ΓΔ: 1392.62 0.84% Τζίρος: 117.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Πλήγμα για την αυτοκινητοβιομηχανία η ακύρωση της Έκθεσης στη Γενεύη

Σημαντικό πλήγμα έχει προκαλέσει στην αυτοκινητοβιομηχανία η ακύρωση της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου στη Γενεύη με πολλές εταιρείες να μην έχουν εναλλακτικό σχέδιο για την παρουσίαση των νέων μοντέλων.

Προβληματισμό έχει προκαλέσει στην αυτοκινητοβιομηχανία η ακύρωση της 90ης Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης, γιατί οι μάρκες έχασαν την δημοσιότητα που περίμεναν να πάρουν από όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Περισσότεροι από 160 εκθέτες είχαν προγραμματιστεί να αναδείξουν τα αυτοκίνητα και τις υπηρεσίες τους κατά την 90η Έκθεση της Γενεύης, η οποία επρόκειτο να ανοίξει για το κοινό στις 5 Μαρτίου και θα διαρκούσε μέχρι τις 15 Μαρτίου.

Η BMW και η Mercedes-Benz, δήλωσαν ότι θα χρησιμοποιήσουν το livestream για να παρουσιάσουν το BMW Concept i4 και την ανανεωμένη Mercedes E Class, αναφέρει το Reuters.

Η Ferrari, δεν σκοπεύει να οργανώσει εναλλακτική παρουσίαση και η Fiat Chrysler δήλωσε ότι δεν είχε σχέδιο Β, αλλά αναζητά τρόπους για να παρουσιάσει το νέο ηλεκτρικό Fiat 500.

Η γαλλική πολυτελής μάρκα DS, μέλος του ομίλου PSA, δήλωσε ότι αναζητά ένα χώρο κοντά στο Παρίσι για να παρουσιάσει το νέο πρωτότυπο DS Aero Sport Lounge Concept και να προγραμματίσει εκ νέου τις συνεντεύξεις με στελέχη της μέσω τηλεφώνου.

Η Audi, premium μάρκα που ανήκει στον όμιλο Volkswagen, δήλωσε ότι θα επιδιώξει να χρησιμοποιήσει ψηφιακά κανάλια για να ενημερώσει το κοινό σχετικά με το νέο Audi A3 sportback και το νέο Audi e-Tron S.

Το περασμένο έτος 660.000 άνθρωποι παρακολούθησαν την έκθεση της Γενεύης και η έκθεση επέφερε κέρδος περίπου 200-250 εκατομμύρια ελβετικά φράγκα στις επιχειρήσεις στη Γενεύη.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

autokinita-car-IX
ΔΙΕΘΝΗ

Στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου στρέφει το ενδιαφέρον της η Κίνα

Το Πεκίνο θέλει να αλλάξει ριζικά των αυτοκινητοβιομηχανιών της Ευρώπης, με τις κινεζικές εταιρείες να στοχεύουν στην αύξηση της διείσδυσης των μοντέλων τους ώστε να αποκτήσουν μεγαλύτερα μερίδια πωλήσεων.