ΓΔ: 1995.2 -0.50% Τζίρος: 353.21 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Ηφαίστειο Σαντορίνης θέα
Φωτο: BusinessDaily.gr

Νέα πρωτοβουλία για την βιωσιμότητα των ελληνικών προορισμών

Στόχος της πρωτοβουλίας της Marketing Greece είναι να αναδείξει τη σημασία της προστασίας των ελληνικών προορισμών και να παρακινήσει τους ταξιδιώτες να διατηρήσουν χαμηλό αποτύπωμα σε αυτούς.

Το όραμά της για το μέλλον του ελληνικού τουρισμού αποτυπώνει η Marketing Greece μέσα από τη νέα της πρωτοβουλία «Travel Reimagined | Tomorrow's Content Today» και με όχημα τη δημιουργικότητα Ελλήνων Content Creators θέτει το responsible travel και τη βιωσιμότητα των ελληνικών προορισμών σε πρώτο πλάνο.

Στόχος της πρωτοβουλίας είναι να αναδείξει τη σημασία της προστασίας των ελληνικών προορισμών και να παρακινήσει τους ταξιδιώτες να διατηρήσουν χαμηλό αποτύπωμα σε αυτούς. H δράση «Travel Reimagined | Tomorrow's Content Today» αναλαμβάνει να δημιουργήσει - σε συνεργασία με εννέα Έλληνες Content Creators - υψηλής αισθητικής περιεχόμενο, το οποίο θα προβάλλεται μέσω της ταξιδιωτικής πλατφόρμας discovergreece.com και των social media της. Tο κύριο μήνυμα της πρωτοβουλίας εστιάζει στην προτροπή προς τους ταξιδιώτες να ανακαλύψουν με σεβασμό την Ελλάδα και να την απολαύσουν με υπεύθυνο τρόπο.

Από την Κρήτη, τη Σίφνο, την Κίμωλο, την Κύθνο, την Κέα και την Ιθάκη, στην Σκόπελο και την Αλόννησο και έως τα Μετέωρα, τη Λίμνη Πλαστήρα, το Πήλιο, τα Καλάβρυτα, την Ορεινή Αχαΐα και την Ήπειρο, οι Content Creators: grshindig (Μανώλης Αρμουτάκης), mikelapardas (Μιχάλης Λαπάρδας), nikolaos_panou (Νικόλαος Πάνου), panpapaioannou (Παναγιώτης Παπαϊωάννου), stef_greece (Στέφανος Αντιμάντο), tzoutis (Χρήστος Τζούτης), vengio (Γιώργος Βενιός), Yabatravellers (Βασιλική Παπακωνσταντή & Γιώργος Τσαγκαράκης) και zorbabook (Δημήτρης Παλαιογιάννης), «αιχμαλωτίζουν» την αυθεντική πλευρά της Ελλάδας με φρέσκο και σύγχρονο φωτογραφικό υλικό και videos. Το περιεχόμενο που θα προκύψει θα ενισχύσει το αφήγημα της αξίας του responsible travel και της συνεισφοράς του στην βιώσιμη ανάπτυξη του τουρισμού, προβάλλοντας υπεύθυνες ταξιδιωτικές εμπειρίες στους ελληνικούς προορισμούς και αναδεικνύοντας όλα εκείνα τα στοιχεία που συνθέτουν την ταυτότητά τους.

«Με την επέτειο των δέκα (10) χρόνων από την ίδρυση μας να σηματοδοτεί το πέρασμα στη νέα μας εποχή, ανακοινώνουμε σήμερα την πρωτοβουλία "Travel Reimagined | Tomorrow's Content Today". Η αναγκαιότητα της βιώσιμης ανάπτυξης για τον ελληνικό τουρισμό είναι πλέον αναγνωρισμένη από όλους μας. Και μέσα από τη νέα μας αυτή πρωτοβουλία επιδιώκουμε αφενός να αναδείξουμε τη σημασία και αξία του responsible travel για την Ελλάδα αλλά και να μοιραστούμε με τον ελληνικό τουρισμό το όραμα μας για την επόμενη μέρα του, ενισχύοντας παράλληλα και την εικόνα της χώρας μας» δήλωσε σχετικά ο Νίκος Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής Marketing Greece.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σημαία Βουλγαρίας φρούριο
ΔΙΕΘΝΗ

Ηράκλεια Σιντική: Υποψήφια στα "Θαύματα της Βουλγαρίας"

Η αρχαία πόλη Ηράκλεια Σιντική εντάχθηκε στα 15 κορυφαία αξιοθέατα της επετείου «Θαύματα της Βουλγαρίας». Εκεί, με ενέργειες αρχαιολόγων και τοπικών φορέων, προσελκύει όλο και περισσότερους φίλους της ιστορίας και του πολιτισμού.
Άγαλμα στο GEM Γκίζας
ΔΙΕΘΝΗ

Εγκαινιάζεται το Μεγάλο Αιγυπτιακό Μουσείο για τον φαραωνικό πολιτισμό

Το Μεγάλο Αιγυπτιακό Μουσείο εγκαινιάζεται σήμερα στο Κάιρο, κοντά στις πυραμίδες της Γκίζας, με λαμπρή τελετή παρουσία πολλών διεθνών προσωπικοτήτων, ανάμεσά τους και ο Κυριάκος Μητσοτάκης, με στόχο την προβολή του αιγυπτιακού πολιτισμού.
Αρχαιολογικός χώρος Δήλου
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η Δήλος ζωντανεύει ξανά μέσω εικονικής πραγματικότητας από το ΕΜΠ

Η Δήλος ζωντανεύει με την εφαρμογή CirculAR της ομάδας I-SENSE, που αξιοποιεί επαυξημένη πραγματικότητα. Οι επισκέπτες περιηγούνται στα αρχαία μνημεία μέσω smartphone, βλέποντας τις κατασκευές σε 3D και ζώντας διαδραστική εμπειρία.
Άγαλμα στο GEM Γκίζας
ΔΙΕΘΝΗ

Μεγαλοπρεπή εγκαίνια αύριο για το νέο Φαραωνικό Μουσείο Αιγύπτου

Το Μεγάλο Αιγυπτιακό Μουσείο στο Κάιρο εγκαινιάζεται το Σάββατο, ύστερα από πολυετή προετοιμασία. Περιλαμβάνει 5.000 χρόνια φαραωνικής ιστορίας, κόστισε πάνω από 1 δισ. δολάρια και αναμένεται να προσελκύει 5 εκατ. επισκέπτες ετησίως.