ΓΔ: 1804.06 1.02% Τζίρος: 176.66 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
Βορίδης

Μόνιμος «πονοκέφαλος» οι ελληνοποιήσεις αυγών

Για ουσιαστικούς ελέγχους και ενεργοποίηση του συστήματος «Άρτεμις» δεσμεύθηκε ο Μ. Βορίδης σε συνάντηση με τους παραγωγούς.

Τη στήριξή του στη δημιουργία της Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Αυγού εξέφρασε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Μάκης Βορίδης, σε συνάντηση που είχε με μέλη του προεδρείου της Ένωσης Αυγοπαραγωγών Ελλάδος (ΕΑΕ).

Μάλιστα, ανέφερε ότι στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα δοθούν τα νομοθετικά εφόδια σε όλους τους κλάδους επαγγελματιών του πρωτογενούς τομέα για να υλοποιήσουν αντίστοιχες κινήσεις για όλα τα προϊόντα.

Ο αρμόδιος υπουργός σημείωσε πως η κυβέρνηση βρίσκεται στο πλευρό των επιχειρηματιών, όμως θα είναι αυστηρή με όσους διαπράττουν αδικήματα στο πλαίσιο της επιχειρηματικής δραστηριότητάς τους.

Σε ό,τι έχει να κάνει με το μεγάλο πρόβλημα των παράνομων ελληνοποιήσεων που πλήττει και τον κλάδο του αυγού, ο κ. Βορίδης σημείωσε πως θα υπάρξουν ουσιαστικοί έλεγχοι που θα βοηθήσουν στην αντιμετώπιση αυτού του φαινομένου.

Από την πλευρά τους οι εκπρόσωποι της ΕΑΕ μετέφεραν στον κ. Βορίδη το σύνολο των ζητημάτων που απασχολούν τον κλάδο και επισήμαναν την ανάγκη λειτουργίας του συστήματος καταγραφής ισοζυγίων παραγωγής και πώλησης «Άρτεμις» και στα αυγά.

Ο υπουργός αγροτικής Ανάπτυξης δεσμεύθηκε πως θα ελεγχθούν οι λόγοι για τους οποίους δεν έχει ακόμη ενεργοποιηθεί το σύστημα «Άρτεμις».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μηταράκης
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ν. Μηταράκης: Να δημιουργηθούν ποιοτικές θέσεις εργασίας

Ο υφ. Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Ν. Μηταράκης σημείωσε πως «είναι σημαντικό να συνεχίσουμε με μειώσεις φόρων που αφορούν και την επιχειρηματικότητα, ώστε να μπορέσει η χώρα μας να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητά της και να προσελκύσει επενδύσεις.
Super-Market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τριπλάσια αύξηση πωλήσεων στα ελληνικά σούπερ μάρκετ από την Ευρώπη

Παρότι οι Έλληνες καταναλωτές δεν αισθάνονται πλούσιοι, ο τζίρος των σούπερ μάρκετ στη χώρα αυξήθηκε τον Μάρτιο του 2025 κατά 4,9% σε ετήσια βάση, τρεις φορές περισσότερο από τον μέσο όρο στην Ευρώπη, που ήταν μόλις 1,6%.