ΓΔ: 1422.75 -0.14% Τζίρος: 84.95 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Skrekas-Kostas
Φωτο: Υπουργείο Ανάπτυξης

Σκρέκας: Στη «μόνιμη μείωση τιμής» έχουν ενταχθεί 1.100 προϊόντα

Ο υπουργός αναφέρθηκε ιδιαίτερα στην αλλαγή του ενεργειακού μοντέλου και επανέλαβε ότι στη μάχη της ακρίβειας οι πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει η κυβέρνηση αποδίδουν καρπούς.

Θα συνεχίσουμε τις συζητήσεις με τους εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ για το καλό των νοικοκυριών σημείωσε ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας μιλώντας από τη βήμα του ετήσιου συνεδρίου του ΙΕΛΚΑ.

Ο υπουργός αναφέρθηκε ιδιαίτερα στις επιπτώσεις της κλιματικής κρίσης στην παραγωγή και στην πορεία των τιμών, σημείωσε την έμφαση που δίνει η κυβέρνηση στην αλλαγή του ενεργειακού μοντέλου και επανέλαβε ότι στη μάχη της ακρίβειας οι πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει η κυβέρνηση αποδίδουν καρπούς.

Αναφορικά με τις πρωτοβουλίες για τη συγκράτηση και τη μείωση των τιμών ο ίδιος υπενθύμισε ότι λειτουργούν προς όφελος του καταναλωτή, τόσο το καλάθι του νοικοκυριού όσο και η πρωτοβουλία για μόνιμη μείωση τιμής στην οποία μέχρι χθες, όπως είπε, είχαν ενταχθεί 1.100 προϊόντα.

Η μάχη με την ακρίβεια συνεχίζεται, πρόσθεσε ο υπουργός.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Trofima, Times, Food, Prices, Super Market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σημαντικά πιο φθηνό το καλάθι του νοικοκυριού στα ελληνικά σούπερ μάρκετ

Σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ στα 184,5 ευρώ ανέρχεται το μέσο κόστος του καλαθιού στην Ελλάδα, με τις τιμές ακόμα και με την αφαίρεση του ΦΠΑ να παραμένουν σημαντικά χαμηλότερες έναντι των μεγάλων ευρωπαϊκών κρατών.
supermarket, trofima, proionta
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Crash test στις τιμές σούπερ μάρκετ, τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη

Τα τελευταία χρόνια η Ελλάδα συνεχώς έχει φθηνότερο καλάθι από τις συγκρινόμενες χώρες. Όμως, ο υψηλός ΦΠΑ στα τρόφιμα μειώνει τη διαφορά με τις ευρωπαϊκές αγορές. Έρευνα του ΙΕΛΚΑ, δηλώσεις Άδ. Γεωργιάδη.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Συγκρατημένη αισιοδοξία της αγοράς για την κατανάλωση στα Χριστούγεννα

Το 80% των Ελλήνων έχει ακυρώσεις δαπάνες διασκέδασης την τελευταία τριετία υπό την πίεση της οικονομικής αβεβαιότητας και του πληθωρισμού, ενώ το 25% των αγορών που πραγματοποιούνται τροφοδοτούνται από τον δανεισμό.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Επιστροφή στην κανονικότητα για τα σούπερ μάρκετ στο β' εξάμηνο του 2022

Ο πρόεδρος του ΙΕΛΚΑ εκτιμά πως το δεύτερο εξάμηνο του 2022 θα είναι καλύτερο από το 2021 για τα σούπερ μάρκετ και οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στα τρόφιμα θα διαμορφωθούν φέτος κοντά στα 300 εκατ. ευρώ.