bd-sprite
Φωτο: Shutterstock

Σε έργα οδοφωτισμού μπαίνουν οι μεγάλοι των κατασκευών

Κοινοπραξία με επικεφαλής την ΑΚΤΩΡ Facility Management ανέλαβε το δίκτυο οδοφωτισμού στα Μέγαρα, ενώ έξι ισχυροί υποψήφιοι διεκδικούν διαγωνισμό της Περιφέρειας Ηπείρου.

Διευρύνουν την παρουσία τους στα έργα οδοφωτισμού οι ισχυροί κατασκευαστικοί όμιλοι, αλλά και ο ΟΤΕ, ο οποίος μέσω της συνεργασίας με την Globiled εξακολουθεί να διεκδικεί πολυετείς συμβάσεις εγκατάστασης και διαχείρισης δικτύων οδοφωτισμού σε δήμους.

Πριν από λίγες ημέρες η κοινοπραξία της ΑΚΤΩΡ Facility Management και της Energy Plus υπέγραψε τη σύμβαση για την εγκατάσταση νέων φωτιστικών και τη δεκαετή διαχείριση του δικτύου οδοφωτισμού του δήμου Μεγαρέων, ύψους 10,85 εκατ. ευρώ. Προ εβδομάδων η κοινοπραξία ΟΤΕ – Globiled υπέγραψε τη σύμβαση για την αναβάθμιση και διαχείριση του δικτύου οδοφωτισμού του δήμου Πειραιά, για 12 χρόνια, με κόστος 15,1 εκατ. ευρώ. 

Σε εξέλιξη βρίσκονται και διαγωνισμοί για δίκτυα οδοφωτισμού με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) στους οποίους συμμετέχουν οι ισχυροί όμιλοι των κατασκευών, αλλά απέχει η κοινοπραξία ΟΤΕ – Globiled. Στον διαγωνισμό για το ΣΔΙΤ οδοφωτισμού του περιφερειακού οδικού δικτύου της Περιφέρειας Ηπείρου συμμετέχουν έξι υποψήφιοι: Η Μυτιληναίος, η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ - Fotagon Led, η Intrakat, η Greenesco, η ΤΡΙΤΩΝ και η κοινοπραξία της τεχνικής εταιρείας Θεμέλη με την ιταλική Pagano & Ascolillo.  Η Περιφέρεια Ηπείρου, σε συμφωνία με τον δήμο Ιωαννίνων προωθεί και το αντίστοιχο έργο οδοφωτισμού που αναμένεται να προκηρυχθεί τους επόμενους μήνες. 

Σε εξέλιξη είναι και ο αντίστοιχος διαγωνισμός ΣΔΙΤ για το οδικό περιφερειακό δίκτυο της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας με τις προσφορές να κατατίθενται το φθινόπωρο. Αναμένεται να ακολουθήσουν οι διαγωνισμοί στις περιφέρειες Νοτίου Αιγαίου και Κρήτης. Αν προστεθούν και τα μεγάλα έργα για τον οδοφωτισμό του δήμου Αθηναίων καθώς και οι σημαντικοί διαγωνισμοί που εκκρεμούν σε άλλες μεγάλες πόλεις τότε παραμένει σημαντικό αντικείμενο για τους ισχυρούς ομίλους.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μετά από 23 χρόνια καθυστέρηση προχωρά ο νέος κάθετος άξονας Ελλάδας - Βουλγαρίας

Η καθυστέρηση οφείλεται σε σημαντικά γεωλογικά προβλήματα που οδήγησαν σε αλλαγή χάραξης. Στα 48 εκατ. ευρώ ο προυπολογισμός του έργου στις 22 Σεπτεμβρίου η κατάθεση των προσφορών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έξι ισχυροί διεκδικητές για το έργο οδοφωτισμού της Κ. Μακεδονίας

Το έργο θα γίνει με Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα και έχει προϋπολογισμό της τάξεως των 15 εκατ. ευρώ. Εξίσου ισχυρό ενδιαφέρον, αλλά και καθυστερήσεις λόγω προσφυγών, στο διαγωνισμό για την Ήπειρο.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μετρό: Από το σίριαλ του διαγωνισμού στην αβεβαιότητα των έργων

Η κοινοπραξία της ΑΒΑΞ κερδίζει τη μεγάλη ανάθεση, αλλά θεωρείται απίθανο να ολοκληρώσει τη γραμμή 4 των 12,8 χιλιομέτρων και 15 σταθμών εντός οκταετίας. Φήμες για διεύρυνση της κοινοπραξίας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Μυρίζει μπαρούτι» στον διαγωνισμό της ΕΥΔΑΠ για την Ψυττάλεια

Το ΤΕΕ άφησε ανοιχτό παράθυρο για τη συμμετοχή στον διαγωνισμό δυο κοινοπραξιών που είχαν αποκλειστεί για τυπικούς λόγους. Αντιδρούν ΑΚΤΩΡ - ΑΒΑΞ που διαχειρίζονται το Κέντρο Επεξεργασίας Λυμάτων.