ΓΔ: 1010.47 0.64% Τζίρος: 3.94 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:47:42 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Ταχύτατη η ανάπτυξη του ERTFLIX, διπλασιάζει την τηλεθέαση της ΕΡΤ

Σε σημαντικό παίκτη στην ελληνική αγορά του streaming μετατρέπεται το ERTFLIX που αριθμεί καθημερινά περίπου 200.000 τηλεθεατές. Στο τοπ 10 της πλατφόρμας βρίσκεται και το livestream του ERTNEWS.

Με δύο εκατομμύρια προβολές την εβδομάδα και 295.000 κάθε μέρα η πλατφόρμα ERTFLIX συνεχίζει την ανοδική της πορεία. Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο τον Οκτώβριο η πλατφόρμα δέχθηκε 9,7 εκατομμύρια επισκέψεις.

Τα επίσημα στοιχεία για την επισκεψιμότητα της ψηφιακής πλατφόρμας έδωσε ο πρόεδρος της ΕΡΤ Κωνσταντίνος Ζούλας σε συνάντηση με δημοσιογράφους και δείχνουν ότι στην ουσία η ψηφιακή πλατφόρμα της δημόσιας τηλεόρασης υπερδιπλασιάζει την πραγματική τηλεθέαση των τριών καναλιών της ΕΡΤ. Τα τρία κανάλια της ΕΡΤ (ΕΡΤ1,2,3) έχουν συνολικά -βάσει της Νielsen- μια μέση τηλεθέαση που στο λεγόμενο μερίδιο αντιστοιχεί στο 9% με 10% της συνολικής τηλεθέασης. Το ποσοστό αυτό αναλογεί μεσοσταθμικά σε περίπου 200.000 τηλεθεατές κάθε ημέρα. Σε αυτούς λοιπόν, έρχονται να προστεθούν άλλες 295.000 ημερήσιες επισκέψεις στο ΕRTFLIX.

Το 66% των χρηστών του ΕRTFLIX δεν μπαίνουν στην πλατφόρμα της ΕΡΤ από τις τηλεοράσεις τους, αλλά από υπολογιστές, κινητά τηλέφωνα και tablet, στοιχείο που μέχρι σήμερα δεν είχε αποτυπωθεί σε καμία έρευνα τηλεθέασης, καθώς αυτές που γίνονται στη χώρα μας αφορούν μόνο στις τηλεοπτικές συσκευές.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε η ΕΡΤ, τον Οκτώβριο ένας τεράστιος αριθμός τηλεθεατών 8.865.000 on demand, επέλεξαν να παρακολουθήσουν τα αγαπημένα τους προγράμματα στον χρόνο που εκείνοι επιθυμούν και όχι όταν μεταδίδονται από την τηλεόραση. Παράλληλα, μεγάλος είναι- περίπου 900.000 live streaming– και ο αριθμός όσων τηλεθεατών παρακολούθησαν μέσω του ΕRTFLIX σε ζωντανή μετάδοση τα κανάλια της ΕΡΤ (ΕΡΤ1,2,3 Ertnews, Ertworld), είτε και τα ιντερνετικά κανάλια της (ERTSPORTS1,2,3).

Σύμφωνα με τα στοιχεία του διεθνούς λογισμικού συστήματος YOUBORA που χρησιμοποιούν και πολλές διεθνείς πλατφόρμες, το 28% των τηλεθεατών μπαίνει στο ERTFLIX από κινητό τηλέφωνο, το 25% από υπολογιστές και το 13% από τάμπλετ. Σε αριθμούς από τις 2 εκατ. επισκέψεις που δέχεται κάθε εβδομάδα το ERTFLIX μόνον οι 700.000 γίνονται μέσα από την τηλεόραση. Οι «υπόλοιπες» 1,3 εκατ. γίνονται μέσα από άλλες συσκευές και δεν είχαν καταγραφεί ποτέ έως τώρα. Είναι δε πραγματικά εντυπωσιακό για τον νέο τρόπο θέασης τηλεοπτικών προγραμμάτων ότι όσοι βλέπουν on demand μια σειρά της ΕΡΤ μέσα από το κινητό τους τηλέφωνο (28%) είναι σχεδόν όσοι τη βλέπουν on demand και μέσω smart TV (34%).

Το Σαββατοκύριακο η αύξηση των επισκέψεων στο ERTFLIX αυξάνεται κατά 38,5% ενώ στον ίδιο πίνακα εμφανίζεται φέτος και μια απροσδόκητα αύξηση τις Τρίτες, λόγω της πιο δημοφιλούς σειράς της ΕΡΤ, το «Kάνε ότι κοιμάσαι» που προβάλλεται κάθε Δευτέρα βράδυ. Την επόμενη μέρα είναι πολλοί αυτοί που επιλέγουν να παρακολουθήσουν τα νέα της επεισόδια.

