ΓΔ: 1414.37 -0.54% Τζίρος: 31.38 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:50:04 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Αύξηση πωλήσεων 162,6% το 2019 για την Οικογένεια Χριστοδούλου

Στο 12,4% ανέρχεται το μερίδιο αγοράς σε αξία πωλήσεων της «Οικογένειας Χριστοδούλου» που πραγματοποίησε εντυπωσιακό άλμα αύξησης μεγεθών το 2019.

Ιδιαίτερα θετικό ήταν το 2019 για την εταιρεία «Οικογένεια Χριστοδούλου» που πραγματοποίησε εντυπωσιακό άλμα μεγεθών αποδεικνύοντας την ανοδική της πορεία στην αγορά. Η εταιρεία που έθεσε το στίγμα της στα ψυγεία των Ελλήνων καταναλωτών μέσα στα χρόνια της κρίσης, το 2019 σημείωσε τριψήφια αύξηση 162,6% του όγκου πωλήσεων στην κατηγορία χυμών ψυγείου ενώ σε αξία πέτυχε αύξηση 91,6%.

Η ανοδική πορεία της εταιρείας καταγράφεται επίσης από την αύξηση του μεριδίου αγοράς που κατέχει πλέον το 12,4% σε αξία πωλήσεων. Ένα ποσοστό που είναι αυξημένο κατά 5 μονάδες σε σχέση με το 2018. Πέραν της οργανικής ανάπτυξης της εταιρίας, σημαντική ώθηση στην ανοδική πορεία που κατέγραψαν οι χυμοί ψυγείου Οικογένεια Χριστοδούλου έδωσε ο φυσικός χυμός πορτοκάλι 2 λίτρων, που ήδη αποτελεί των πρώτο κωδικό σε πωλήσεις της εταιρίας.

Η εταιρεία CHB που δεν σταμάτησε να επενδύει μέσα στην κρίση, παράγει χυμούς, πουρέδες φρούτων, βάσεις και μίγματα χυμών, φρουτοπαρασκευάσματα,  κονσερβοποιημένα φρούτα, βιολογικά προϊόντα καθώς και εμφιαλωμένους χυμούς. Παράλληλα κυκλοφορεί στην αγορά σειρά χυμών που γνωρίζουν μεγάλη επιτυχία με τον χυμό ρόδι να αποτελεί την ναυαρχίδα της επιτυχίας της εταιρείας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΕΨΑ: Αυξημένες πωλήσεις το 2023, αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 5 εκατ. το 2024

Η ελληνική εταιρεία παραγωγής και διανομής αναψυκτικών έχει μεγάλα σχέδια για το 2024 μεταξύ αυτών και την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου ώστε να καλυφθούν οι επενδύσεις που απαιτούνται.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιστρέφει στην αγορά μετά από 10 χρόνια απουσίας το brand της ΑΓΝΟ

Η Ελληνικά Γαλακτοκομεία στοχεύει στο πρώτο εξάμηνο του έτους οι νέοι κωδικοί της ΑΓΝΟ να βρεθούν σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Τα σχέδια για την αξιοποίηση του εργοστασίου της εταιρείας στο Λαγκαδά.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Χήτος: Αύξηση ενοποιημένου τζίρου 35% στα 79,5 εκατ. ευρώ το 2022

Η Χήτος ΑΒΕΕ ολοκλήρωσε με επιτυχία ένα σημαντικό μέρος προγραμματισμένων επενδύσεων οι οποίες αναμένεται να συνεχιστούν το 2024, ενισχύοντας την παραγωγική της δυναμικότητα και τον εκσυγχρονισμό των παραγωγικών της εγκαταστάσεων