ΓΔ: 1422.03 0.31% Τζίρος: 355.01 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Kikilias-Vasilis-Tourismos
Φωτο: ΑΠΕ

Κικίλιας: Είμαστε αισιόδοξοι ότι το 2022 ο τουρισμός θα πρωταγωνιστήσει

Ο υπουργός αναφέρθηκε και στο στοίχημα του βιώσιμου τουρισμού λέγοντας ότι ήδη έχουν ξεκινήσει οι δράσεις από τα μικρά νησιά, τη Χάλκη και την Αστυπάλαια, περνώντας σταδιακά σε εμβληματικούς προορισμούς, όπως η Ρόδος.

«Είμαστε αισιόδοξοι ότι το 2022 ο τουρισμός θα πρωταγωνιστήσει», τονίζει μεταξύ άλλων σε συνέντευξη του ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας στην εφημερίδα «Παρασκήνιο» υπογραμμίζοντας τα εξής: «Αυτό δείχνουν και τα στοιχεία των προκρατήσεων που έχουμε μέχρι τώρα, από αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία και tour operators. Ενδεικτικά, σας αναφέρω ότι τον Οκτώβριο του 2021 είχαμε 30% παραπάνω προκρατήσεις για το καλοκαίρι του 2022 από ό,τι είχαμε τον Οκτώβριο του 2018 για το καλοκαίρι του 2019, προ Covid. Επικεντρωνόμαστε στην ενδυνάμωση των παραδοσιακών αγορών, οι οποίες έχουν ανταποκριθεί στο μήνυμα υγειονομικής ασφάλειας που εξέπεμψε η Ελλάδα τα τελευταία δύο χρόνια. Δουλεύουμε σκληρά, έχοντας ως πυξίδα μας ότι η τουριστική ανάπτυξη είναι μια εθνική υπόθεση. Την έχει ανάγκη η ελληνική οικονομία και η ελληνική κοινωνία, καθώς οδηγεί στην ευημερία της μέσης ελληνικής οικογένειας».

Αναφορικά με τους στόχους και τη στρατηγική του υπουργείου για το 2022, ο κ. Κικίλιας τόνισε ότι η στρατηγική στόχευση αφορά την προσέλκυση υψηλότερης ποιότητας τουριστών. «Ο ποιοτικός στόχος στον οποίο δίνουμε μεγαλύτερη έμφαση αποτυπώνεται στην κατά κεφαλήν δαπάνη των επισκεπτών, παρά στον αριθμό τους. Οι προσπάθειες που κάνουμε για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου ευελπιστούμε να συντελέσουν στην αύξηση τόσο των εσόδων όσο και του αριθμού των επισκεπτών, καταμερισμένων ευρύτερα στις περιοχές της χώρας και τις εποχές. Στρεφόμαστε σε ένα πιο βιώσιμο τουριστικό μοντέλο, το οποίο λαμβάνει υπόψη του σειρά συντελεστών που έχουν να κάνουν με την προστασία του περιβάλλοντος, την ανάδειξη της αυθεντικότητας, τη σύνδεση με τον πρωτογενή τομέα, την ενίσχυση της εμπειρίας του επισκέπτη», ανάφερε ο κ.Κικίλιας.

Στην παρέμβαση του ο κ. Κικίλιας αναφέρθηκε και στο στοίχημα του βιώσιμου τουρισμού λέγοντας ότι ήδη έχουν ξεκινήσει οι δράσεις από τα μικρά νησιά, τη Χάλκη και την Αστυπάλαια, περνώντας σταδιακά σε εμβληματικούς προορισμούς, όπως η Ρόδος. Την Τετάρτη, σημείωσε, ανακοινώθηκε, παρουσία του Πρωθυπουργού, η συμφωνία με τον όμιλο TUI για τη σύσταση του Co-Lab του ομίλου στη Ρόδο, του πρώτου εργαστηρίου συνεργασίας για τον επωφελή πράσινο και ψηφιακό μετασχηματισμό ολόκληρης της αλυσίδας υπηρεσιών που συνδέονται με τον τουρισμό. Στις δράσεις του RRF προβλέπονται 320.000.000 ευρώ, που θα αποτελέσουν μεγάλο μας όχημα στο νέο αυτό τουριστικό μοντέλο.

Τέλος σε ερώτηση για τον αν είμαστε σε μια τροχιά αποκλιμάκωσης των μέτρων, ο κ. Κικίλιας ανάφερε ότι «κάθε μέρα είναι μια δύσκολη μέρα για τους υγειονομικούς μας, που δίνουν εδώ και δύο χρόνια μια τεράστια μάχη για την προστασία της Δημόσιας Υγείας. Αν περιμένετε να ακούσετε από εμένα το αν θα είναι σε μια εβδομάδα ή σε έναν μήνα, δεν θα το κάνω. Δεν το έκανα ποτέ καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας μου στο Υπουργείο Υγείας τα τελευταία δύο χρόνια. Ακούγοντας τους ειδικούς, που έχουν την ευθύνη και δίνουν σωστές επιστημονικές οδηγίες στην κοινωνία, βρισκόμαστε όλο και πιο κοντά προς το τέλος αυτής της τεράστιας περιπέτειας. Ανεξαρτήτως όμως αν οδεύουμε στο τέλος της πανδημίας, σημασία έχει να τηρούμε με ευλάβεια τα μέτρα υγιεινής και προστασίας και να αξιοποιήσουμε το δώρο της Επιστήμης, που είναι το εμβόλιο», συμπλήρωσε.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Δ. Μιχαηλίδου: Συνάντηση με μέλη του ΣΕΤΕ για την ενίσχυση του τουρισμού

Στη συνάντηση τονίστηκε ότι οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης της τουριστικής αγοράς επιβάλουν την ανάγκη ενός άρτια εκπαιδευμένου καλά αμειβόμενου προσωπικού προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο στόχος των βέλτιστων παρεχόμενων υπηρεσιών.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Στην ετήσια έκθεση HORECAΟ ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης

Όπως χαρακτηριστικά είπε, οι πολλές ελληνικές εταιρείες που επενδύουν και αναπτύσσονται αποτελούν «την καλύτερη αντανάκλαση στην πραγματική οικονομία της μεγάλης προόδου που έχει κάνει η χώρα μας συνολικά στην οικονομία τα τελευταία χρόνια».
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Rebranding στον τουρισμό του νομού Αττικής σχεδιάζει ο Νίκος Χαρδαλιάς

Ο περιφερειάρχης, έχει εκπονήσει έναν ολιστικό στρατηγικό σχεδιασμό για την ανάδειξή της σε κορυφαίο προορισμό παγκοσμίως. Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, δύο είναι οι βασικοί άξονες του νέου σχεδιασμού για την επόμενη πενταετία.
europa 2 celestyal crystal thessaloniki
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΟΤΘ - ΙΕΚ Τουρισμού Μακεδονίας: Σύμφωνο για την ενίσχυση του τουρισμού

Με την υπογραφή της συνεργασίας, ο Οργανισμός Τουρισμού διευρύνει την παρουσία του σε ένα ευρύ δίκτυο τουριστικού ενδιαφέροντος, ερχόμενος πιο κοντά στην ακαδημαϊκή, ερευνητική και επιστημονική κοινότητα.