Ο πρόεδρος της ΕΡΤ έδωσε και στοιχεία αντίστοιχα για τις πρώτες θέσεις δημοτικότητας στο ERTFLIX στο διάστημα των 9 εβδομάδων από 12/9 έως 13/11 που προήλθαν μέσα από το YOUBORA. Εδώ φαίνεται και η μεγάλη επιτυχία των φετινών σειρών μυθοπλασίας της ΕΡΤ με αριθμούς ρεκόρ. Τα 9 διπλά επεισόδια του «Κάνε ότι κοιμάσαι» που προβλήθηκαν σ’ αυτό το διάστημα, δέχθηκαν περισσότερες από 2,3 εκατομμύρια επισκέψεις και ακολουθεί το «Χαιρέτα μου τον Πλάτανο» με 1,4 εκατ., τα «Καλύτερά μας χρόνια» με 1,1 εκατ., «Τα Νούμερα» με 840.000 προβολές, η «Φλόγα και άνεμος», η «Νύχτα του Αυγούστου» με περισσότερες από 500.000 προβολές.

Για τη δημόσια Τηλεόραση ήταν πολύ μεγάλη η ικανοποίηση ότι ήδη στο top 10 αυτού του πίνακα υπάρχει και το live stream του ERTNEWS, το νέο ενημερωτικό κανάλι το οποίο χιλιάδες τηλεθεατές παρακολουθούν όχι μόνον μέσα από τη γραμμική τηλεόραση αλλά και μέσα από το ERTFLIX.

Όπως ανέφερε καταλήγοντας ο πρόεδρος της ΕΡΤ, «η παρουσίαση εκτός από αποκαλυπτική για την επιτυχία του ΕΡΤFLIX πρέπει να μας προβληματίσει όλους σε σχέση με τον τρόπο που αποτυπώνονται σήμερα οι περιβόητες μετρήσεις τηλεθέασης. Διότι είναι πλέον προφανές ότι αυτές οι μετρήσεις έχουν από τις συνθήκες πια ξεπεραστεί, καθώς αποτυπώνουν τις συνήθειες ενός μέρους μόνον των τηλεθεατών, όταν εκατοντάδες χιλιάδες προτιμούν πλέον να βλέπουν τα αγαπημένα τους προγράμματα στον χρόνο που εκείνοι επιθυμούν και όχι κατ’ ανάγκην από την τηλεόραση».

Ας σημειωθεί τέλος, ότι ο ίδιος έκανε και μια πρόβλεψη. «Δεν αργεί ο καιρός», είπε, «που όλοι θα μιλάμε για παραγωγές του ERTFLIX», ενώ έδωσε και την είδηση: «Η επόμενη σειρά μυθοπλασίας της ΕΡΤ, το “Βραχιόλι της Φωτιάς”, θα ανέβει πρώτα στο ΕRTFLIX και μετά θα μεταδοθεί στην ΕΡΤ1».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Σε ισχύ μπαίνουν οι ευρωπαϊκοί κανόνες για τον εναέριο χώρο των drones

Oι νέοι κανόνες θα βοηθήσουν στην εκτέλεση πιο πολύπλοκων επιχειρήσεων σε μεγαλύτερες αποστάσεις, ιδίως σε χαμηλό ύψος και σε εναέριο χώρο με υψηλή κίνηση, καθώς και σε αποστάσεις εκτός οπτικής επαφής με τον χειριστή.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ελληνική startup που στοχεύει στο Πάρκινσον προσελκύει χρηματοδότηση

Το φλαμανδικό ταμείο επιχειρηματικών κεφαλαίων «Lumiares» θα χρηματοδοτήσει την ελληνική «Koios Care», με έδρα την Αμβέρσα , για την ανάπτυξη της τεχνολογίας που χρησιμοποιεί προηγμένους αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η Ευρώπη ετοιμάζει τεχνολογία ικανή να συλλέγει ενέργεια στο Διάστημα

Η Αγγελική Καπόγλου, εργαζόμενη στην Ευρωπαϊκή Διαστημική Υπηρεσία και στο Τμήμα Στρατηγικού Σχεδιασμού και Καινοτομίας. μιλάει για «ένα πρόγραμμα που μοιάζει να έχει βγει από ιδέες του κόσμου της επιστημονικής φαντασίας».
smartphone
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Κινητά: Τι είναι το NFC – Γιατί βρίσκεται στο top των αναζητήσεων

«Η τεχνολογία αυτή ενδείκνυται για περιπτώσεις που θέλουμε γρήγορη και εύκολη ανταλλαγή δεδομένων, με τρόπο που να μειώνει τον κίνδυνο ακούσιας ανταλλαγής» εξηγεί ο Μιχάλης Τσαρμπόπουλος Chief Digital Officer της Alpha Bank.