ΓΔ: 1457.73 0.68% Τζίρος: 67.08 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:19:11 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Οι γονείς δαπανούν 96 ώρες τον χρόνο για μεταφορά των παιδιών σε δραστηριότητες

Παρά την όποια ταλαιπωρία που μπορεί να προκαλέσει αυτή η καθημερινή ρουτίνα για τους γονείς, το 96% παραδέχεται ότι απολαμβάνουν να ταξιδεύουν με τα παιδιά τους με το αυτοκίνητο.

Οι γονείς στην Ισπανία, τη Γερμανία και την Αγγλία δαπανούν κατά μέσο όρο 96 ώρες τον χρόνο επιπλέον των διαδρομών τους για να πάρουν τα παιδιά τους από τις διάφορες δραστηριότητες, επειδή έχουν να επιλύσουν μια σειρά από θέματα που έχουν να κάνουν με την επιβίβαση, την αποβίβαση, την τοποθέτηση των πραγμάτων τους στον αποθηκευτικό χώρο ή την ασφάλειά τους. Επίσης, αρκετοί γονείς αργούν να πάνε στην εργασία τους τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, επειδή λίγο νωρίτερα φροντίζουν να πάνε τα παιδιά τους στο σχολείο ή στις άλλες δραστηριότητές τους.

Σύμφωνα με μελέτη που διεξήγαγε η Seat, μέρος της καθυστέρησης δημιουργείται στην επιβίβαση και αποβίβαση των παιδιών, που είναι μεγαλύτερη για μικρά παιδιά έως δύο ετών, όπου το παιδί θα πρέπει να καθίσει στο ειδικό παιδικό κάθισμα. Με αυτό συμφώνησε το 41% των γονέων, ενώ επισήμανε ότι το πιο χρονοβόρο πράγμα που κάνουν τα παιδιά τους μέσα στο αυτοκίνητο είναι να φορέσουν τα παπούτσια τους. Επίσης, αρκετό χρόνο παίρνει και ο έλεγχος της ζώνης ασφαλείας.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 45% των γονέων αναφέρουν ότι καθυστερούν τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, ενώ το 21% παραδέχονται ότι αργούν κάθε μέρα. Τα αποτελέσματα έρχονται σε αντίθεση με αυτά που πράττουν οι Γερμανοί, όπου το 41% των γονέων δηλώνουν ότι δεν έχουν αργήσει ποτέ στη δουλειά τους και μόνο το 23% λένε ότι αργούν μία φορά την εβδομάδα.

Η μελέτη κάνει λόγο για το 70% των Ισπανών γονέων που φοβούνται ότι μεταφέρουν το άγχος τους στα παιδιά κατά τη διάρκεια της οδήγησης, ενώ στη Γερμανία το ποσοστό μειώνεται στο 58% και μόνο το 4% εκφράζει έντονο φόβο.

Αγαπημένες συνήθειες των γονέων όταν μπαίνουν στο αυτοκίνητο είναι να υπόσχονται στα παιδιά τους να ακούνε την αγαπημένη τους μουσική ή να παίζουν με το tablet ή να τους προσφέρουν γλυκά. Στη Γερμανία το 60% παραδέχεται ότι καταφεύγει σε αυτές τις τακτικές, ενώ μόνο το 25% το πράττει στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Παρά την όποια ταλαιπωρία που μπορεί να προκαλέσει αυτή η καθημερινή ρουτίνα για τους γονείς, το 96% παραδέχεται ότι απολαμβάνουν να ταξιδεύουν με τα παιδιά τους με το αυτοκίνητο. Πολλοί επισημαίνουν ότι αυτό που τους αρέσει περισσότερο είναι τα οικογενειακά ταξίδια όπου μπορούν να συνομιλούν όλοι μαζί ή να ακούνε αγαπημένα τους τραγούδια.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Η Βρετανία αναλαμβάνει επικεφαλής της δύναμης ταχείας αντίδρασης του ΝΑΤΟ

«Οι ένοπλες δυνάμεις του Ηνωμένου Βασιλείου είναι έτοιμες, ανά πάσα στιγμή, να υπερασπιστούν τους συμμάχους μας και να προστατεύσουν τα εθνικά συμφέροντα της Βρετανίας», διαβεβαίωσε ο υπουργός Άμυνας Γκραντ Σαπς.
autokinita, autos, cars
ΔΙΕΘΝΗ

Η κυβέρνηση της Βρετανίας δεσμεύθηκε να στηρίξει τους αυτοκινητιστές

«Οι περιορισμοί που επιβάλλονται στους οδηγούς αποτελούν επίθεση κατά της καθημερινότητας των περισσότερων ανθρώπων στη Βρετανία που εξαρτώνται από τα αυτοκίνητα για να πάνε στη δουλειά τους ή για να δουν τις οικογένειές τους», τόνισε ο Ρίσι Σούνακ.
ΔΙΕΘΝΗ

Audi: Στοχεύει στη βιώσιμη παραγωγή όλων των μοντέλων αυτοκινήτων

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει ξεκινήσει την προσπάθεια για να πετύχει τον μικρότερο δυνατό περιβαλλοντικό αντίκτυπο των μοντέλων της και να ενισχύσει τη βιώσιμη χρήση των κατάλληλων πόρων.
ΔΙΕΘΝΗ

Οι Γερμανοί εξετάζουν όριο ταχύτητας 130 χλμ στους εθνικούς δρόμους

Σύμφωνα με μελέτη που έγινε για λογαριασμό του Eυρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών, το όφελος από την εισαγωγή του ορίου ταχύτητας θα ήταν περίπου 950 εκατ. ευρώ ετησίως στη γερμανική οικονομία.
Inflation, Times, Plithorismos
ΔΙΕΘΝΗ

«Βουτιά» πληθωρισμού σε Γερμανία και Ισπανία αλλά «επιμένει» ο δομικός

Στο 7,8% υποχώρησε ο γερμανικός πληθωρισμός τον Μάρτιο, ενώ στην Ισπανία αποκλιμακώθηκε στο 3,1%, αίροντας μέρος των πιέσεων για την ΕΚΤ. Παραμένει, όμως, σε υψηλά επίπεδα ο δομικός δείκτης.