Η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ ολοκλήρωσε πρόσφατα μια στρατηγικής σημασίας προωθητική ενέργεια σε δύο μεγάλα καταστήματα της αλυσίδας EDEKA στη Στουτγάρδη, σε συνεργασία με την Agrofolio, έναν από τους βασικούς διανομείς ελληνικών προϊόντων στη γερμανική αγορά.
Στόχος της δράσης ήταν η ενίσχυση της παρουσίας των επώνυμων, ποιοτικών προϊόντων των εταιρειών-μελών στη mainstream αγορά της Γερμανίας. Η ενέργεια πραγματοποιήθηκε με τη στήριξη της Eurobank και της Enterprise Greece, στο πλαίσιο της κοινής δέσμευσης για ενίσχυση της ελληνικής παραγωγής στις διεθνείς αγορές.
Η προωθητική καμπάνια υλοποιήθηκε στα καταστήματα EDEKA Center Feuerbach (18-27 Σεπτεμβρίου) και EDEKA Bauer Leinfelden (1-11 Οκτωβρίου), προσεγγίζοντας περισσότερους από 8.500 καταναλωτές εβδομαδιαίως.
Οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν την υψηλή ποιότητα και τη γευστική ταυτότητα των ελληνικών προϊόντων μέσα από ειδικά διαμορφωμένα stands με μηνύματα στα γερμανικά, γευστικές δοκιμές και την καθημερινή παρουσία promoters.
Στη δράση συμμετείχαν 12 εταιρείες-μέλη, παρουσιάζοντας συνολικά 59 προϊόντα. Οι εταιρείες ήταν: Agrino, Λουξ, Ζυμαρικά ΗΛΙΟΣ, Βαρβαγιάννης, Βιολάντα, Ελληνικά Εκλεκτά Έλαια, Μανδρέκας, ΧΙΩΝ, Θυμέλης, Μέλι Αττική, Αγγελάκης και Μενέλαος Fresh.
Ο πρόεδρος του ΔΣ της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, Άγις Πιστιόλας, δήλωσε ότι η επιτυχία της παρουσίας στα καταστήματα EDEKA στη Στουτγάρδη αποδεικνύει τη δυναμική της ελληνικής επιχειρηματικότητας όταν υπάρχει συλλογική και στρατηγική προσέγγιση.
Όπως ανέφερε, η θετική ανταπόκριση των Γερμανών καταναλωτών και η σταθερή υποστήριξη της Eurobank και της Enterprise Greece ενισχύουν το όραμα για μια εξωστρεφή και ανταγωνιστική Ελλάδα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Enterprise Greece, Δρ. Μαρίνος Γιαννόπουλος, τόνισε ότι η Enterprise Greece στηρίζει κάθε πρωτοβουλία που ανοίγει νέους δρόμους για την ελληνική επιχειρηματικότητα στις διεθνείς αγορές.
Επισήμανε τη σημασία των συνεργειών για την ανάδειξη των ελληνικών προϊόντων και τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας και νέων θέσεων εργασίας στη χώρα.
Ο Βοηθός Γενικός Διευθυντής της Eurobank και επικεφαλής Transaction Banking, Ελευθέριος Βλαχογιάννης, υπογράμμισε τη διαρκή στήριξη της τράπεζας στην πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ. Μετά την επιτυχημένη δράση στη Γαλλία, η επέκταση στη γερμανική αγορά επιβεβαιώνει τη διεθνή απήχηση των ελληνικών επιχειρήσεων και την ποιότητα των εγχώριων προϊόντων.
Μέσω της πλατφόρμας Exportgate και της εξειδικευμένης ομάδας Transaction Banking, η Eurobank στηρίζει την εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων και την ανάπτυξή τους σε νέες αγορές.