ΓΔ: 1422.35 0.34% Τζίρος: 108.90 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Οι καταναλωτές άνω των 50 στο στόχαστρο της βιομηχανίας μόδας

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
Αυξάνονται συνεχώς και ξοδεύουν περισσότερα οι καταναλωτές άνω των 50, υποχρεώνοντας τις μεγάλες φίρμες της μόδας να απαντήσουν καλύτερα στις ανάγκες τους.

Μία ανεκτίμητη αλλά εν πολλοίς ανεκμετάλλευτη πηγή εσόδων για την βιομηχανία της μόδας αποτελούν οι καταναλωτές άνω των 50 ετών, παρά το γεγονός ότι ολοένα και περισσότερες εταιρείες αναγνωρίζουν την επιδραστικότητα των μεγαλύτερων σε ηλικία μοντέλων και την συμβολή τους στην αύξηση των πωλήσεων τους. 

Σύμφωνα με έρευνα του Διεθνούς Κέντρου Μακροβιότητας (International Longevity Center), με έδρα τη Βρετανία, η «παράλειψη» αυτή εκ μέρους της βιομηχανίας μόδας δύναται να μεταφραστεί σε απώλεια πωλήσεων ύψους έως και 11 δισεκατομμυρίων στερλινών, μέσα στην επόμενη 20ετία.

Με δεδομένη την γήρανση του πληθυσμού στην Ευρώπη, οι μεγάλοι όμιλοι της βιομηχανίας καλούνται να αναθεωρήσουν την οπτική τους απέναντι στους μεγαλύτερους σε ηλικία καταναλωτές, απορρίπτοντας την πολιτική του φόβου έναντι του γήρατος που εν πολλοίς υιοθετούν σήμερα. Με λίγα λόγια, αντί να ξορκίζουν τα δεινά του γήρατος, οι εταιρείες οφείλουν να αναγνωρίσουν την πραγματικότητα και να απαντήσουν στις ανάγκες των γηραιότερων καταναλωτών με τρόπο πιο κολακευτικό.

Σύμφωνα με το ILC, μέχρι το 2040, οι καταναλωτές άνω των 50 ετών αναμένεται να αποτελούν τους πολυτιμότερους πελάτες της βιομηχανίας της μόδας, ενώ χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η συγκεκριμένη κατηγορία καταναλωτών αύξησε τις δαπάνες της σε ένδυση και υπόδυση κατά 21% στο διάστημα μεταξύ 2011 και 2018, ξοδεύοντας συνολικά 2,9 δισεκατομμύρια στερλίνες.

Τα στοιχεία υπογραμμίζουν εμφατικά την συμβολή της ηλικιακής αυτής ομάδας στις επιδόσεις της βιομηχανίας, γεγονός που έχει αναγνωριστεί σε έναν βαθμό από κάποιες φίρμες που διαφοροποιούνται, όπως οι Celine, St Laurent, Calvin Klein αλλά και ο κολοσσός των καλλυντικών L’Oreal. 

Οι αναλυτές ωστόσο επισημαίνουν ότι απαιτείται επανασχεδιασμός της προσέγγισης των γηραιότερων καταναλωτών, πέρα από τα έως σήμερα καθιερωμένα και αυτό αποτελεί το μεγαλύτερο στοίχημα για τη βιομηχανία μόδας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Προσφορές ακόμη και 80% στην αγορά αλλά οι καταναλωτές δεν συγκινούνται

Ο Οκτώβριος έκλεισε με κάμψη πωλήσεων έως 25% στα είδη ένδυσης κι υπόδησης, ενώ κι ο Νοέμβριος μέχρι στιγμής εξελίσσεται υποτονικά, προϊδεάζοντας για μειωμένο τζίρο σε σχέση με την περυσινή περίοδο της Black Friday.
rouxa, emporio
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αυξήθηκαν 8,8% οι πωλήσεις ενδυμάτων το 2022 σε σχέση με το 2019

Σε αξία οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων το 2022 ξεπέρασαν τα 3,1 δισ. ευρώ για τις επιχειρήσεις που τηρούν διπλογραφικά βιβλία, των υποδημάτων και δερμάτινων ειδών ανήλθαν σε 500 εκατ. ευρώ και των κλωστοϋφαντουργικών ειδών σε 385 εκατ. ευρώ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τι «βλέπουν» οι έμποροι για τις εκπτώσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Συγκρατημένη αισιοδοξία για αύξηση του τζίρου στη διάρκεια της εκπτωτικής περιόδου από τους εμπόρους της Αθήνας. Απογοήτευση στη Θεσσαλονίκη για τη συμπίεση των καταναλωτικών δαπανών.