ΓΔ: 1448.59 0.93% Τζίρος: 69.67 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:55:33 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Πάνω από 120.000 επισκέψεις καθημερινά στην εφαρμογή e-katanalotis

Σύμφωνα με στοιχεία της Warply που έχει αναλάβει τον σχεδιασμό και την τεχνική υλοποίηση για το «καλάθι του νοικοκυριού» η ψηφιακή πλατφόρμα ανανεώνεται κάθε Τετάρτη και υπάρχουν πάνω από 1.000 προϊόντα από 14 αλυσίδες σε 51 βασικές κατηγορίες.

Τέσσερις εβδομάδες λειτουργίας του μέτρου για το «καλάθι του νοικοκυριού» και ήδη έχουν μετρηθεί επιπλέον 80.000 downloads στην εφαρμογή e-καταναλωτής φτάνοντας αθροιστικά τις 220.000. Επίσης, έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από 120.000 επισκέψεις την ημέρα στο site, ενώ πάνω από 90.000 καταναλωτές έχουν δημιουργήσει τα δικά τους, προσωπικά καλάθια και παρακολουθούν την εξέλιξη των τιμών.

Τα παραπάνω αναφέρονται σε ανακοίνωση της εταιρείας Warply στην οποία ανέθεσε το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων τον σχεδιασμό, την τεχνική υλοποίηση και την υποστήριξη για το «καλάθι του νοικοκυριού» που λανσαρίστηκε στις 2 Νοεμβρίου σε όλα τα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα και αποτελεί ήδη το βασικό σημείο αναφοράς για την συγκράτηση των τιμών και της ακρίβειας στα είδη πρώτης ανάγκης.

Το «καλάθι του νοικοκυριού» ανανεώνεται κάθε Τετάρτη μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα e-καταναλωτής, με νέα προϊόντα από όλες τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Πάνω από 1.000 κωδικοί προϊόντων, από 14 αλυσίδες σε 51 βασικές κατηγορίες αγαθών με τις πιο χαμηλές / συμφέρουσες για τον καταναλωτή/ πελάτη αναρτώνται κάθε Τετάρτη πρωί στο e-καταναλωτής mobile app και στο https://e-katanalotis.gov.gr/ που επίσης έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει η Warply.

Η Warply για το «καλάθι του νοικοκυριού» ήταν υπεύθυνη για τον συντονισμό τη διασύνδεση και την εκπαίδευση των σούπερ μάρκετ, για την τεχνική υλοποίηση σε app και website, καθώς επίσης έχει αναλάβει τον ποιοτικό έλεγχο εξετάζει των δεδομένων που λαμβάνει από τις επιχειρήσεις, τις παραμέτρους που καταδεικνύουν -μέσω των αγορών- τις ανάγκες και τις τάσεις για τους ίδιους τους καταναλωτές και σε συνεργασία με το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων διαμορφώνει τις απαραίτητες αλλαγές στο «καλάθι του νοικοκυριού».

Σε δήλωσή του ο Γιάννης Δοξαράς, ιδρυτής και γενικός διευθυντής της Warply και υπεύθυνος του e-katanalotis σημειώνει: «Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι για την αποδοχή που έχει λάβει το μέτρο του καλαθιού του νοικοκυριού από τους καταναλωτές, οι οποίοι έχουν προσθέσει τα προτεινόμενα προϊόντα στο σύνολο των καλαθιών τους, ενώ ταυτόχρονα νιώθουμε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε την ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων και τις αλυσίδες για την άψογη συνεργασία».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Super-Market
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στις 22 Φεβρουαρίου κάνει πρεμιέρα το «καλάθι της Σαρακοστής»

Όπως ανέφερε o γγ Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, πέρα από τα νηστίσιμα προϊόντα που ήδη υπάρχουν στο καλάθι του νοικοκυριού «θα προστεθούν ο χαλβάς, οι νηστίσιμες σαλάτες, όπως και τα κατεψυγμένα θαλασσινά.
Kalathi-Noikokyrioy-Super-Market-Trofima
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διευρύνεται στα 60 προϊόντα ο κατάλογος του «καλαθιού του νοικοκυριού»

Ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης Ν. Παπαθανάσης σημείωσε πως θα προστεθούν επίσης και επιπλέον προϊόντα για τη περίοδο της Σαρακοστής, υπενθυμίζοντας παράλληλα ότι οι πωλήσεις εντός του καλαθιού αυξήθηκαν κατά 100%
Trofima, Times, Food, Prices, Super Market
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σταθερές οι τιμές στο «καλάθι του νοικοκυριού» για ακόμη μια εβδομάδα

Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπ. Ανάπτυξης και Επενδύσεων, οι τιμές στο 92% των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο «καλάθι του νοικοκυριού» θα παραμείνουν αμετάβλητες μέχρι την έναρξη της νέας χρονιάς.
supermarket, trofima, proionta
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Με προϊόντα για διαβητικούς εμπλουτίζεται το «καλάθι του νοικοκυριού»

Στο καλάθι του νοικοκυριού περιλαμβάνονται ήδη τρόφιμα κατάλληλα για διαβητικούς, όπως γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά, κοτόπουλο και όσπρια, με τον κ. Γεωργιάδη να αναφέρει πως συνεχίσει να συμπληρώνεται με βασικά διατροφικά είδη.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αποσύρει τη μήνυση η Lidl κατά της 70χρονης για την κλοπή των 40 ευρώ

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ αναφέρει στην ανακοίνωση της πως δεν θα υπάρξει συνέχεια στο θέμα που δημιουργήθηκε και σημειώνει πως οι υπεύθυνοι καταστημάτων είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν τις προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες.
Super-Market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα προϊόντα που εξαιρούνται από τις διατάξεις περί προωθητικών ενεργειών

«Με αυτήν την τροποποίηση επιτυγχάνεται αμοιβαίο όφελος για επιχειρήσεις και καταναλωτές, ενώ προωθείται και η υιοθέτηση νέων περιβαλλοντικά βιώσιμων συμπεριφορών από τους πολίτες» υπογραμμίζεται από το υπουργείο Ανάπτυξης.