ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 09:44:56 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
supermarket, trofima, proionta
Φώτο: Shutterstock

Με προϊόντα για διαβητικούς εμπλουτίζεται το «καλάθι του νοικοκυριού»

Στο καλάθι του νοικοκυριού περιλαμβάνονται ήδη τρόφιμα κατάλληλα για διαβητικούς, όπως γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά, κοτόπουλο και όσπρια, με τον κ. Γεωργιάδη να αναφέρει πως συνεχίσει να συμπληρώνεται με βασικά διατροφικά είδη.

Από την προσεχή Τετάρτη 30 Νοεμβρίου στο «καλάθι του νοικοκυριού» προστίθενται νέες κατηγορίες προϊόντων που αφορούν στους καταναλωτές που πάσχουν από σακχαρώδη διαβήτη, καθώς προστίθενται οι κατηγορίες «Γλυκαντικές ουσίες κατάλληλες για κατανάλωση από διαβητικούς (πχ. στέβια)» και «Προϊόντα βρώμης», ενώ διευρύνεται η κατηγορία «Κατεψυγμένα λαχανικά» με πρόβλεψη για δύο προϊόντα από τις κατηγορίες «αρακάς», «μπάμιες» και «φασολάκια».

Υπενθυμίζεται ότι στο «καλάθι του νοικοκυριού» περιλαμβάνονται ήδη οι εξής πέντε κατηγορίες τροφίμων κατάλληλες για διαβητικούς:

  • «Γάλα φρέσκο με χαμηλά λιπαρά»,
  • «Γιαούρτι από γάλα αγελάδος χωρίς γεύσεις με χαμηλά λιπαρά»,
  • «Τυρί με χαμηλά λιπαρά»,
  • «Νωπό κοτόπουλο (συσκευασμένο ή μη)»
  • και «'Όσπρια».

Σε δήλωσή του ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, 'Αδωνις Γεωργιάδης επισημαίνει: «Από την προσεχή Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2022 το «καλάθι του νοικοκυριού» συμπληρώνεται με τα βασικά διατροφικά είδη που αφορούν στους συμπολίτες μας που πάσχουν από σακχαρώδη διαβήτη. Στόχος είναι και σ' αυτή τη μεγάλη μερίδα συμπολιτών μας, να προσφέρουμε τα απαραίτητα προϊόντα, για τη διαβίωση τους, στις κατά το δυνατόν χαμηλότερες τιμές».

Για το εορταστικό καλάθι θα υπάρχουν ανακοινώσεις την ερχόμενη εβδομάδα, σύμφωνα με τον υπουργό Ανάπτυξης που ανέφερε ότι «είμαστε στις διαπραγματεύσεις γιατί αυτό που συζητάμε είναι πρώτον, ποια προϊόντα θα μπουν στο εορταστικό καλάθι που πάνω κάτω τα έχουμε συμφωνήσει, αλλά δεύτερον, θα πρέπει πριν τα ανακοινώσουμε να έχουν δέσμευση οι αλυσίδες για τη διαθεσιμότητα γιατί όταν μπαίνει κάτι στο καλάθι, θα πρέπει να το βρίσκει ο καταναλωτής».

Επιπλέον, ανέφερε πως στα 816 προϊόντα, περίπου τα 560 προϊόντα έχουν σταθερές τιμές εδώ και ένα μήνα, σε 130 προϊόντα έχουν μειωθεί οι τιμές τους και σε συνολικά 50-60 προϊόντα έχουν αυξηθεί οι τιμές, κυρίως σε νωπά προϊόντα, που εξαρτώνται από τον καιρό και από τη διαθεσιμότητα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Super-Market
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στις 22 Φεβρουαρίου κάνει πρεμιέρα το «καλάθι της Σαρακοστής»

Όπως ανέφερε o γγ Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, πέρα από τα νηστίσιμα προϊόντα που ήδη υπάρχουν στο καλάθι του νοικοκυριού «θα προστεθούν ο χαλβάς, οι νηστίσιμες σαλάτες, όπως και τα κατεψυγμένα θαλασσινά.
Kalathi-Noikokyrioy-Super-Market-Trofima
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διευρύνεται στα 60 προϊόντα ο κατάλογος του «καλαθιού του νοικοκυριού»

Ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης Ν. Παπαθανάσης σημείωσε πως θα προστεθούν επίσης και επιπλέον προϊόντα για τη περίοδο της Σαρακοστής, υπενθυμίζοντας παράλληλα ότι οι πωλήσεις εντός του καλαθιού αυξήθηκαν κατά 100%
Trofima, Times, Food, Prices, Super Market
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σταθερές οι τιμές στο «καλάθι του νοικοκυριού» για ακόμη μια εβδομάδα

Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπ. Ανάπτυξης και Επενδύσεων, οι τιμές στο 92% των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο «καλάθι του νοικοκυριού» θα παραμείνουν αμετάβλητες μέχρι την έναρξη της νέας χρονιάς.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πάνω από 120.000 επισκέψεις καθημερινά στην εφαρμογή e-katanalotis

Σύμφωνα με στοιχεία της Warply που έχει αναλάβει τον σχεδιασμό και την τεχνική υλοποίηση για το «καλάθι του νοικοκυριού» η ψηφιακή πλατφόρμα ανανεώνεται κάθε Τετάρτη και υπάρχουν πάνω από 1.000 προϊόντα από 14 αλυσίδες σε 51 βασικές κατηγορίες.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αποσύρει τη μήνυση η Lidl κατά της 70χρονης για την κλοπή των 40 ευρώ

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ αναφέρει στην ανακοίνωση της πως δεν θα υπάρξει συνέχεια στο θέμα που δημιουργήθηκε και σημειώνει πως οι υπεύθυνοι καταστημάτων είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν τις προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες.
Super-Market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα προϊόντα που εξαιρούνται από τις διατάξεις περί προωθητικών ενεργειών

«Με αυτήν την τροποποίηση επιτυγχάνεται αμοιβαίο όφελος για επιχειρήσεις και καταναλωτές, ενώ προωθείται και η υιοθέτηση νέων περιβαλλοντικά βιώσιμων συμπεριφορών από τους πολίτες» υπογραμμίζεται από το υπουργείο Ανάπτυξης.