ΓΔ: 1698.19 -0.67% Τζίρος: 191.86 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
Σταϊκούρας

Χρ. Σταϊκούρας για Τέμπη: Θα πρέπει να αναμένουμε τη Δικαιοσύνη

Ως προς το τι βήματα έχουν γίνει για την ενίσχυση της ασφάλειας των μεταφορών, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επεσήμανε: «Διαρκώς ενισχύουμε το σύστημα. Απόλυτη ασφάλεια στις μεταφορές δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο.

«Ο ρόλος που έχω εδώ και 1,5 χρόνο, και τον έχουμε κάνει εκτιμώ με υπευθυνότητα δημόσια στο ελληνικό Κοινοβούλιο, είναι να ενημερώνουμε τους συναδέλφους βουλευτές και μέσω του Κοινοβουλίου την ελληνική κοινωνία για το τι έχει γίνει, ώστε να ενισχύουμε διαρκώς την ασφάλεια των μεταφορών» ανέφερε στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, επισημαίνοντας πως το θέμα των Τεμπών αποτελεί θέμα της Δικαιοσύνης.

«Ο πρωθυπουργός βγήκε και με την παρρησία που τον διακρίνει μίλησε ακριβώς για τον ρόλο της Δικαιοσύνης, ότι δηλαδή θα πρέπει να αναμένουμε τη Δικαιοσύνη» πρόσθεσε.

Σε ερώτηση για το αν ο ίδιος ως πολιτικός προϊστάμενος συνομιλεί με την Hellenic Train, απάντησε καταφατικά, έχοντας κοινό σκοπό την ενίσχυση της ασφάλειας των μεταφορών.

«Ευθύνη του υπουργείου Υποδομών υπάρχει στον ΕΔΟΣΑΑΜ, όπου όχι μόνο βοηθούμε τη διερεύνηση, αλλά δίνουμε και περισσοτέρους πόρους. Σε ό,τι αφορά στην Hellenic Train, δεν υπάρχει κάποια διαφορετική διατύπωση από αυτήν που έχει κατατεθεί δημόσια. Εάν αποδειχθούν ευθύνες της, θα πληρώσει ποινικά. Προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Το μόνο που υπάρχει είναι η δημόσια τοποθέτησή τους 3 Μαρτίου του 2023 στην κοινοβουλευτική ερώτηση στη Βουλή».

Ως προς το τι βήματα έχουν γίνει για την ενίσχυση της ασφάλειας των μεταφορών, ο κ. Σταϊκούρας επεσήμανε: «Διαρκώς ενισχύουμε το σύστημα. Απόλυτη ασφάλεια στις μεταφορές δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο. Στην Ουαλία 21 Οκτωβρίου του 2024 που λειτουργούσαν τα τεχνολογικά συστήματα έγινε σύγκρουση. Στο Στρασβούργο πριν λίγες εβδομάδες έγινε σύγκρουση. Θέλω να πω, υπάρχει πάντα ο ανθρώπινος παράγοντας».

Τέλος, υπογράμμισε πως υπάρχει σχέδιο δράσης που έχει συμφωνηθεί με την Ευρώπη, με την Κομισιόν να κάνει λόγο για «ικανοποιητική πρόοδο». «Ψηφίσαμε τον Δεκέμβριο την αναδιοργάνωση των οργανισμών με έναν ειδικό ενιαίο δημόσιο φορέα. Έχουμε εξασφαλίσει για πρώτη φορά τις τελευταίες δεκαετίες χρηματοδότηση 1,2 δισ. για καλύτερες υποδομές», όπως είπε.

Σε ερώτηση για το αν σκέφτηκε να παραιτηθεί, δήλωσε: «Γιατί, έχω πράξει κάτι το οποίο δεν είναι προς τη σωστή κατεύθυνση σε ό,τι αφορά στην ενίσχυση της ασφάλειας των μεταφορών; Αναλάβαμε την πολιτική διακυβέρνηση το καλοκαίρι του 2023 κι εφαρμόζουμε ένα σχέδιο συμφωνημένο με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Ενημερώνουμε το ελληνικό Κοινοβούλιο κάθε 6 μήνες και υπάρχουν θετικά σχόλια συναδέλφων της Αντιπολίτευσης από όλα τα κόμματα για την προσπάθεια που καταβάλλουμε το τελευταίο 1,5 έτος παρά τις δυσκολίες που πράγματι υφίστανται και είναι διαχρονικές».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πίεση για νέα τρένα από την κυβέρνηση στους Ιταλούς της Hellenic Train

Τα νέα τρένα στο επίκεντρο των διαπραγματεύσεων. Προσέλκυση στελεχών από την αγορά για να «τρέξουν» τον νέο ΟΣΕ. Καταρτίζονται λίστες Ελλήνων του εξωτερικού με εμπειρία σε Ευρώπη και Ασία.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Κόκκινη κάρτα» στην Hellenic Train και σε υπουργούς εξετάζει το Μαξίμου

Οι επόμενες κινήσεις Μητσοτάκη μετά το "mea culpa" για τα Τέμπη. Εξετάζεται ακόμη και διακοπή της συνεργασίας του Δημοσίου με την Hellenic Train, ενώ ελέγχονται οι χειρισμοί και οι δηλώσεις υπουργών.
Σταϊκούρας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σταϊκούρας: Θα αντιμετωπιστούν οι ασυνέπειες στον ελληνικό σιδηρόδρομο

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπενθύμισε ότι έχουν ήδη υπογραφεί συμβάσεις και προκηρυχθεί διαγωνισμοί για φράγματα και αντιπλημμυρικά έργα σε Μεσσηνία, Αιτωλοακαρνανία, Λέσβο, Ρέθυμνο και Αττική.