ΓΔ: 1452.28 0.44% Τζίρος: 85.04 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Kostas Skrekas, Ypourgeio Anaptixis
Φωτο: Aris Oikonomou / SOOC

Κ. Σκρέκας: Αποδίδουν τα μέτρα, μηδενικές ανατιμήσεις Μάρτιο και Απρίλιο

Όπως επισήμανε ο υπουργός Ανάπτυξης θα συνεχιστεί η λήψη μέτρων και η προσπάθεια για να προστατευτούν οι καταναλωτές απέναντι στην ακρίβεια, σημειώνοντας πως η σταθεροποίηση των τιμών θα φανεί στον πληθωρισμό.

«Από τα στοιχεία που λαμβάνουμε από τα σούπερ μάρκετ, για πρώτη φορά τον Μάρτιο και τον Απρίλιο έχουμε μηδενικές ανατιμήσεις και αυτό είναι κάτι που θα φανεί και το επόμενο διάστημα στον πληθωρισμό», δήλωσε στον ΣΚΑΪ 100,3 ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, τονίζοντας ότι σταδιακά τα μέτρα αρχίζουν και αποδίδουν.

«Δεν θα σταματήσουμε να λαμβάνουμε μέτρα και να προσπαθούμε να προστατεύουμε τους καταναλωτές απέναντι στο μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν σήμερα που είναι η ακρίβεια» επεσήμανε ο υπουργός και πρόσθεσε ότι «βλέπουμε να σταθεροποιούνται οι τιμές, σε κάποιες κατηγορίες προϊόντων να μειώνονται και δεν το λέμε εμείς, το λέει η Ελληνική Στατιστική Υπηρεσία».

Υπενθυμίζουμε πως ο ανασχεδιασμός της πλατφόρμας e-katanalotis βρίσκεται στην τελική ευθεία του έτσι ώστε να ενταχθούν νέες υπηρεσίες και να καταστεί περισσότερο λειτουργική για τον καταναλωτή, σχετικά με το κόστος των προϊόντων που θέλει να αγοράσει από τα σούπερ-μάρκετ.

Σύμφωνα με πληροφορίες οι κωδικοί που θα περιλαμβάνει η πλατφόρμα θα ξεπεράσουν τους 3.500 ταχυκίνητους κωδικούς, γεγονός που σημαίνει ότι η συγκρίσεις τιμών στην πλατφόρμα θα αποτελούν, στο άμεσο μέλλον, το 70-80% των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης.

Στο μεταξύ, επανασχεδιάζεται στο σύνολο της η πλατφόρμα για να περιλαμβάνει περισσότερα στοιχεία που αφορούν στην εξέλιξη των τιμών όπως η δυνατότητα δημιουργίας προσωπικού καλαθιού που θα αναγνωρίζει την τοποθεσία του χρήστη και θα προτείνεται το κοντινότερο σούπερ μάρκετ με την φθηνότερη τιμή για το προϊόν που θέλει ο καταναλωτής ενώ θα συγκρίνει αυτόματα τις τελικές τιμές και θα προτείνει επιλογές στον καταναλωτή. Ταυτόχρονα ετοιμάζεται και μία νερά εφαρμογή προκειμένου, σε πραγματικό χρόνο, ο καταναλωτής να μπορεί να προχωρήσει σε καταγγελία.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Super-Market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα προϊόντα που εξαιρούνται από τις διατάξεις περί προωθητικών ενεργειών

«Με αυτήν την τροποποίηση επιτυγχάνεται αμοιβαίο όφελος για επιχειρήσεις και καταναλωτές, ενώ προωθείται και η υιοθέτηση νέων περιβαλλοντικά βιώσιμων συμπεριφορών από τους πολίτες» υπογραμμίζεται από το υπουργείο Ανάπτυξης. 
Skrekas
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κ. Σκρέκας: Οι προσφορές δημιουργούν κατάσταση ζούγκλας στην αγορά

Ο υπουργός Ανάπτυξης δήλωσε πως οι εταιρείες που τους επιβλήθηκαν πρόστιμα θα πρέπει να φέρουν διορθωμένους τιμοκαταλόγους εντός δυο μηνών. Στους 700 οι κωδικοί «μόνιμης μείωσης τιμής».
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα τρία μέτρα για την καταπολέμηση της ακρίβειας στα σούπερ μάρκετ

Στη Βουλή σήμερα θα ψηφιστεί η τροπολογία του υπ. Ανάπτυξης που θα περιλαμβάνει την πρωτοβουλία για «Μόνιμη Μείωση Τιμής» καθώς και ενημέρωση για τις τιμές των προϊόντων. Βαριά τα πρόστιμα για όσες αλυσίδες δεν τηρήσουν τις υποχρεώσεις τους.
Kostas Skrekas
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κ. Σκρέκας: Διευρύνεται το πλαφόν κέρδους και σε άλλα προϊόντα

Ο υπουργός Ανάπτυξης τόνισε πως δεν θα επιτραπούν αναίτιες ανατιμήσεις, σημειώνοντας πως ήδη έχουν ξεκινήσει εντατικοί έλεγχοι για τα ελληνικά παραγόμενα προϊόντα και ήδη έχουν πέσει τα πρώτα μεγάλα πρόστιμα.