ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:15:01
Ηφαίστειο Σαντορίνης θέα
Θέα από κλασικό λευκό κυκλαδίτικο σπίτι στη Σαντορίνη προς το ηφαίστειο και το απέραντο γαλάζιο.

Νέα πρωτοβουλία για την βιωσιμότητα των ελληνικών προορισμών

Στόχος της πρωτοβουλίας της Marketing Greece είναι να αναδείξει τη σημασία της προστασίας των ελληνικών προορισμών και να παρακινήσει τους ταξιδιώτες να διατηρήσουν χαμηλό αποτύπωμα σε αυτούς.

Το όραμά της για το μέλλον του ελληνικού τουρισμού αποτυπώνει η Marketing Greece μέσα από τη νέα της πρωτοβουλία «Travel Reimagined | Tomorrow's Content Today» και με όχημα τη δημιουργικότητα Ελλήνων Content Creators θέτει το responsible travel και τη βιωσιμότητα των ελληνικών προορισμών σε πρώτο πλάνο.

Στόχος της πρωτοβουλίας είναι να αναδείξει τη σημασία της προστασίας των ελληνικών προορισμών και να παρακινήσει τους ταξιδιώτες να διατηρήσουν χαμηλό αποτύπωμα σε αυτούς. H δράση «Travel Reimagined | Tomorrow's Content Today» αναλαμβάνει να δημιουργήσει - σε συνεργασία με εννέα Έλληνες Content Creators - υψηλής αισθητικής περιεχόμενο, το οποίο θα προβάλλεται μέσω της ταξιδιωτικής πλατφόρμας discovergreece.com και των social media της. Tο κύριο μήνυμα της πρωτοβουλίας εστιάζει στην προτροπή προς τους ταξιδιώτες να ανακαλύψουν με σεβασμό την Ελλάδα και να την απολαύσουν με υπεύθυνο τρόπο.

Από την Κρήτη, τη Σίφνο, την Κίμωλο, την Κύθνο, την Κέα και την Ιθάκη, στην Σκόπελο και την Αλόννησο και έως τα Μετέωρα, τη Λίμνη Πλαστήρα, το Πήλιο, τα Καλάβρυτα, την Ορεινή Αχαΐα και την Ήπειρο, οι Content Creators: grshindig (Μανώλης Αρμουτάκης), mikelapardas (Μιχάλης Λαπάρδας), nikolaos_panou (Νικόλαος Πάνου), panpapaioannou (Παναγιώτης Παπαϊωάννου), stef_greece (Στέφανος Αντιμάντο), tzoutis (Χρήστος Τζούτης), vengio (Γιώργος Βενιός), Yabatravellers (Βασιλική Παπακωνσταντή & Γιώργος Τσαγκαράκης) και zorbabook (Δημήτρης Παλαιογιάννης), «αιχμαλωτίζουν» την αυθεντική πλευρά της Ελλάδας με φρέσκο και σύγχρονο φωτογραφικό υλικό και videos. Το περιεχόμενο που θα προκύψει θα ενισχύσει το αφήγημα της αξίας του responsible travel και της συνεισφοράς του στην βιώσιμη ανάπτυξη του τουρισμού, προβάλλοντας υπεύθυνες ταξιδιωτικές εμπειρίες στους ελληνικούς προορισμούς και αναδεικνύοντας όλα εκείνα τα στοιχεία που συνθέτουν την ταυτότητά τους.

«Με την επέτειο των δέκα (10) χρόνων από την ίδρυση μας να σηματοδοτεί το πέρασμα στη νέα μας εποχή, ανακοινώνουμε σήμερα την πρωτοβουλία "Travel Reimagined | Tomorrow's Content Today". Η αναγκαιότητα της βιώσιμης ανάπτυξης για τον ελληνικό τουρισμό είναι πλέον αναγνωρισμένη από όλους μας. Και μέσα από τη νέα μας αυτή πρωτοβουλία επιδιώκουμε αφενός να αναδείξουμε τη σημασία και αξία του responsible travel για την Ελλάδα αλλά και να μοιραστούμε με τον ελληνικό τουρισμό το όραμα μας για την επόμενη μέρα του, ενισχύοντας παράλληλα και την εικόνα της χώρας μας» δήλωσε σχετικά ο Νίκος Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής Marketing Greece.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κοκκάρι Σάμου θέα θάλασσα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σάμος: Ανερχόμενο αστέρι στον διεθνή τουρισμό με νέες πτήσεις από Βρετανία

Η Σάμος αναδεικνύεται σε ανερχόμενο ευρωπαϊκό προορισμό, με διεθνή δημοσιεύματα να προβάλλουν τις φυσικές ομορφιές και τις νέες απευθείας πτήσεις από τη Βρετανία που ενισχύουν τη δυναμική του νησιού.
Λευκός Πύργος Θεσσαλονίκης
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κεντρική Μακεδονία: Προβολή τουρισμού στο Greek Tourism Workshop της Βιέννης

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε στο Greek Tourism Workshop στη Βιέννη, προβάλλοντας τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα και ενισχύοντας τις τουριστικές σχέσεις με την αυστριακή αγορά μέσω στοχευμένων Β2Β συναντήσεων.
Χωριό Πηλίου
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Θεσσαλία στο επίκεντρο της βελγικής τουριστικής αγοράς από τον ΕΟΤ

Εκδήλωση για την προβολή της Θεσσαλίας ως τουριστικού προορισμού πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες από τον ΕΟΤ και την Περιφέρεια, με αφορμή τη νέα απευθείας πτήση Βέλγιο-Βόλος, αναδεικνύοντας πολιτισμό, γαστρονομία και εναλλακτικό τουρισμό.
Σημαίες Αυστραλίας Κίνας
ΔΙΕΘΝΗ

Κίνα: Διαδικτυακή ενημέρωση για το λιμάνι ελεύθερου εμπορίου Χαϊνάν

Η πολυγλωσση διεθνής πύλη του λιμανιού ελεύθερου εμπορίου Χαϊνάν τέθηκε σε λειτουργία στις 15 Δεκεμβρίου, προσφέροντας πληροφορίες και υπηρεσίες σε επτά γλώσσες για επενδύσεις, εργασία, διαμονή και τουρισμό στη Χαϊνάν.