμάτια, με αποτέλεσμα να προκύψουν τα γνωστά σε όλους προβλήματα.

«Το μόνο που χρειαζόταν», σημείωσε ο Γιώργος Καραγιάννης, «ήταν να πατήσουν το "κουμπί" και το έργο να ξεκινήσει ως μία εργολαβία. Αντί αυτού, το έσπασαν σε οκτώ, με δικαστικές περιπέτειες, χωρίς ακριβή ορίζοντα επίλυσης των προβλημάτων. Τελικά από αυτά τα οκτώ κομμάτια μόνο τα τρία είχαν αναδόχους και όλο αυτό το διάστημα η πρόοδος του έργου, σε μία από αυτές τις εργολαβίες, ήταν μόλις 0,11%».

«Αποφασίσαμε, λοιπόν, να πούμε την αλήθεια στους κατοίκους των περιοχών αυτών, αντί να τους κοροϊδέψουμε. Κατόπιν εντολής του Υπουργού, κ. Κώστα Καραμανλή, επανασχεδιάσαμε το έργο, το συζητήσαμε με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ετοιμαζόμαστε να το υλοποιήσουμε ως ένα ενιαίο έργο συνδεδεμένο με την «Ολυμπία Οδό», ώστε να προχωρήσει πολύ γρήγορα».

Σε ερώτηση για το πότε θα ολοκληρωθεί το έργο, ο Γιώργος Καραγιάννης τόνισε ότι ήδη γίνονται συζητήσεις με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για να δοθεί η έγκρισή της να ξεκινήσει η κατασκευή. «Με τον τρόπο αυτό είναι βέβαιο ότι το έργο θα ολοκληρωθεί το 2023», κατέληξε.

Ένας πομποδέκτης για όλα τα διόδια

Τέλος ο Γιώργος Καραγιάννης στάθηκε στο γεγονός ότι από το Φθινόπωρο θα μπορούμε να κινούμαστε σε όλους τους αυτοκινητόδρομους με έναν πομποδέκτη, αφού, μετά από πρωτοβουλία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, επιτεύχθηκε συμφωνία με τους παραχωρησιούχους.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Προσωρινή διακοπή λειτουργίας του σταθμού «Νίκαια» του Μετρό

Από την Δευτέρα 22/4 που ο σταθμός «Νίκαια» της γραμμής 3 θα λειτουργήσει και πάλι κανονικά, οι επιβάτες θα χρησιμοποιούν τον εξοπλισμό που υπήρχε ήδη (επικυρωτικά και αυτόματα μηχανήματα πώλησης), εγκατεστημένο σε νέες θέσεις.
ose
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Προβλήματα σε δρομολόγια Hellenic Train και μετρό λόγω κακοκαιρίας

Σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ οι επιβάτες του μετρό προς Αεροδρόμιο μετεπιβιβάζονται στον σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας του προαστιακού. Καθυστερήσεις και ακυρώσεις αμαξοστοιχιών σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της Hellenic Train.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πώς η Γραμμή 4 του Μετρό θα αλλάξει το κυκλοφοριακό στην Αθήνα

Η Γραμμή αυτή θα συνδέει το Άλσος Βείκου στο Γαλάτσι με το Γουδή περνώντας μέσα από τις πιο πυκνοκατοικημένες συνοικίες της Αθήνας όπως η Κυψέλη, τα Εξάρχεια και το Κολωνάκι και θα εξυπηρετεί καθημερινά χιλιάδες πολίτες.