ΓΔ: 873.1 -1.54% Τζίρος: 95.53 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Δυναμική τουριστική προβολή της Κρήτης σε διεθνείς πλατφόρμες

Η διαφημιστική καμπάνια αξιοποιεί προγράμματα για στοχευμένη και αποτελεσματική προβολή σε αγορές που αποτελούν προτεραιότητα για την Κρήτη. Θα υπάρξει προβολή και στο διεθνές Travel Channel.

Συνεχίζεται η ειδικά σχεδιασμένη στα δεδομένα της συγκυρίας τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε διεθνείς τουριστικές διαδικτυακές πύλες, όπου κεντρική ιδέα της καμπάνιας είναι η ανάδειξη της μοναδικότητας την οποία προσφέρει ως προορισμός η Κρήτη στον επισκέπτη της.

Η καμπάνια επικεντρώνεται στη βιωμένη γνησιότητα, αλλά και στον πλούτο των εμπειριών του νησιού, που απλώνονται στις τέσσερις εποχές του χρόνου σε όλους τους τομείς της τουριστικής δραστηριότητας, πάντα με το ίδιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό: την αυθεντικότητα.

Η διαφημιστική καμπάνια στα διεθνή Μ.Μ.Ε. ξεκίνησε το Μάιο και θα διαρκέσει μέχρι τον Σεπτέμβριο. Περιλαμβάνει προβολή στην τηλεόραση και συγκεκριμένα στο Travel Channel,το μοναδικό τηλεοπτικό δίκτυο που αφιερώνεται αποκλειστικά στην ταξιδιωτική ψυχαγωγία, σε 74 χώρες, αλλά και σε digital πλατφόρμες. Παράλληλα, η καμπάνια αξιοποιεί το programmatic advertising για στοχευμένη και αποτελεσματική προβολή στις αγορές που αποτελούν προτεραιότητα για την Κρήτη. Ειδικότερα, η online διαφημιστική προβολή θα πραγματοποιηθεί στις πλατφόρμες της VerizonMedia,συνδυάζοντας καινοτόμα ad formats και αποκλειστικά ad placements, στο Google Display Νetwork και με programmatic banners για στοχευμένο κοινό, σε δημοφιλείς ιστοσελίδες με θέμα ταξίδια, ιστιοπλοΐα, διακοπές, τρόπο ζωής (lifestyle) κλπ.

Η καμπάνια «Crete, Sense the Authentic» απευθύνεται στους επισκέπτες πολλών ευρωπαϊκών χωρών, αλλά και σε αναδυόμενες τουριστικές αγορές. Τα τρία θεματικά διαφημιστικά σποτ αφορούν τους θεματικούς άξονες «Περιπέτεια-Δραστηριότητες», «Ήλιος-Θάλασσα», «Γαστρονομία» και προβάλλουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Κρήτης και τις μοναδικές εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης, αυτή την περίοδο.

Τα διαφημιστικά σποτ που προβάλλονται στα Διεθνή ΜΜΕ αποτελούν παραγωγή της Indigo View,σε συνεργασία με την Choose Strategic Communications Partners και φέρουν την υπογραφή του πολυβραβευμένου Κρητικού σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη (Είναι διαθέσιμα στο επίσημο κανάλι της Περιφέρειας Κρήτης Youtube & Vimeo σε 3 διαφορετικές χρονικές διάρκειες, σε ελληνικά και αγγλικά).

(Περιπέτεια-Δραστηριότητες):“Crete, Sense the Authentic»- Sense The Authentic Adventure”:https://www.youtube.com/watch?v=5ydBDFN1hxY

(Ήλιος&Θάλασσα):“Crete, Sense the Authentic.- Sense The Authentic  Summer”:https://www.youtube.com/watch?v=Z9GlNULV-M0

(Γαστρονομία):“Crete- Sense the Authentic Taste”: https://www.youtube.com/watch?v=Y0KFrCuuoiI&list=PL-XhMPcWDI3k59PFfweU1VfMie9ez3RF0

Ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης, σημειώνει: «Στην καρδιά της φετινής ιδιαίτερης τουριστικής περιόδου, ως Περιφέρεια Κρήτης, συνεχίζουμε την υλοποίηση της καμπάνιας τουριστικής προβολής του νησιού μας. Με τη γνώση και την εμπειρία της προηγούμενης χρονιάς, αναδεικνύουμε την αυθεντικότητα της Κρήτης. Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση  στην ασφάλεια όλων των επισκεπτών και στην τήρηση των οδηγιών της πολιτείας και των ειδικών».

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κικίλιας: Προανήγγειλε καμπάνια επικοινωνίας για τον χειμερινό τουρισμό

Στο πλαίσιο της καμπάνιας αυτής, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην ηπειρωτική Ελλάδα και τις ορεινές περιοχές με στόχο την ενίσχυση της λειτουργίας των ξενοδοχείων που είναι ανοιχτά σε 12μηνη βάση.
kikilias, ypourgeio ygeias, koronoios
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Συνάντηση Κικίλια-Μπένου: Σχέδιο για την αναγέννηση της Β. Εύβοιας

Ο υπουργός Τουρισμού ευχαρίστησε τον κ. Μπένο για την παρουσίαση του σχεδίου και ανακοίνωσε την αύξηση του κονδυλίου για την τουριστική καμπάνια του 2022 για την Εύβοια, από 1,5 σε 2 εκατ. ευρώ.
Kikilias
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Β. Κικίλιας: Αυτοί είναι οι τέσσερις πυλώνες για τον τουρισμό

Με δεδομένο ότι άμεσα ή έμμεσα, περίπου 1 στα 4 ευρώ προέρχεται από τον τουρισμό, το υπουργείο έχει θέσει τέσσερις πυλώνες στα άμεσα σχέδια του, με σκοπό την επιπλέον αναθέρμανση της οικονομίας.