ΓΔ: 1979.67 -1.69% Τζίρος: 336.17 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:30:00
Ιουλία Τσετή πορτρέτο
Φωτο: Ιουλία Τσέτη, CEO του Ομίλου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη. Πηγή ΑΠΕ.

Τσέτη: Η ανθεκτικότητα θεμέλιο εμπιστοσύνης για τη φαρμακοβιομηχανία

Η πρόεδρος και CEO του Ομίλου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη, Ιουλία Τσέτη, τόνισε στο 9ο Sustainability Summit του Economist ότι η ανθεκτικότητα αποτελεί πλέον κλειδί για την εμπιστοσύνη στη φαρμακοβιομηχανία.

Η ανθεκτικότητα αποτελεί πλέον κεντρικό κεφάλαιο εμπιστοσύνης για τη φαρμακοβιομηχανία, όπως ανέφερε η Ιουλία Τσέτη, πρόεδρος και CEO του Ομίλου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη, σε παρέμβασή της στο 9ο Sustainability Summit για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη και τη Μεσόγειο, που διοργανώθηκε πρόσφατα από τον Economist Impact.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η κ. Τσέτη επεσήμανε ότι ο ρόλος της βιομηχανίας στην Ελλάδα έχει πλέον απενοχοποιηθεί, γεγονός που δίνει στον κλάδο μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση για περαιτέρω ανάπτυξη.

Η ίδια αναφέρθηκε στις σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές επιχειρήσεις. Παρά την αφθονία ενέργειας στη χώρα, το κόστος παραμένει υψηλό, ενώ διαπιστώνεται έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στη σημασία της επένδυσης στο ανθρώπινο δυναμικό και στην ανάγκη ενίσχυσης της συμμετοχής των γυναικών στην αγορά εργασίας.

Αναφερόμενη στη φαρμακοβιομηχανία της Ευρώπης, τόνισε ότι η έλλειψη παραγωγής πρώτων υλών αποτελεί σημαντικό πλήγμα για την αυτάρκεια και την επάρκεια του τομέα, υπογραμμίζοντας πως η εμπειρία της πανδημίας και τα προβλήματα που προέκυψαν από το έλλειμμα πρώτων υλών στην ΕΕ έχουν ήδη ξεχαστεί.

Τέλος, η κ. Τσέτη σημείωσε πως το πρώτο ουσιαστικό βήμα για τη βιωσιμότητα είναι η αλλαγή νοοτροπίας και η στενή συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων, με έμφαση στην πράξη και όχι στα συνθήματα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Βιωσιμότητα και περιβάλλον
ΔΙΕΘΝΗ

Έρευνα: Δυσκολία πρόσβασης σε οικολογικά προϊόντα στην Ευρώπη

Νέα έρευνα BEUC και EEB δείχνει πως η πρόσβαση στα προϊόντα με το EU Ecolabel διαφέρει ανάμεσα στους Ευρωπαίους καταναλωτές, παρά τα περιβαλλοντικά και υγειονομικά τους οφέλη, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΚΠΟΙΖΩ.